Is dat die van de appeltaartjes?quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
In die tent in Hoorn ben ik echt te vaak ongewenst aangeraakt door mannen daar...quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer.... wat een rare dag vandaag zeg hier op t werk.....
vandaag zijn 2 collega's voor het laatst en we hebben dus een cadeautje enzo gedaan (ikke heb dat geregeld de rest denkt daar niet aan) en over 3 weekies ben ik zelf voor het laatst... hele vage dag zo
enne ik moet zo naar de tandarts
ohw jawel vast welquote:
ja ik kom wel naar de meetquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
quote:
Ik ben nog aan het twijfelen..quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Carooltje79 het volgende:
ja ik kom wel naar de meetjij ook cue?
Waar twijfel je over dan cue?quote:
Waarom?quote:
Laatste wedstrijd met m`n team op 9 mei.quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
Eeej jij weerquote:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheidquote:
Maar wel grappig die 3 op een rij, al speel ik liever 4 op een rijquote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheid![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga afsluiten hier moet om 2 uur bij de tandarts zijnhebbe nie zin in nie..
![]()
haha fijne middag nog allemaal!
quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef JonKeL het volgende:
Wat een klote dag zeg
Het is tijd dat er wat leuks gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |