Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef KudFokker het volgende:
smsje terug gehad
Ze sloot af met 'kusje'
Dat is toch een stuk leuker dan kus of X
Dat kan ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?
Vlinders...quote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan ook
Arghhh, ik word er nu al helemaal gek van...
Ik ben niet echt een dierenvriend merk ik alweer, ik word gek van die vlinders
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot verdiener
Ik zat er laatst wel aan te denken om een aquarium in elkaar te zetten en er dan van die lichtgevende visjes in te doen
Je verveelt je weer?quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vlinders...
Om vlinders in je buik te krijgen zal je eerst een flinke dosis rupsen moeten hebben gegeten. Uiteindelijk worden rupsen vlinders, vlinders hebben helaas niet het eeuwige leven, en gaan uiteindelijk dood. Dan heb je dode, rottende vlindertjes in je buik.... Lekker he
[ afbeelding ]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedachtquote:
Guppiesquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
en toen werd je depressief?quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Darwin was er sneller achter geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Te klein!quote:
Ahhquote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
ik ben gewoon sjaggerijnig hoor
(as usual.... ik geloof ook dat het niet meer over gaat voorlopig)
KUTWERK!!!
Kusje!quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Mits zekerheidquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
Depressief van vlinders
Nee man.. Juist heerlijk
Uuhm, hoe kunnen wij onze feedback daarop aanpassen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Die aquaria (is dat het meervoudquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
Je hebt meer nodig dan een bak van glas hequote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aquaria (is dat het meervoud? ) vielen wel mee vond ik
Maar de kast op mijn kamer is niet bepaald stevig, dus dan zou ik die eerst ook moeten vervangen...
En volgens mij is het 's nachts best vervelend dat die zuurstof pomp & verwarming aanstaan... ?
Die vliegen wegquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
Je kunt toch ook direct die vlinders eten...
Ligt ook een beetje aan de pomp... In mijn oude aquarium had ik eerst een pomp die echt belachelijk veel herrie maaktequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan een bak van glas he
Dat pompje hoor je nauwelijks. Ik had er eentje die onder water zat, dus dat absorbeert al veel en die verwarming hoor of zie je niet hoor.
Eerst oefenen met ontbijtkoek natuurlijk!quote:
Present!quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
wie komt er trouwens allemaal naar de Stairway 9 mei?
Ik heb wel weer eens zin ergens met fok!kers te "hangen"
quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Ik zal er zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij komt er een redelijk aantal fokkersquote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Ik, dawg en Ludootje iigquote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Ik hoef pas tegen 10 uur 's avonds te werkenquote:
Ik was zaterdag nog in een vlindertuin, paar mooie exemplaren gezienquote:
Wat ik zei, ik had een stille die onder water zat, dan hoor je hem niet of nauwelijks.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de pomp... In mijn oude aquarium had ik eerst een pomp die echt belachelijk veel herrie maakteHeel irritant... Maar je hebt ook hele fijne stille pompjes
Het wordt een mannenmeet?quote:
Okquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoef pas tegen 10 uur 's avonds te werken
Jullie gaan daarna eindelijk de lang-op-zich-laten-wachten stapavond doen?quote:
Dat heb je er zelf van gemaakt dan, want dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
OkIk was al bang dat je helemaal niet zou komen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij komt er een redelijk aantal fokkers
Ok, ik ook dus...quote:
Dan hebben andere dat gezegd.... Dus we moeten s'avonds naar aalsmeer?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je er zelf van gemaakt dan, want dat heb ik nooit gezegdMaar jullie zijn tussen 12 en 4 welkom in mijn kroegje
Dan hebben zij dat er zelf van gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan hebben andere dat gezegd.... Dus we moeten s'avonds naar aalsmeer?
Ik ook nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb helemaal geen vakantiegevoel eigenlijk.
Ik ook niet, maar heb dan ook geen vakantiequote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |