Dat weet ik dan weer niet....quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg, want ik weet hoe zegiklekkerniet eruit ziet
Uiteraardquote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je het gewoon geprobeerd heb met iemand waarvan je eigenlijk al wist dat je alleen de aandacht van diegene leuk vond??
Yep! Zaterdag naar de dierentuin geweest en ben bezig met mijn vijverproject thuisquote:
Zo vaak...quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben blij dat ik niet de enige ben die het meegemaakt heb wat ik in die stelling heb gezet...
Hebben jullie ook wel eens dat je het gewoon geprobeerd heb met iemand waarvan je eigenlijk al wist dat je alleen de aandacht van diegene leuk vond??
Met dat nieuwe filter tochquote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yep! Zaterdag naar de dierentuin geweest en ben bezig met mijn vijverproject thuis
Et toi??
Jup, alleen nooit wat geworden..quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben blij dat ik niet de enige ben die het meegemaakt heb wat ik in die stelling heb gezet...
dat I don't mind er ook bijquote:
De passie van KZquote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat I don't mind er ook bij
ik voel de passie
owja en nee ik doe de schoenen niet aan naar de meet want ik ga niet naar de meet!
LB.quote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat I don't mind er ook bij
ik voel de passie
ook leuk weekend! 2 fokmeets en zaterdag nog bij een collega wezen etenquote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yep! Zaterdag naar de dierentuin geweest en ben bezig met mijn vijverproject thuis
Et toi??
Ik maak geen ruziequote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Murmeli het volgende:
liefie en nouk gaan jullie nou weer ruzie maken? kan dat in real life? dan kan ik kijken
Wil je een plakje zin bij de thee?quote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Murmeli het volgende:
liefie en nouk gaan jullie nou weer ruzie maken? kan dat in real life? dan kan ik kijken
ik moet nu thee drinken met een collega
quote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met dat nieuwe filter toch?
Ado, heb jij trouwens een site waar ik informatie vandaan kan halen mbt die led'jes op geluid die jij laatst liet zien in dat filmpje?
Lekker Belangrijkquote:
Zo, jij bent druk geweest! Op zoek naar een verrijking van je sociale leven?quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook leuk weekend! 2 fokmeets en zaterdag nog bij een collega wezen eten![]()
was gezellig allemaal.
oh dierentuin jij? cool!!
Ook echt die prijs erbijquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Speciaal voor jou KF:
Power UV-C T5 met RVS binnenwerk
[ afbeelding ]Tot 35% meer UV-C opbrengst door reflectie RVS binnenwerk UV-C lamp/9.000 branduren Beschermt uw vissen en planten tegen ziektekiemen Reinigt het vijverwater zonder gebruik van chemicaliën Maakt uw vijver binnen 14 dagen helder Houdt schimmel-, bacterie-, en algenvorming onder controle Veilig en goed voor uw vissen en planten PVC aansluitingen bijgeleverd 2 jaar garantie op fabricagefouten afmetingen (lxbxh) 120cmx16cmx12cm prijs ¤ 273,20
En van de filter en pomp heb ik zo geen plaatjes
Die LED verlichting heeft ie zelf in elkaar gezet, gesoldeerd en de weerstandtroepjes enzo, waarna ik het heb afgemaakt en geïnstalleerd. Zal hem eens wat om wat info vragen
lijkt me niet dat de ander dat pikt.quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
Een vijver filter installatie voor een KOI vijver bestaat uit een grove vuilwaterpomp met een capaciteit dat de gehele inhoud van je vijver in 1 à 1,5 uur door je filter heen gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ook echt die prijs erbij![]()
Ik dacht dat het altijd van ronde grote hokken waren
Maar laat maar horen als je info hebtik wil graag een beetje gaan kloten daarmee
Venco meisje!!quote:
Absoluutquote:
Tis een dure hobby, misschien iets voor jou?quote:
Wat dan, dacht je dat we nog in scheveningen zaten?quote:
Haha de indruk was wel goed dus?quote:
Jah wel goedquote:
Jazekerquote:
Eigenlijk ook wel, ondanks het gemis und so. Ik kan de meest deprimerende liedjes luisteren zonder tranen.quote:
Ja is goed, geef maar.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om 't onweer van hier een over te nemen? Na half 2 mag het terug deze kant op
Ado!quote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tis een dure hobby, misschien iets voor jou?
stuur maar nar oud zuid hoorquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om 't onweer van hier een over te nemen? Na half 2 mag het terug deze kant op
Ja?quote:
*vangt*quote:
Moio zoquote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazekerhelaas te weinig met je gesproken, maar dat halen we wel weer in toch.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel, ondanks het gemis und so. Ik kan de meest deprimerende liedjes luisteren zonder tranen.Das al een hele prestatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |