oh ik val niet op vrouwen meestal maar haar wil ik wel hebben hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
22" Samsung 2233
¤100-,![]()
![]()
Nieuw in doos
[ afbeelding ]
Echt... ik heb interessequote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als PC monitor is het echt groot hoor
Als iemand er nog 1 nodig heeft ?
Die collega heeft er nog 133 staan
Hulp nodig bij het zoeken?quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
kan iemand even zoeken waar mijn zin heen is... ik ben hem kwijt. al best lang eigenlijk....
Ik heb er laatst een gekocht en ik wil echt niks anders meer dan 26"quote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als PC monitor is het echt groot hoor
Als iemand er nog 1 nodig heeft ?
Die collega heeft er nog 133 staan
Moet je zijn 06 PM'enquote:
morguhhhhhquote:
pff dan ben je een half uur bezig om met de muis van links naar rechts te komen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een gekocht en ik wil echt niks anders meer dan 26"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Ja doe maarquote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet je zijn 06 PM'en?
Ik denk dat hij het ook wel per rembours kan opsturen
quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
pff dan ben je een half uur bezig om met de muis van links naar rechts te komen.Meestal ben ik met 23 minuten al aan de overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
hier staat wel een beetje zin, maar weet niet of het van jou isquote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
kan iemand even zoeken waar mijn zin heen is... ik ben hem kwijt. al best lang eigenlijk....
Carooltjequote:
Goedemorgen!quote:
Nou ikke ben me zin ook kwijt zeg... pfff heb echt geen ZINquote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef Murmeli het volgende:
Mogguh Caroquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ikke ben me zin ook kwijt zeg... pfff heb echt geen ZIN
Bels lieverdquote:
Jaaaaaaa!!!quote:
quote:
Waarom zou ik in hemelsnaam schoenen halen voor liefie_?quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Haal je gelijk nieuwe schoenen voor liefie_?
Ik kan ze me niet herinneren dus zal wel goed zittenquote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bels lieverd![]()
heb je fijn gedroomd vanacht?![]()
[KZmode] Omdat het kan [/KZmode]quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam schoenen halen voor liefie_?
Mooi zo!quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan ze me niet herinneren dus zal wel goed zitten
Uiteraard.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Ik heb tof gedroomd vannacht. Ik droomde dat ik met een best beetje gespierde lekkere getinte man in bed lag.quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan ze me niet herinneren dus zal wel goed zitten
Alleen maar.....quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
quote:
Haha, ik moest ook even denkenquote:
Goodmorning!quote:
Check je inboxquote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja doe maar
Ja wie weet kom ik wel ophalen. Ik kan er denk ik wel meerdere afnemen
Noukie!quote:
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hier staat wel een beetje zin, maar weet niet of het van jou is
quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....
weet alleen niet of dat bij jou niet de verkeerde soort zin is.... mannen hebben altijd een andere soort zin toch, die heul niet goed is voor mijn werkzin
Hahaquote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....
weet alleen niet of dat bij jou niet de verkeerde soort zin is.... mannen hebben altijd een andere soort zin toch, die heul niet goed is voor mijn werkzin
Maar dat is niet erg, want ik weet hoe zegiklekkerniet eruit zietquote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha(je hebt wel gelijk ben ik bang
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |