[KZmode] Omdat het kan [/KZmode]quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam schoenen halen voor liefie_?
Mooi zo!quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan ze me niet herinneren dus zal wel goed zitten
Uiteraard.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Ik heb tof gedroomd vannacht. Ik droomde dat ik met een best beetje gespierde lekkere getinte man in bed lag.quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan ze me niet herinneren dus zal wel goed zitten
Alleen maar.....quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
quote:
Haha, ik moest ook even denkenquote:
Goodmorning!quote:
Check je inboxquote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja doe maar
Ja wie weet kom ik wel ophalen. Ik kan er denk ik wel meerdere afnemen
Noukie!quote:
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hier staat wel een beetje zin, maar weet niet of het van jou is
quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....
weet alleen niet of dat bij jou niet de verkeerde soort zin is.... mannen hebben altijd een andere soort zin toch, die heul niet goed is voor mijn werkzin
Hahaquote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga nog ff in de kast bij z kijken, anders kom ik naar jou toe....
weet alleen niet of dat bij jou niet de verkeerde soort zin is.... mannen hebben altijd een andere soort zin toch, die heul niet goed is voor mijn werkzin
Maar dat is niet erg, want ik weet hoe zegiklekkerniet eruit zietquote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha(je hebt wel gelijk ben ik bang
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |