Vanmorgen liep ik van het station maar mijn werk. Dat is 18 kilometer, maar met mijn hartslagmeter ding van 200 euro en mijn schoenen van 140, red ik dat gemakkelijk in 10 min.quote:
euh doe eens ff niet zo onaardigquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jeetje lekker belangrijk. Het is 20 euro. Dan ga je een keer niet naar de mac of drink je ergens een paar keer wat minder dan heb je het weer terug.
Weet je of je dat emotionele aan kan?quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Vanmorgen liep ik van het station maar mijn werk. Dat is 18 kilometer, maar met mijn hartslagmeter ding van 200 euro en mijn schoenen van 140, red ik dat gemakkelijk in 10 min.
toen ik halverwege was, kwam er een mooi meisje naast me lopen en vroeg met een lief onschuldig stemmetje of ze mee mocht lopen.
Ze vertelde tijdens het rennen dat haar konijn die ochtend was gestorven in haar armen, dus ik heb haar getroost tot ze niet meer zo onbedaarlijk snikte en toen gaf ze me haar nummer en zei dat ze me wilde bedanken.
Ik was natuurlijk wel te laat op mijn werk en kreeg op mijn kop. Maar ik ga toch het leger in.
Ik had haar net al gebeld om af te spreken, en toen ik zei dat ik in het leger ga en misschien uitgezonden ga worden, moest ze weer huilen.
Is ze te emotioneel?
quote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, enige manier is bestellen. Je kan ze binnen 14 dagen retour brengen. Komen je schoenen
later binnen, breng je dat paar met de kassabon naar de winkel.![]()
Komen ze optijd... maakt het niets uit welk paar.
Ja dat kan ik begrijpen, maar je hebt ze gekocht dus je had het geld wel ervoor. Dan is er niet veel aan de hand toch...quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh doe eens ff niet zo onaardig
20 euro is 10% van wat is per maand over heb na mijn vaste lasten (dus waar ik van boodschappen moet doen, uit vanmoet gaan, van moet sparen, kleren van moet kopen etc)
dus ja voor mij is dat redelijk wat geld
Mijn kloon weet dat ze dat aankanquote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je of je dat emotionele aan kan?
Goedemorgen! Goed geslapen?quote:
hmm, toen ik de euro`s zag staan wist ik wat voor post het zou worden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Vanmorgen liep ik van het station maar mijn werk. Dat is 18 kilometer, maar met mijn hartslagmeter ding van 200 euro en mijn schoenen van 140, red ik dat gemakkelijk in 10 min.
toen ik halverwege was, kwam er een mooi meisje naast me lopen en vroeg met een lief onschuldig stemmetje of ze mee mocht lopen.
Ze vertelde tijdens het rennen dat haar konijn die ochtend was gestorven in haar armen, dus ik heb haar getroost tot ze niet meer zo onbedaarlijk snikte en toen gaf ze me haar nummer en zei dat ze me wilde bedanken.
Ik was natuurlijk wel te laat op mijn werk en kreeg op mijn kop. Maar ik ga toch het leger in.
Ik had haar net al gebeld om af te spreken, en toen ik zei dat ik in het leger ga en misschien uitgezonden ga worden, moest ze weer huilen.
Is ze te emotioneel?
Ik moet meestal op mijn centen letten, dus let wel op de mogelijkheden om alsnog dingen goedkoper te krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]bengen jij bent nasty slim!!
![]()
![]()
ik zit hier serieus ff zo van
daar was ik zelf nooooit op gekomen
Pien.quote:
ja maar als ik het nu doe zoals bengel zegt heb ik ook nog geld om een keer extra uit te gaan of zoquote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen, maar je hebt ze gekocht dus je had het geld wel ervoor. Dan is er niet veel aan de hand toch...
Maar je hebt ze bij de H&M gekocht en nu zijn ze bij de H&M een dag later in de aanbieding online?
Als een soort van wonder ja! Van half 3 tot 10quote:
Very nice! Jij met die schoenen aanquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
gister deze schoenen gekocht in de H&M winkel en nu zie ik ze online in de sale, 20 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Ik vond dat hij wel wat subtieler kon. En ja, goedkoper worden ze toch. Maar binnen een dag zo'n verschil.quote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Vond de reactie van Jonkel wel meevallen. Had eigenlijk dezelfde gedachte. Het is kut ja, maar de kans dat dingen ineens in de sale komen is altijd aanwezig.
dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Vond de reactie van Jonkel wel meevallen. Had eigenlijk dezelfde gedachte. Het is kut ja, maar de kans dat dingen ineens in de sale komen is altijd aanwezig.
volgende weekquote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Very nice! Jij met die schoenen aan
volgend....quote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het seizoen is nu al bijna afgelopen.. of bedoel je voor vlgend seizoen? En wat vind je leuk?
Goed zo meidquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik denk dat ze altijd al in de sale waren online (want ik zag ze gister niet staan bij de gewone schoenen toen ik er een plaatje van wilde zoeken om aan jullie te showen)
en zoals ik al zei voor mij maakt 20 euro echt wel uit
dus ik ga het lekker doen zoals bengel zei
Als je gewoon naar die winkel gaat en zegt dat je vind dat ze je naaien omdat ze online goedkoper zijn krijg je vast wel het rest bedrag terug. Zijn niet zo moeilijk bij de H&M volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar als ik het nu doe zoals bengel zegt heb ik ook nog geld om een keer extra uit te gaan of zo
als je zo weinig geld hebt is alles een afweging
ik vond het iig erg onaardig van je
(en bijna KF-ig zo van ik heb wel geld)
En ik weet niet hoe dat werkt... misschien waren ze online altijd wel in de sale?
Dat zeiden ze in 't homo-topic ook alquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zwanger?![]()
Sorry, voor het flauwe grapje. Ik ga me wel even wakker drinken.
ik zocht niet, ik keek toevallig in de salequote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je gewoon naar die winkel gaat en zegt dat je vind dat ze je naaien omdat ze online goedkoper zijn krijg je vast wel het rest bedrag terug. Zijn niet zo moeilijk bij de H&M volgens mij.
Nou dan zal ik je even uit de waan helpen. Ik heb geen geldEn het was ook helemaal niet de bedoeling om dat te doen lijken. Maar ik vind dat achteraf gedoe altijd een beetje vreemd. Gekocht is gekocht vind ik.
En als je gaat zoeken naar alles wat je koopt kom je het achteraf bijna altijd ergens anders goedkoper tegen. Het ligt er maar net aan hoeveel moeite je ervoor doet.
En hou het maar op een maandag ochtend humeurtje
Er is echt wel een verschil tussen winkel en online. Denk niet dat ze dat doen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je gewoon naar die winkel gaat en zegt dat je vind dat ze je naaien omdat ze online goedkoper zijn krijg je vast wel het rest bedrag terug. Zijn niet zo moeilijk bij de H&M volgens mij.
Nou dan zal ik je even uit de waan helpen. Ik heb geen geldEn het was ook helemaal niet de bedoeling om dat te doen lijken. Maar ik vind dat achteraf gedoe altijd een beetje vreemd. Gekocht is gekocht vind ik.
En als je gaat zoeken naar alles wat je koopt kom je het achteraf bijna altijd ergens anders goedkoper tegen. Het ligt er maar net aan hoeveel moeite je ervoor doet.
En hou het maar op een maandag ochtend humeurtje
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zocht niet, ik keek toevallig in de sale
voel es ff aan je voorhoofd...quote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn kloon weet dat ze dat aankan
En die hartslagmeter ga ik niet meer kopen, die ga ik afzeggen
Ik ga beginnen met een goedkoop dingetje van 3 tientjes
Goed voorstel!quote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
wat een zinloze discussie.... het probleem van liefie is al lang opgelost.
doe je ze volgende week aan op de singles meet dan liefie?
zienzien!!
Ja echt hehquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
wat een zinloze discussie.... het probleem van liefie is al lang opgelost.
doe je ze volgende week aan op de singles meet dan liefie?
zienzien!!
Omdat het hier altijd wel ergens over gaat zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja echt hehzelf ík vind dit nergens over gaan
Hierquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
waar staat de koffie? Ik kan het wel gebruiken geloof ik
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog welquote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het hier altijd wel ergens over gaat zeker.
Ik begrijp het allemaal prima hoor. Ik ben ook een Nederlander. Wil ook zoveel mogelijk voor zo min mogelijk. Een vrij normale gedachte. Maar als ik iets koop dan doe ik dat zelf. Als ik het dan ergens anders goedkoper tegen kom is het mijn eigen schuld dat ik het duurder gekocht heb. Had ik maar eerst rond moeten kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil tussen winkel en online. Denk niet dat ze dat doen.
Die zeggen ook lever ze maar in en bestel ze online.![]()
Ik heb ook weinig geld. Maar genoeg omdat ik daar juist oplet.Begrijp dat Rhu/Liefie_ het ook graag
voor die goedkopere prijs wil. En ook dat ze ze eerst gekocht heeft voor dat andere bedrag, want ja
de schoenen zijn het opzich wel waard, maar hey je gaat niet uit je eigenbeurs stelen dus als het goedkoper kan...*knuf*
Woei, wat goed, eens in de zoveel maanden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog wel
Waarover?quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog wel
Ja vooral nadat het uit was gegaan met een meid waar ik 4 jaar bij wasquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Totally agreequote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik begrijp het allemaal prima hoor. Ik ben ook een Nederlander. Wil ook zoveel mogelijk voor zo min mogelijk. Een vrij normale gedachte. Maar als ik iets koop dan doe ik dat zelf. Als ik het dan ergens anders goedkoper tegen kom is het mijn eigen schuld dat ik het duurder gekocht heb. Had ik maar eerst rond moeten kijken.
Ik ga dan achteraf niet moeilijk doen of constructies verzinnen om alsnog dat geld terug te krijgen.
Had ik maar beter op moeten letten.
Maar het is ieders goed recht om dat wel te doen.
op de juliana van stolberglaan is koffie genoeg...kom je langs?? ff "koffie drinken"quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
waar staat de koffie? Ik kan het wel gebruiken geloof ik
Wat voor monitor heb je gekocht? 32"quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totally agree
Ik doe dat ook steeds meer, bijvoorbeeld op kieskeurig.nl
Alleen met die monitor die ik zaterdag gekocht heb wist ik zeker dat het niet goedkoper kon
ja...quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Totdat je op de amerikaanse ebay ging kijkenquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totally agree
Ik doe dat ook steeds meer, bijvoorbeeld op kieskeurig.nl
Alleen met die monitor die ik zaterdag gekocht heb wist ik zeker dat het niet goedkoper kon
hahah... tot hoe laat is de 'bar' openquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op de juliana van stolberglaan is koffie genoeg...kom je langs?? ff "koffie drinken"
22" Samsung 2233quote:
Juist, ieder zijn manier.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het is ieders goed recht om dat wel te doen.
Wat een klein ding. Maar wel lekker goedkoopquote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
22" Samsung 2233
¤100-,![]()
![]()
Nieuw in doos
[ afbeelding ]
Dat is wel een koopjequote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
22" Samsung 2233
¤100-,![]()
![]()
Nieuw in doos
[ afbeelding ]
Heb dat 1x eerder gehad, en hoop nu dat het bij dit meisje niet zo is...quote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja...
hoezo KF, is dat bij jou het geval dan?
Als PC monitor is het echt groot hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat een klein ding. Maar wel lekker goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |