Wat rot zeg! Ze zeggen dat pech nooit alleen komt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Nou, het begon allemaal op de zaterdag, 's ochtends moest mijn team (stond leuk eerste deed mee voor kampioenschap) voetballen en verloor genadeloos.even later horen we dat de directe tegenstander had gewonnen en wij niet meer kampioen konden worden. (hoe leg je dit uit tegen kinderen van ongeveer 10 jaar). Maar ja nadat dat was geweest, kwam ik bij mijn volgende opdracht voor zaterdag.
Ik moest en zou Defqon.1 Kaartjes regelen. ik om 13:00 achter de pc f5f5f5f5f5. na een poosje had ik het voor elkaar dat ik kaartjes had besteld. en ik was dus helemaal blij.
totdat een uurtje later een annuleringsmail kwam aangezien mijn order niet geautoriseerd was.
dus ik denk k*t snel weer proberen. maar het was al uitverkocht![]()
Dat was mijn drama weekend/zaterdag.
Ze geeft nog geen signalen af, bedoel je?quote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ze geeft echt onduidelijke signalen af, dus het is even lastiger dan normaal
Naar kf zijn bitchfight.quote:Op maandag 27 april 2009 09:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
naar wat? heb je een muizenval gezet en ben je bang dat je er zelf inzit?
jaja ok ok te flauw ik weet het.... het is nog maar vroeg he...
quote:
Oh ja? Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Naar kf zijn bitchfight.
ik kijk liever naar een ander soort krabbelen...
nee lowlands duurt wel een paar maanden altijd. het schijnt wel weer harder te gaan, dus ze zijn elk jaar sneller uitverkocht. maargoed, die van mij is binnenquote:Op maandag 27 april 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
is dat ook altijd binnen no-time uitverkocht?
(ik ben niet van dat soort feesten)
Zwakke signalen, en ik ken haar totaal niet dus ik kan haar ook niet inschatten wat ze er mee bedoeltquote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze geeft nog geen signalen af, bedoel je?
Van wie was jij ook alweer een kloon?quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Naar kf zijn bitchfight.
ik kijk liever naar een ander soort krabbelen...
Dan moet je dus niet proberen te begrijpenquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zwakke signalen, en ik ken haar totaal niet dus ik kan haar ook niet inschatten wat ze er mee bedoelt
Bert Visscher?quote:Op maandag 27 april 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen vanaf 12 uur start weer de voorverkoop van kaartjes van het theater
25 zaken waar ik wel heen wil, 12 waar ik sowieso heen zal gaanEn dan natuurlijk standaard op rij 1 he
hoezo?quote:
Daar ga ik vanavond al heenquote:
quote:
Oeps...quote:
Goedemorgen!quote:
Ik geloof van KFquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van wie was jij ook alweer een kloon?
Lowlands, pinkpop en dat soort taferelen vind ik niks.quote:Op maandag 27 april 2009 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee lowlands duurt wel een paar maanden altijd. het schijnt wel weer harder te gaan, dus ze zijn elk jaar sneller uitverkocht. maargoed, die van mij is binnen
waarom niet van dat soort feesten? met kamperen bedoel je?
Dus ik kan jou niet in mijn tentje lokken?
Maar natúúrlijk!quote:
Ik wil best een keer in R'dam gaan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar word ik echt nerveus van....
Cue ga je ook in Rotterdam naar theater? dan wil ik wel een keertje meeow of iets tofs daar bij jou kan ook wel natuurlijk
quote:Op maandag 27 april 2009 10:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Lowlands, pinkpop en dat soort taferelen vind ik niks.
Nou, als ik aanwezig was zou ik de tent misschien wel eens van binnen willen zien.
nieuwe luxor en oude luxor in ieder geval. verder weet ik het nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil best een keer in R'dam gaan hoorZal ik eens kijken wat daar allemaal nog komt? Welke theaters zitte daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |