Goed voorstel!quote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
wat een zinloze discussie.... het probleem van liefie is al lang opgelost.
doe je ze volgende week aan op de singles meet dan liefie?
zienzien!!
Ja echt hehquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
wat een zinloze discussie.... het probleem van liefie is al lang opgelost.
doe je ze volgende week aan op de singles meet dan liefie?
zienzien!!
Omdat het hier altijd wel ergens over gaat zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja echt hehzelf ík vind dit nergens over gaan
Hierquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
waar staat de koffie? Ik kan het wel gebruiken geloof ik
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog welquote:Op maandag 27 april 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het hier altijd wel ergens over gaat zeker.
Ik begrijp het allemaal prima hoor. Ik ben ook een Nederlander. Wil ook zoveel mogelijk voor zo min mogelijk. Een vrij normale gedachte. Maar als ik iets koop dan doe ik dat zelf. Als ik het dan ergens anders goedkoper tegen kom is het mijn eigen schuld dat ik het duurder gekocht heb. Had ik maar eerst rond moeten kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil tussen winkel en online. Denk niet dat ze dat doen.
Die zeggen ook lever ze maar in en bestel ze online.![]()
Ik heb ook weinig geld. Maar genoeg omdat ik daar juist oplet.Begrijp dat Rhu/Liefie_ het ook graag
voor die goedkopere prijs wil. En ook dat ze ze eerst gekocht heeft voor dat andere bedrag, want ja
de schoenen zijn het opzich wel waard, maar hey je gaat niet uit je eigenbeurs stelen dus als het goedkoper kan...*knuf*
Woei, wat goed, eens in de zoveel maanden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog wel
Waarover?quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gisteravond hadden we hier wel een leuk gesprek ja, mét inhoud nog wel
Ja vooral nadat het uit was gegaan met een meid waar ik 4 jaar bij wasquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Totally agreequote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik begrijp het allemaal prima hoor. Ik ben ook een Nederlander. Wil ook zoveel mogelijk voor zo min mogelijk. Een vrij normale gedachte. Maar als ik iets koop dan doe ik dat zelf. Als ik het dan ergens anders goedkoper tegen kom is het mijn eigen schuld dat ik het duurder gekocht heb. Had ik maar eerst rond moeten kijken.
Ik ga dan achteraf niet moeilijk doen of constructies verzinnen om alsnog dat geld terug te krijgen.
Had ik maar beter op moeten letten.
Maar het is ieders goed recht om dat wel te doen.
op de juliana van stolberglaan is koffie genoeg...kom je langs?? ff "koffie drinken"quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef kwaakvaak het volgende:
waar staat de koffie? Ik kan het wel gebruiken geloof ik
Wat voor monitor heb je gekocht? 32"quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totally agree
Ik doe dat ook steeds meer, bijvoorbeeld op kieskeurig.nl
Alleen met die monitor die ik zaterdag gekocht heb wist ik zeker dat het niet goedkoper kon
ja...quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Stelling / vraag: heeft iemand ooit wel eens gehad dat hij / zij dacht hem / haar leuk te vinden, maar dat achteraf bleek dat je alleen haar / zijn aandacht leuk vond ??
Totdat je op de amerikaanse ebay ging kijkenquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Totally agree
Ik doe dat ook steeds meer, bijvoorbeeld op kieskeurig.nl
Alleen met die monitor die ik zaterdag gekocht heb wist ik zeker dat het niet goedkoper kon
hahah... tot hoe laat is de 'bar' openquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op de juliana van stolberglaan is koffie genoeg...kom je langs?? ff "koffie drinken"
22" Samsung 2233quote:
Juist, ieder zijn manier.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het is ieders goed recht om dat wel te doen.
Wat een klein ding. Maar wel lekker goedkoopquote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
22" Samsung 2233
¤100-,![]()
![]()
Nieuw in doos
[ afbeelding ]
Dat is wel een koopjequote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
22" Samsung 2233
¤100-,![]()
![]()
Nieuw in doos
[ afbeelding ]
Heb dat 1x eerder gehad, en hoop nu dat het bij dit meisje niet zo is...quote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja...
hoezo KF, is dat bij jou het geval dan?
Als PC monitor is het echt groot hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat een klein ding. Maar wel lekker goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |