Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef KudFokker het volgende:
smsje terug gehad
Ze sloot af met 'kusje'
Dat is toch een stuk leuker dan kus of X
Dat kan ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?
Vlinders...quote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan ook
Arghhh, ik word er nu al helemaal gek van...
Ik ben niet echt een dierenvriend merk ik alweer, ik word gek van die vlinders
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot verdiener
Ik zat er laatst wel aan te denken om een aquarium in elkaar te zetten en er dan van die lichtgevende visjes in te doen
Je verveelt je weer?quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vlinders...
Om vlinders in je buik te krijgen zal je eerst een flinke dosis rupsen moeten hebben gegeten. Uiteindelijk worden rupsen vlinders, vlinders hebben helaas niet het eeuwige leven, en gaan uiteindelijk dood. Dan heb je dode, rottende vlindertjes in je buik.... Lekker he
[ afbeelding ]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedachtquote:
Guppiesquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
en toen werd je depressief?quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Darwin was er sneller achter geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Te klein!quote:
Ahhquote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
ik ben gewoon sjaggerijnig hoor
(as usual.... ik geloof ook dat het niet meer over gaat voorlopig)
KUTWERK!!!
Kusje!quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Mits zekerheidquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
Depressief van vlinders
Nee man.. Juist heerlijk
Uuhm, hoe kunnen wij onze feedback daarop aanpassen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Die aquaria (is dat het meervoudquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
Je hebt meer nodig dan een bak van glas hequote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aquaria (is dat het meervoud? ) vielen wel mee vond ik
Maar de kast op mijn kamer is niet bepaald stevig, dus dan zou ik die eerst ook moeten vervangen...
En volgens mij is het 's nachts best vervelend dat die zuurstof pomp & verwarming aanstaan... ?
Die vliegen wegquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
Je kunt toch ook direct die vlinders eten...
Ligt ook een beetje aan de pomp... In mijn oude aquarium had ik eerst een pomp die echt belachelijk veel herrie maaktequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan een bak van glas he
Dat pompje hoor je nauwelijks. Ik had er eentje die onder water zat, dus dat absorbeert al veel en die verwarming hoor of zie je niet hoor.
Eerst oefenen met ontbijtkoek natuurlijk!quote:
Present!quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
wie komt er trouwens allemaal naar de Stairway 9 mei?
Ik heb wel weer eens zin ergens met fok!kers te "hangen"
quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Ik zal er zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij komt er een redelijk aantal fokkersquote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Ik, dawg en Ludootje iigquote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Ik hoef pas tegen 10 uur 's avonds te werkenquote:
Ik was zaterdag nog in een vlindertuin, paar mooie exemplaren gezienquote:
Wat ik zei, ik had een stille die onder water zat, dan hoor je hem niet of nauwelijks.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de pomp... In mijn oude aquarium had ik eerst een pomp die echt belachelijk veel herrie maakteHeel irritant... Maar je hebt ook hele fijne stille pompjes
Het wordt een mannenmeet?quote:
Okquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoef pas tegen 10 uur 's avonds te werken
Jullie gaan daarna eindelijk de lang-op-zich-laten-wachten stapavond doen?quote:
Dat heb je er zelf van gemaakt dan, want dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
OkIk was al bang dat je helemaal niet zou komen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij komt er een redelijk aantal fokkers
Ok, ik ook dus...quote:
Dan hebben andere dat gezegd.... Dus we moeten s'avonds naar aalsmeer?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je er zelf van gemaakt dan, want dat heb ik nooit gezegdMaar jullie zijn tussen 12 en 4 welkom in mijn kroegje
Dan hebben zij dat er zelf van gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan hebben andere dat gezegd.... Dus we moeten s'avonds naar aalsmeer?
Ik ook nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb helemaal geen vakantiegevoel eigenlijk.
Ik ook niet, maar heb dan ook geen vakantiequote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Wil je me dan weer Noukenquote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan hebben zij dat er zelf van gemaakt
Wat mij betreft prima, helemaal leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hebben we het nog niet over gehad. Dus wie weetquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jullie gaan daarna eindelijk de lang-op-zich-laten-wachten stapavond doen?
Welke kroeg werk je eigk?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je er zelf van gemaakt dan, want dat heb ik nooit gezegdMaar jullie zijn tussen 12 en 4 welkom in mijn kroegje
Ken je kroegen in Aalsmeer?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je me dan weer Nouken
Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso leuk dat jullie er zijn!quote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben we het nog niet over gehad. Dus wie weet
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ik ook niet maar ik heb dan ook geen vrijquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
Welke ken je?quote:
Ze bedient toplessquote:
Je bent een schat!quote:
Dan moet ik er heenquote:
Namen? Jeuzes, weet ik tquote:
Ja, daarom nodig ik hier iedereen die op de meet komt uitquote:
Hooters / Teasersquote:
"De Praam"quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet ik er heen
[..]
Namen? Jeuzes, weet ik t
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, wat vervelend...
Zit hier met 1 collega op de kamer, probeer de hele tijd een gesprek aan te gaan, maar hij gaat er steeds niet op in
Zo'n collega heb ik ook, ik probeer het niet eens meer. Gelukkig zit ik niet bij haar op de kamer!quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
Zit hier met 1 collega op de kamer, probeer de hele tijd een gesprek aan te gaan, maar hij gaat er steeds niet op in
Gelukkigquote:
Misschien, heel misschien weet hij waar het gesprek toe leid(t)(lijd(t)) en dat ie je daarom afhoud(t)quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Bel hem op en zeg dat je een gesprek met hem wilquote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
Eerst foto's!quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daarom nodig ik hier iedereen die op de meet komt uit
zit je ons singles nou te stangen, ik woon net een maand alleen man!quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Re het volgende:
STEMTOPIC Samenwonen met hem/haar boekjes wedstrijd
ga eens stemmen mensen
Het is nogal een apart café, zeg maarquote:
Dat zeg je alleen maar omdat je niet naar de meet komtquote:
Een vriend van mij werkt nu in onze stamkroegquote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is nogal een apart café, zeg maar
quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo jammer heh, bij sommige liedjes klinkt het melodietje zo leuk en vrolijk, maar als je dan naar de text luistert
quote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik werk via een Citrix omgeving, waardoor ik geen flashplayer heb en dus geen youtube filmpjes kan kijken![]()
Ik kan ook lokaal gaan, maar youtube en hyves en dat soort dingen is geheel geblockeerd....quote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
en jij bent systeembeheerder?
een systeembeheerder die alleen een citrix omgeving heeft? niks meerr?
quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet naar de meet komt
Ja jij begint met posten.quote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik werk via een Citrix omgeving, waardoor ik geen flashplayer heb en dus geen youtube filmpjes kan kijken![]()
Ik zal hem even streamen @ telefoon danquote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja jij begint met posten.
en wel kut zeg..
Niet zo anti-KF heh kloontjequote:Op maandag 27 april 2009 12:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wachten tot je thuis bent of gewoon niet kijken is geen optie?
Dat viel wel mee. Het lijkt me gewoon een stuk gemakkelijker en minder tijdrovend om het gewoon niet te doen.quote:
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.quote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt nu in onze stamkroeg
Alleen dat café is van een homo en er komen ook gigantisch veel homo's
Wel super gezellig daar altijd
Een bruin café met allemaal Nederlands talige muziek
Van wie is ze een kloon dan?quote:
Van mij volgens sommige mensenquote:
Binnen 15 seconde opgezocht hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Het lijkt me gewoon een stuk gemakkelijker en minder tijdrovend om het gewoon niet te doen.
Maar misschien denk ik te simpel.
Is dat die van de appeltaartjes?quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
In die tent in Hoorn ben ik echt te vaak ongewenst aangeraakt door mannen daar...quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.
Geen gaykroeg, wel gay eigenaar en veel klanten.
Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:sow daar zijn we weer.... wat een rare dag vandaag zeg hier op t werk.....
vandaag zijn 2 collega's voor het laatst en we hebben dus een cadeautje enzo gedaan (ikke heb dat geregeld de rest denkt daar niet aan) en over 3 weekies ben ik zelf voor het laatst... hele vage dag zo
enne ik moet zo naar de tandarts
ohw jawel vast welquote:
ja ik kom wel naar de meetquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
quote:
Ik ben nog aan het twijfelen..quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Carooltje79 het volgende:
ja ik kom wel naar de meetjij ook cue?
Waar twijfel je over dan cue?quote:
Waarom?quote:
Laatste wedstrijd met m`n team op 9 mei.quote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Carooltje, kom jij eig naar de meet?
En ZILN jij dan?
Eeej jij weerquote:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheidquote:
Maar wel grappig die 3 op een rij, al speel ik liever 4 op een rijquote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
nee dat is intresse he... geen nieuwsgierigheid![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga afsluiten hier moet om 2 uur bij de tandarts zijnhebbe nie zin in nie..
![]()
haha fijne middag nog allemaal!
quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef JonKeL het volgende:
Wat een klote dag zeg
Het is tijd dat er wat leuks gebeurd.
Datquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits zekerheid
Als je ze hebt maar je zit in twijfels zijn ze niet zo tof
Ik weet er wel één, maar daar moet je niet over pratenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Heeft niemand een lekker smeuig onderwerp dan?
En wat voor auto is dat?quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef RealZeus het volgende:
Nog geen twee weken dan is de meet.
Het wordt de eerste echt lange rit met mijn nieuwe auto![]()
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet er wel één, maar daar moet je niet over praten
Het duurde eventjes maar ik heb een medestanderquote:
Ik heb werkelijk geen idee..quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je een nummer automatisch laat weigeren via je mobiel.. krijg je dan nog wel een melding dat diegene gebeld heeft of zal dat ook niet zo zijn?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het duurde eventjes maar ik heb een medestander
Ik denk het niet.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je een nummer automatisch laat weigeren via je mobiel.. krijg je dan nog wel een melding dat diegene gebeld heeft of zal dat ook niet zo zijn?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.
Hmm ja denk het ook .. okquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk het niet.
Ik denk zeg maar dat het net als op msn is. Als iemand je geblocked heeft is hij altijd offline op jouw msn maar je kan wel offline berichtjes sturen. Alleen zullen die nooit aankomen natuurlijk
Dan moet je een onderwerp inbrengen hequote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
Het is echt een maandag, zelfs hier zit er geen vaart in hehe
moet ik het ook nog ff beamen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook een medestander, maar vond het niet nodig dat te bevestigen. Lijkt me nogal duidelijk. De onzekerheid bij verliefdheid is niet tof.
op zoek naar een niet veel voorkomende E30?quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef Rauw. het volgende:
Ene bmwtje gaat niet door, zinnen nu op een ander gezetHopen dat dat wat uitpakt.
Vandaag heb ik weinig fantasie om iets te verzinnen. Voel me niet lekker.quote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je een onderwerp inbrengen he
Wat is er is dan?quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vandaag heb ik weinig fantasie om iets te verzinnen. Voel me niet lekker.
De dag dat ik Frans italiaan of jap ga rijden gaat nog een aantal jaren duren...quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor een nu dan Rauw?
Wel Duits toch?!
Quanta kosta?quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
op zoek naar een niet veel voorkomende E30?
ik heb nog een mooie 318is staan
Dan had je het topic gisteravond moeten zien, het was zowaar ontopic.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het duurde eventjes maar ik heb een medestander
Wat heeft ie allemaal uitgespookt??quote:
Vraagprijs 2500 euroquote:Op maandag 27 april 2009 13:52 schreef Rauw. het volgende:
Quanta kosta?
Ik heb er nu 1 op de korrel in Den Haag... Weinig km's enzo.... 316 dan, maarja hardrijder ben ik toch neit echt.
Hehe, nee dat gelukkig nietquote:
Ik ben nog op de UvT hoorquote:
Liefquote:
Het is mogelijk! Nooit verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan had je het topic gisteravond moeten zien, het was zowaar ontopic.
quote:
Ja, moet er niet aan denken zeg.quote:
Wat voor college? Neo-nazisme in de vroege Oudheid?quote:
Last van, op dit moment?quote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik het ook nog ff beamen dan?
bij deze
Doet die vrouw me wel aan denken.quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor college? Neo-nazisme in de vroege Oudheid?
Klinkt ->quote:Op maandag 27 april 2009 14:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doet die vrouw me wel aan denken.
Nee, Multivariate Analysis.
dat is een understatement lijkt mequote:
Mijn Noukje!quote:
quote:
quote:
Hoest met je meis?quote:
10 mei idd.quote:
Gaat goedquote:
bij ons in huis hebben we moeder/vaderdag afgeschaft.quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef liefie_ het volgende:
ah tnx
altijd goed om dat op tijd te weten en zo
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.quote:
mijn mama doet er ook niet echt wat aan geloof ik omdat ze ook in mei jarig isquote:Op maandag 27 april 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
bij ons in huis hebben we moeder/vaderdag afgeschafd.
En wat ben ik daar blij mee
Wat voor drugs?quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.
Hoe lang heb je geprobeerd te minderen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds ik weer aan drugs ben prima. Toen ik probeerde te minderen was het een hel.
Alleen als je dat echt graag wilquote:
Een week. Nou de pijn viel wel mee vergeleken de warmte en de koude aanvallen, misselijkheid, druipneus, trillende handen/benen, kippenvel, zweten, gapen, moodswings et cetera.quote:Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je geprobeerd te minderen?Een hel als in, veel pijn?
Lijkt er inderdaad wel op.quote:Op maandag 27 april 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn mama doet er ook niet echt wat aan geloof ik omdat ze ook in mei jarig is
maar toch, dan kunnen we mooi naar zijn mama
en oma's een kaartje sturen en zo
ik ben een lieve (schoon/klein)dochter
Pff, snap ik...quote:Op maandag 27 april 2009 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een week. Nou de pijn viel wel mee vergeleken de warmte en de koude aanvallen, misselijkheid, druipneus, trillende handen/benen, kippenvel, zweten, gapen, moodswings et cetera.Toen maar weer begonnen.
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!quote:
En wat gaan ze daar doen dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!![]()
Maar nu gaat het dus wel weer
ow dat klinkt eigenlijk beter jaquote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus nu 1 maandje doorgaan met de pijnstillers en dan heb ik weer een afspraak bij het Pijn Behandelcentrum!![]()
Maar nu gaat het dus wel weer
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat gaan ze daar doen dan?
Gelukkig maar
Duimen voor dat eerste dus! Ik doe het iigquote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duimen voor dat eerste dus! Ik doe het iig
Ik denk dat het komt, omdat ik er ben!quote:
Wat is het hele verhaal dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst een gesprek met de medisch psycholoog, dan een fysiotherapeut en een arts. Vervolgens 's middags het plan van aanpak bespreken met de anesthesioloog. Dan krijg ik te horen welke opties er nog zijn om de pijn te bestrijden of om er mee te leren leven.
Waarom doet die laatste niet mee?!quote:
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!
Stomme Wendy!quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is stomme Wendy! Wendy is lui en vertikt het om me te oefenen met de rest, want mejuffrouw is een diva die daar boven staat zegt ze!
Good luck!quote:
Altijd hetzelfde met dat meiske! Tijd om maatregelen te nemen!quote:
Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat meiske! Tijd om maatregelen te nemen!
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
De rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar dus mooi even apart gezet!
Have you ever been Nouked?quote:
Ontzettend! Heb je nog wat leuks te vertellen?quote:
Nu al!? Hoe dan?quote:
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.quote:
half naakt maar?quote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar! Gewoon zo maar denk ik! Ik doe de deur open, lamp aan en dat was het laatste wat ik me kan herinneren. Toen ik weer bij kwam lag ik half naakt onder aan de trap.
Die andere definitie ervan mag je even demonstreren als we naar de Ikea gaanquote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En kijk, daar hebben we de definitie van "Nouken"
Ooow, dan moet ik nog even een defintie zoekenquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die andere definitie ervan mag je even demonstreren als we naar de Ikea gaan
Stelt ook niks voor hè?!quote:
Nouken klinkt anders primaquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooow, dan moet ik nog even een defintie zoeken
Naakt stelt het nog minder voor!quote:
Ja, maar nu nog een definitiequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naakt stelt het nog minder voor!![]()
Nee iddquote:
Wat voor iets wil je horenquote:Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ontzettend! Heb je nog wat leuks te vertellen?
Ik vond het trouwens écht jammer dat je er zaterdag niet wasquote:
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens écht jammer dat je er zaterdag niet was![]()
Het maakt mij niet uit, vermaak me
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!quote:
Ook leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook
Het liep té veel uit...
Toen naar Amsterdam geweest
Ik ben er ook niet de hele tijdquote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik vond het nog minder leuk dat ik er de 9e niet bij kan zijn door dat feestdat had me nog leuker geleken..
Hoe verzin je het?!quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!
Zoals ik zei! Ik zit weer aan de drugs!quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook leuk!![]()
[..]
Ik ben er ook niet de hele tijd
[..]
Hoe verzin je het?!
quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een liefdesdrama over een Prins & een Prinses die ten onder gaan aan een vijandige overname van hun chocolade imperium door durf-investeerders uit het Pannenkoeken-rijk!
foto'squote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Hey SNuit, wist je dat er vanavond een lekker wijf bij me op de bank komt liggen?
Haha, oow ja! Dat was ook zoquote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals ik zei! Ik zit weer aan de drugs!
Cool!quote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Net het meisje gesms't of ze vrijdag wil snowboarden
der is hier heul geen sneeuwquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nu serieus gewoon zenuwachtig voor haar reactie...quote:
Snowworld of hoe dat ook heetquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
der is hier heul geen sneeuw![]()
Komt wel goed..quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus gewoon zenuwachtig voor haar reactie...
Had ik nu maar wel die hartslag meter... Damn
En als ze nee zegt, tjah: dan zit ik niet meer in spanningquote:
Dat zag je net in je glazen bolleke?quote:
Zoietsquote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zag je net in je glazen bolleke?
En wat zie je in je glazen bolleke over mijn toekomst, me meiske?quote:
Hetzelfde. Dat sowieso, hoe dan ook, alles goed komtquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat zie je in je glazen bolleke over mijn toekomst, me meiske?
PICS or did not happend !quote:
Met Nouk? Ook primaquote:
Ik zou eens een keer een vochtig doekje overheen halen, want je ziet iemand anders voor mij aan.quote:Op maandag 27 april 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Dat sowieso, hoe dan ook, alles goed komt
Nja een MMS van haar vriend op de foto met een walrus met als text: "Is dit niks voor je ?! "quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
PICS or did not happend !![]()
hmm ff serieuze antwoord.
Misschien heel misschien moet je gewoon niet teveel er van verwachten zodat je er ook niet zoveel over denkt
dan ga je naar spaarnwoude neem ik aan?quote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Nee hoor, dat geldt ook voor jouquote:Ik zou eens een keer een vochtig doekje overheen halen, want je ziet iemand anders voor mij aan.
quote:
Yepquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je naar spaarnwoude neem ik aan?
Nog wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja een MMS van haar vriend op de foto met een walrus met als text: "Is dit niks voor je ?! "
Dat probeer ik, maar steeds als ze weer aandacht geeft word ik gek...
Maar ik ga het nog harder proberen
Het is tenslotte ook gewoon maar een meisjedaar lopen er nog aardig wat van rond
quote:
Je bent ze aan het opmaken?quote:
quote:
Dat is inderdaad de enige juiste smilie:quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Eerst snachts dat ze me miste, daarna overdag dat ze me wil, en toen savonds dat ze aan me dacht.
Stress om niksquote:
quote:
Dat had ze dan toch wat eerder moeten bedenken, lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Eerst snachts dat ze me miste, daarna overdag dat ze me wil, en toen savonds dat ze aan me dacht.
Joran modusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fritzel modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ikzelf
Maar het gaat maar heel traag hoor
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Once you go fat. you never go backquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige juiste smilie:
Dude, gewoon NIET meer reageren.quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Rauw. het volgende:Ik kreeg gisteren trouwens een paar smsjes van het meisje wat me liet zitten
![]()
Nou inderdaad, een kleine anderhalf maand geleden bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat had ze dan toch wat eerder moeten bedenken, lijkt me.
dawg! Kutmutsquote:
Ik heb 'r gisteren ook alleen maar teruggesmst wat ik zaterdagnacht gedaan had, daar vroeg ze om... verder reageer ik er niet opquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dude, gewoon NIET meer reageren.
na een paar dagen vraagt ze waarom niet dan stuur je iets in de trant van,
al dat gesms leuk en aardig.. het hoeft van mij niet meer... als je me wilt zien, je weet waar ik woon.
dan spank je haar en dumpt haar voor 1 van haar vriendinnen.
er is echt geen andere oplossing voor dit probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |