Eerst foto's!quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daarom nodig ik hier iedereen die op de meet komt uit
zit je ons singles nou te stangen, ik woon net een maand alleen man!quote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Re het volgende:
STEMTOPIC Samenwonen met hem/haar boekjes wedstrijd
ga eens stemmen mensen
Het is nogal een apart café, zeg maarquote:
Dat zeg je alleen maar omdat je niet naar de meet komtquote:
Een vriend van mij werkt nu in onze stamkroegquote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is nogal een apart café, zeg maar
quote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo jammer heh, bij sommige liedjes klinkt het melodietje zo leuk en vrolijk, maar als je dan naar de text luistert
quote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik werk via een Citrix omgeving, waardoor ik geen flashplayer heb en dus geen youtube filmpjes kan kijken![]()
Ik kan ook lokaal gaan, maar youtube en hyves en dat soort dingen is geheel geblockeerd....quote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
en jij bent systeembeheerder?
een systeembeheerder die alleen een citrix omgeving heeft? niks meerr?
quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet naar de meet komt
Ja jij begint met posten.quote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik werk via een Citrix omgeving, waardoor ik geen flashplayer heb en dus geen youtube filmpjes kan kijken![]()
Ik zal hem even streamen @ telefoon danquote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja jij begint met posten.
en wel kut zeg..
Niet zo anti-KF heh kloontjequote:Op maandag 27 april 2009 12:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wachten tot je thuis bent of gewoon niet kijken is geen optie?
Dat viel wel mee. Het lijkt me gewoon een stuk gemakkelijker en minder tijdrovend om het gewoon niet te doen.quote:
Die hebben we in Ehvn ook eentje. De jantjes.quote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt nu in onze stamkroeg
Alleen dat café is van een homo en er komen ook gigantisch veel homo's
Wel super gezellig daar altijd
Een bruin café met allemaal Nederlands talige muziek
Van wie is ze een kloon dan?quote:
Van mij volgens sommige mensenquote:
Binnen 15 seconde opgezocht hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Het lijkt me gewoon een stuk gemakkelijker en minder tijdrovend om het gewoon niet te doen.
Maar misschien denk ik te simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |