Ik vind het ook het leukst als ze dat doen van BB1 inderdaad, jammer dat er niet meer zijn van die seriequote:Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef Rainesz het volgende:
Ruud en Bart gaan fietsen en memories ophalen tegelijk!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:16 schreef DaMook het volgende:
Bart gaat maar mee fietsen om te kletsen.
Jaaaa ik ook ! Echtheid ten topquote:Op zondag 26 april 2009 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
BB1 heb ik ook altijd het leukste gevonden
Bart z'n "come back"hoopt iequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:20 schreef Stefan het volgende:
BEDANKT LUL
Ik was die trol net vergeten
[ afbeelding ]
Echt waar ? Nog iets over de schutting gegooid of geroepen ?quote:Op zondag 26 april 2009 01:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik ben ook nog een avond langsgegaan(woon in almere)
Uhmmm neequote:
nee zover konden we helaas niet komen, alles was behoorlijk afgezet.quote:Op zondag 26 april 2009 01:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt waar ? Nog iets over de schutting gegooid of geroepen ?
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotstquote:Op zondag 26 april 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
bart heeft gezoend met desiré
wie is desiré????????
Hij werd gewoon neergeplant in de achtertuin, maar de sprong vanuit het vliegtuig werd pas een week later gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef Stefan het volgende:
Wat was het nou met Frequin. Was het een hoax of niet?
Oh dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotst
dat kon je ook wel een beetje zien......quote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: ik las vandaag nog een aardig stukje over misleiding in de media, waarin Hummie van den Tonnekreek ook commentaar geeft:
http://www.volkskrant.nl/(...)yle_gespeeld_of_echt
Dus alles was nepquote:Op zondag 26 april 2009 01:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij werd gewoon neergeplant in de achtertuin, maar de sprong vanuit het vliegtuig werd pas een week later gedaan
ow...... er begint iets te dagen..... raar mokkel vond ik dat.......quote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
en morgen weer denk ik..... maar als alles wit is zie je ook weinig verschil, dan weet je nietquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft die 'kunstenaar' nou exact dezelfde kleren aan als gisteren? Zal wel lekker ruiken
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best wel leukleuker dan verwacht
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst hadquote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Annet komt pas op stoomquote:
leuk?? ik blijf in ieder geval kijken, dus het heeft wel watquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.
Idd ik kijk meestal rond dit tijdstipquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
TMIquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst had, waarom ze dat deed weet ik nog steeds niet. Weet wel dat ze goed kon pijpen
.
TMI ?quote:
Is dit een hint?quote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachtsquote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja wat is nou 8 euro voor een maandje fun...
quote:
Er komen highlightsquote:Op zondag 26 april 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachts
en dan zijn er geen streams
en ik had eerst de deelnemers wel willen zien niet alléén een fotootje... nah ik zie het wel....
Op www.brandaris.nlquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Rainesz het volgende:
Waar staat dat intervieuw met sjekie?
Kan je het niet opnemen en dan 's avonds de hele dag terugkijken?quote:Op zondag 26 april 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachts
en dan zijn er geen streams
en ik had eerst de deelnemers wel willen zien niet alléén een fotootje... nah ik zie het wel....
jah.... ik ben gek..........quote:Op zondag 26 april 2009 01:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je het niet opnemen en dan 's avonds de hele dag terugkijken?
heey we zitten niet allemaal dag en nacht op internet hoorquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Too much information. Standaarduitdrukking op internet, hoor
Ik ken erg veel afkortingen, maar deze kende ik nog nietquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Too much information. Standaarduitdrukking op internet, hoor
wat ben je toch een aardige beleefde jongen.....quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar het als erg prettig, dat er ook nieuwe RLS-volgers posten hier, en ik wil jullie van harte welkom heten.
Krijgen we een eigen topicquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar het als erg prettig, dat er ook nieuwe RLS-volgers posten hier, en ik wil jullie van harte welkom heten.
quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken erg veel afkortingen, maar deze kende ik nog niet(iig niet bewust).
Of ik kan een dagelijkse collage van Peter voor je maken. Dat stel je wel op prijs.quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... ik ben gek..........pffff moet er niet aan denken......
Bedankt, ik ben hier nieuw of ik ben nieuw hier...quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
De hemel bestaat niet, net als god & de hel...quote:Op zondag 26 april 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
Was Bart nou Fan van Brian? hij prijst hem zowat de hemel in.......
Brian
Jij bent heul niet nieuw hier, leugenaresse die gij zijt.quote:Op zondag 26 april 2009 01:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben hier nieuw of ik ben nieuw hier...
Hoi, dat is Danny de baas en beheerder van het forum waar je momenteel op postquote:
nou ik heb nog geen favoriet hoor..... en ik weet niet eens uit mijn hoofd wie Peter is...quote:Op zondag 26 april 2009 01:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of ik kan een dagelijkse collage van Peter voor je maken. Dat stel je wel op prijs.
Omdat iedereen gaat slapen,en dan het licht uitgaat!quote:
SSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef DaMook het volgende:
Hoi, dat is Danny de baas en beheerder van het forum waar je momenteel op post.
Ik meende dat ze zeiden dat hij dood was, dus ik heb toch maar ff geconstateerd dat dat niet zo is.quote:
Hij leeft voort op Youtubequote:Op zondag 26 april 2009 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende dat ze zeiden dat hij dood was, dus ik heb toch maar ff geconstateerd dat dat niet zo is.
Amáááááí, kben toch echt spiksplinternieuw hier heur...quote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nieuw hier, leugenaresse die gij zijt.
Is Slaai maar dan een ander en symphatiekerquote:
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.quote:Op zondag 26 april 2009 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is kastanova nou afgewezen of durfte hij niet?
Ik vind marielin en amber er wel leuk uitzien. Door hun uiterlijk zijn ze ook mijn favorieten momenteelquote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb nog geen favoriet hoor..... en ik weet niet eens uit mijn hoofd wie Peter is...
zo erg ingelezen heb ik me eigenlijk niet.......
ik wilde eigenlijk alléén de kick off kijken, maar het zal wel weer anders lopen.....
Met 79 paginas posthistorie...quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Amáááááí, kben toch echt spiksplinternieuw hier heur...
en wordt gelijk weer vast geluld door bart ........... :quote:
De Witte nicht uithangen,en tekening op de muur maken!quote:Op zondag 26 april 2009 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap er nog steeds geen bal van wat die cokesnuivende kunstenaar daar doet
Kutsmoes. Hij durfde gewoon niet.quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.
Dan weet ik genoeg, zegt genoeg over kasta...quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.
Jouw licht of het hunne?quote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef nicknicknickname het volgende:
waarom gaat het licht uit? of iig minder?
Hij is gewoon van de KKKquote:Op zondag 26 april 2009 01:47 schreef Rainesz het volgende:
[..]
De Witte nicht uithangen,en tekening op de muur maken!
Dat dacht ik gisteren ookquote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar die 'witte', ik dacht dat dat Mischa Klein was...
Het is dus een 53-jarige schilder die vaak voor gay wordt aangezien...quote:Op zondag 26 april 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ookTotdat ik werd teruggefloten
Klopt,en heeft een vrouw die internet afzoekt of hij Witte Homo of iets dergelijks wordt genoemd!quote:Op zondag 26 april 2009 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het is dus een 53-jarige schilder die vaak voor gay wordt aangezien...
Ik ga zo met mien vagine spiel'n...quote:Op zondag 26 april 2009 01:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, ze beginnen over kutjes.
Ja maar dat is het leuke, ik ken ook mannen die het leuk vinden om de homo te spelen...quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Klopt,en heeft een vrouw die internet afzoekt of hij Witte Homo of iets dergelijks wordt genoemd!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb zo'n teringhekel aan dat boeren-accenten gedoe
DE RANDSTAD
En in 't Gronings ... dik doun in toen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Picknicken op z'n fries is volgens mij... lêg bie de grond frett'n
Johquote:Op zondag 26 april 2009 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is dus een 53-jarige schilder die vaak voor gay wordt aangezien...
Ik had eigenlijk gehoopt haar nooit meer te zien... was helemaal klaar met haarquote:
truste!quote:Op zondag 26 april 2009 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Ohtt mohn,betekend zoiets als ik ga pittehhhh op z'n Rotjeknors
Ik ookquote:
Nee hoor. Ik reageerde op "...die vaak voor gay wordt aangezien"quote:Op zondag 26 april 2009 01:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja ik dacht dat ik iets nieuws bracht maar jij wist het dus al...
nog 1 peukkiequote:
Dan moet je iets van Dr. Dré draaien, dat is die dikke rappende neger uit Amerika...quote:Op zondag 26 april 2009 01:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb nog maar eens Drs. P. opgezet.
Ik zit met mijn ziel onder mijn arm
quote:Op zondag 26 april 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Het geeft toch vooral een Big Brother 1 gevoel, dit.
Beidenquote:Op zondag 26 april 2009 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is kastanova nou afgewezen of durfte hij niet?
Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 02:00 schreef ilona-scuderia het volgende:Het geluid wordt gewoon uitgezet!
![]()
Oh. Jammer dat ik de stream, die ene lousy stream, heb uitgezetquote:
Het mag je hopen ja. De helft van een RLS speelt zich 's nachts af. Vooral mensen die bijna geen daglicht zien gaan een vreemd ritme krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 02:08 schreef Supersoep het volgende:
Het zal nog wel veranderen misschien, dit is nog maar de kick-off.
Dit is de kick off. Ik betwijfel echter of ze wel mensen hebben die de hele nacht naar snurkende bewoners gaan kijken bij de regie als het echt is begonnen.quote:Op zondag 26 april 2009 02:34 schreef Maanvis het volgende:
Er zou toch 'snachts gewoon beeld zijn van de bewoners?.
Leuk dat je nog even reageert. Jullie hebben Eline toch wel even goed klaargestoomd, hoop ik?quote:Op zondag 26 april 2009 03:33 schreef roeland303 het volgende:
Beste fokked-oppers!,
Wat heerlijk om al jullie complimenten weer te ontvangen, jullie zijn te goed!![]()
Ben wel nieuwsgierig wat dit spel gaat brengen! Ik zal het zeker gaan volgen!
Die bunker is kleiner dan je zou denken als je naar de streams kijkt, lijkt me best pittig om daar te zitten met zijn achten... geen dachtlicht, alleen felle tl buizen (die niet echt het beste in je uiterlijk naar boven halen)...
Ik ben benieuwd wat ze allemaal in petto zullen hebben tijdens het spel!
Voor nu slaapze en tot op het forum!
Groet,
Roel
Dat is niet airg, net als die ¤8quote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef D.E.M het volgende:
De afgelopen twee posts waren van mijn hand.. niet dido, we zijn in de war met onze accounts!
D.E.M is Dido... dus..in het vervolg
Nou, ik zou ook niet weten wat een winnende strategie is. Ik denk ook dat die helemaal niet bestaat zelfsquote:Op zondag 26 april 2009 03:49 schreef D.E.M het volgende:
Klaargestoomd?
Ik zou niet goed weten wat ik haar moet meegeven, al zou ze aan big brother meedoen...
Blijf dicht bij jezelf denk ik, pas je niet teveel aan de groepsmening aan... Volgens mij zijn dat al geen issues bij Eline, ik ken haar wel...
We hebben haar niet klaargestoomd! Misschien geef ik wel een verkeerde tip , en verliest ze daardoor! Ik heb geen verstand van hoe er stemmen gewonnen worden bij dit soort programma's??? Verbaas me alleen maar. Ik voorspel nooit goed wie er zal winnen..etc...
Die zijn maar liefst ¤9...quote:Op zondag 26 april 2009 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is niet airg, net als die ¤8
Dat zijn nog geen 2 pakjes Lucky Strike...
Leuk dat Dido ook mee gaat postenquote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef D.E.M het volgende:
De afgelopen twee posts waren van mijn hand.. niet dido, we zijn in de war met onze accounts!
D.E.M is Dido... dus..in het vervolg
Je zag er al bijna als een krakert uit, Dido.quote:Op zondag 26 april 2009 04:06 schreef D.E.M het volgende:
Beste fokkers!
Hier Dido!
Ik ben benieuwd of er liefdes/sex zullen/zal ontstaan in deze 25 dagen! Ik ga het in ieder geval wel volgen...
Bedankt voor jullie complimenten over mijn afgeragde uiterlijk! (dat krijg je met een man als Roel)
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!quote:
Dat is de belangrijkste vraag sinds Tanja/Tann over haar kookkunsten vertelde na BBquote:Op zondag 26 april 2009 04:16 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!
Uhm... vanwaar deze vraag eigenlijk? mis ik iets?
Ik geloof dat het een soort running gag is op fok? Ik weet het ook niet precies.quote:Op zondag 26 april 2009 04:16 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!
Uhm... vanwaar deze vraag eigenlijk? mis ik iets?
Wij moeten ook elke dag lachen om onze combinatie... heerlijk!quote:Op zondag 26 april 2009 04:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zag er al bijna als een krakert uit, Dido.Ik moet nog steeds lachen om de combinatie die jullie vormen.
Roel had het over zijn heil ergens anders zoeken en toen zei jij: "Heil, wat is er met je heil?" Zo ging het in BB5 ook vaak.
Oh, het was ook echt een grapje! Dido zag er prima uit hoorquote:Op zondag 26 april 2009 04:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wij moeten ook elke dag lachen om onze combinatie... heerlijk!
Maar Dido uitzien als een kraker?![]()
Ik kijk net dingen terug... ik zeg tl buizen effect! Een soort wallerige vermoeid uiterlijk krijg je ervan...
Dido haar haar zo lang vind ik zo mooi, daarom laat ze het zo... Dus liever niemand daar opmerkingen over maken, anders wordt het nog binnenkort kortgeknipt! Thanx... alvast
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...quote:
Dan zocht je niet goed.quote:Op zondag 26 april 2009 04:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...![]()
Misschien metaforisch verwezen naar haar persoonlijkheid?
Is iets uit oost-NL. Marianne Timmer is volgens Hiddink bijvoorbeeld ook een struise meidquote:Op zondag 26 april 2009 04:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...![]()
Misschien metaforisch verwezen naar haar persoonlijkheid?
We moeten wel even lachen ja...hehehequote:Op zondag 26 april 2009 04:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Zegt ze nog wel eens dat ze er klaar mee is?
Uhm... wil je een gay verhaaltje?quote:Op zondag 26 april 2009 04:32 schreef kutstudent_ het volgende:
TBO is gay. Roeland vertel mij er ens wat over.
Nou, ik heb niet zo'n vreselijk goed geheugen en ik volg de RLS-en ook nooit heel intensief, maar dat Dido vaak klaar met je was, was niet zo heel moeilijk te missen.quote:Op zondag 26 april 2009 04:39 schreef roeland303 het volgende:
[..]
We moeten wel even lachen ja...hehehe
Blijft vreemd dat iemand dit soort details weet te benoemen!
De bunker gezien?quote:Op zondag 26 april 2009 03:57 schreef Maanvis het volgende:
Eline zei dat ze niet naakt zou gaan en geen sex zou hebben.. denk je dat ze dat volhoudt?
quote:Op zondag 26 april 2009 04:43 schreef Manu82 het volgende:
En drink je nog wel eens een biertje om 7 uur op een stip?
Nee... Ik drink nu stipt om 7 uur 1 bierquote:Op zondag 26 april 2009 04:43 schreef Manu82 het volgende:
En drink je nog wel eens een biertje om 7 uur op een stip?
Hehe... nog steeds!quote:Op zondag 26 april 2009 04:56 schreef Recce het volgende:
Haha, ik kijk nog even dat filmpje. Dido was altijd enthousiast over een opdracht.Altijd positief, tegen beter weten in.
Nouja, het gaat jullie nu toch behoorlijk goed, geloof ik, dus weinig reden tot positivisme tegen beter weten inquote:
Slaap welquote:Op zondag 26 april 2009 05:14 schreef roeland303 het volgende:
We gaan onze activiteiten naar de slaapkamer verhuizen![]()
Slaap lekker ook allemaal wanneer de tijd rijp is!
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.quote:Op zondag 26 april 2009 05:17 schreef kutstudent_ het volgende:
Trusten allen.
Waar kan ik de bunker afleveringen terugzien trouwens?
Als je het niet weet: Is het de sociale mens (ik dus) die nooit neerkijkt en die het met eeuwig geduld, gaat proberen , stap voor stap, je te vertellen (als je het wil ) hoe je met 4 x een klik op de muis een stream kan opnemen, én opslaan op je computer ( dat ding voor je neus)quote:Op zondag 26 april 2009 05:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.
Nog 7 posten te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 08:25 schreef Pl0x het volgende:
[TBO COS #18] Wat brengt de zondag ochtend ons?
Nieuw topic ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |