Dan weet ik genoeg, zegt genoeg over kasta...quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.
Jouw licht of het hunne?quote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef nicknicknickname het volgende:
waarom gaat het licht uit? of iig minder?
Hij is gewoon van de KKKquote:Op zondag 26 april 2009 01:47 schreef Rainesz het volgende:
[..]
De Witte nicht uithangen,en tekening op de muur maken!
Dat dacht ik gisteren ookquote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar die 'witte', ik dacht dat dat Mischa Klein was...
Het is dus een 53-jarige schilder die vaak voor gay wordt aangezien...quote:Op zondag 26 april 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ookTotdat ik werd teruggefloten
Klopt,en heeft een vrouw die internet afzoekt of hij Witte Homo of iets dergelijks wordt genoemd!quote:Op zondag 26 april 2009 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het is dus een 53-jarige schilder die vaak voor gay wordt aangezien...
Ik ga zo met mien vagine spiel'n...quote:Op zondag 26 april 2009 01:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, ze beginnen over kutjes.
Ja maar dat is het leuke, ik ken ook mannen die het leuk vinden om de homo te spelen...quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Klopt,en heeft een vrouw die internet afzoekt of hij Witte Homo of iets dergelijks wordt genoemd!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb zo'n teringhekel aan dat boeren-accenten gedoe
DE RANDSTAD
En in 't Gronings ... dik doun in toen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Picknicken op z'n fries is volgens mij... lêg bie de grond frett'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |