Dus alles was nepquote:Op zondag 26 april 2009 01:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij werd gewoon neergeplant in de achtertuin, maar de sprong vanuit het vliegtuig werd pas een week later gedaan
ow...... er begint iets te dagen..... raar mokkel vond ik dat.......quote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotst
en morgen weer denk ik..... maar als alles wit is zie je ook weinig verschil, dan weet je nietquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft die 'kunstenaar' nou exact dezelfde kleren aan als gisteren? Zal wel lekker ruiken
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best wel leukleuker dan verwacht
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst hadquote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotst
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Annet komt pas op stoomquote:
leuk?? ik blijf in ieder geval kijken, dus het heeft wel watquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.
Idd ik kijk meestal rond dit tijdstipquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
TMIquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst had, waarom ze dat deed weet ik nog steeds niet. Weet wel dat ze goed kon pijpen
.
TMI ?quote:
Is dit een hint?quote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |