Dus alles was nepquote:Op zondag 26 april 2009 01:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij werd gewoon neergeplant in de achtertuin, maar de sprong vanuit het vliegtuig werd pas een week later gedaan
ow...... er begint iets te dagen..... raar mokkel vond ik dat.......quote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotst
en morgen weer denk ik..... maar als alles wit is zie je ook weinig verschil, dan weet je nietquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft die 'kunstenaar' nou exact dezelfde kleren aan als gisteren? Zal wel lekker ruiken
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best wel leukleuker dan verwacht
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst hadquote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB2. Ze zoende ook met Robin nadat ie net had gekotst
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Annet komt pas op stoomquote:
leuk?? ik blijf in ieder geval kijken, dus het heeft wel watquote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat vanaf maandag nòg veel leuker worden.
Idd ik kijk meestal rond dit tijdstipquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
TMIquote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook ooit een meid gezoend net nadat ik gekotst had, waarom ze dat deed weet ik nog steeds niet. Weet wel dat ze goed kon pijpen
.
TMI ?quote:
Is dit een hint?quote:Op zondag 26 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het meeste gebeurd overdag..... en dan ga ik hier toch écht niet 25 dagen achter die PC zitten....
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachtsquote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja wat is nou 8 euro voor een maandje fun...
quote:
Er komen highlightsquote:Op zondag 26 april 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachts
en dan zijn er geen streams
en ik had eerst de deelnemers wel willen zien niet alléén een fotootje... nah ik zie het wel....
Op www.brandaris.nlquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Rainesz het volgende:
Waar staat dat intervieuw met sjekie?
Kan je het niet opnemen en dan 's avonds de hele dag terugkijken?quote:Op zondag 26 april 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die 8 euro boeit me niet..... maar ik zal alléén 's avonds kunnen kijken meestal of 's nachts
en dan zijn er geen streams
en ik had eerst de deelnemers wel willen zien niet alléén een fotootje... nah ik zie het wel....
jah.... ik ben gek..........quote:Op zondag 26 april 2009 01:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je het niet opnemen en dan 's avonds de hele dag terugkijken?
heey we zitten niet allemaal dag en nacht op internet hoorquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Too much information. Standaarduitdrukking op internet, hoor
Ik ken erg veel afkortingen, maar deze kende ik nog nietquote:Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Too much information. Standaarduitdrukking op internet, hoor
wat ben je toch een aardige beleefde jongen.....quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar het als erg prettig, dat er ook nieuwe RLS-volgers posten hier, en ik wil jullie van harte welkom heten.
Krijgen we een eigen topicquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ervaar het als erg prettig, dat er ook nieuwe RLS-volgers posten hier, en ik wil jullie van harte welkom heten.
quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken erg veel afkortingen, maar deze kende ik nog niet(iig niet bewust).
Of ik kan een dagelijkse collage van Peter voor je maken. Dat stel je wel op prijs.quote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... ik ben gek..........pffff moet er niet aan denken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |