Hehe... nog steeds!quote:Op zondag 26 april 2009 04:56 schreef Recce het volgende:
Haha, ik kijk nog even dat filmpje. Dido was altijd enthousiast over een opdracht.Altijd positief, tegen beter weten in.
Nouja, het gaat jullie nu toch behoorlijk goed, geloof ik, dus weinig reden tot positivisme tegen beter weten inquote:
Slaap welquote:Op zondag 26 april 2009 05:14 schreef roeland303 het volgende:
We gaan onze activiteiten naar de slaapkamer verhuizen![]()
Slaap lekker ook allemaal wanneer de tijd rijp is!
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.quote:Op zondag 26 april 2009 05:17 schreef kutstudent_ het volgende:
Trusten allen.
Waar kan ik de bunker afleveringen terugzien trouwens?
Als je het niet weet: Is het de sociale mens (ik dus) die nooit neerkijkt en die het met eeuwig geduld, gaat proberen , stap voor stap, je te vertellen (als je het wil ) hoe je met 4 x een klik op de muis een stream kan opnemen, én opslaan op je computer ( dat ding voor je neus)quote:Op zondag 26 april 2009 05:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.
Nog 7 posten te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 08:25 schreef Pl0x het volgende:
[TBO COS #18] Wat brengt de zondag ochtend ons?
Nieuw topic ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |