Die zijn maar liefst ¤9...quote:Op zondag 26 april 2009 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is niet airg, net als die ¤8
Dat zijn nog geen 2 pakjes Lucky Strike...
Leuk dat Dido ook mee gaat postenquote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef D.E.M het volgende:
De afgelopen twee posts waren van mijn hand.. niet dido, we zijn in de war met onze accounts!
D.E.M is Dido... dus..in het vervolg
Je zag er al bijna als een krakert uit, Dido.quote:Op zondag 26 april 2009 04:06 schreef D.E.M het volgende:
Beste fokkers!
Hier Dido!
Ik ben benieuwd of er liefdes/sex zullen/zal ontstaan in deze 25 dagen! Ik ga het in ieder geval wel volgen...
Bedankt voor jullie complimenten over mijn afgeragde uiterlijk! (dat krijg je met een man als Roel)
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!quote:
Dat is de belangrijkste vraag sinds Tanja/Tann over haar kookkunsten vertelde na BBquote:Op zondag 26 april 2009 04:16 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!
Uhm... vanwaar deze vraag eigenlijk? mis ik iets?
Ik geloof dat het een soort running gag is op fok? Ik weet het ook niet precies.quote:Op zondag 26 april 2009 04:16 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dido kookt gemiddeld drie of 4 keer per week de meest gruwelijk lekkere maaltijden... weet al jaren niet wat ik mee maak!
Uhm... vanwaar deze vraag eigenlijk? mis ik iets?
Wij moeten ook elke dag lachen om onze combinatie... heerlijk!quote:Op zondag 26 april 2009 04:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zag er al bijna als een krakert uit, Dido.Ik moet nog steeds lachen om de combinatie die jullie vormen.
Roel had het over zijn heil ergens anders zoeken en toen zei jij: "Heil, wat is er met je heil?" Zo ging het in BB5 ook vaak.
Oh, het was ook echt een grapje! Dido zag er prima uit hoorquote:Op zondag 26 april 2009 04:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wij moeten ook elke dag lachen om onze combinatie... heerlijk!
Maar Dido uitzien als een kraker?![]()
Ik kijk net dingen terug... ik zeg tl buizen effect! Een soort wallerige vermoeid uiterlijk krijg je ervan...
Dido haar haar zo lang vind ik zo mooi, daarom laat ze het zo... Dus liever niemand daar opmerkingen over maken, anders wordt het nog binnenkort kortgeknipt! Thanx... alvast
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...quote:
Dan zocht je niet goed.quote:Op zondag 26 april 2009 04:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...![]()
Misschien metaforisch verwezen naar haar persoonlijkheid?
Is iets uit oost-NL. Marianne Timmer is volgens Hiddink bijvoorbeeld ook een struise meidquote:Op zondag 26 april 2009 04:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Struise? Ik heb het even moeten opzoeken: zwaargebouwd, stevig...![]()
Misschien metaforisch verwezen naar haar persoonlijkheid?
We moeten wel even lachen ja...hehehequote:Op zondag 26 april 2009 04:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Zegt ze nog wel eens dat ze er klaar mee is?
Uhm... wil je een gay verhaaltje?quote:Op zondag 26 april 2009 04:32 schreef kutstudent_ het volgende:
TBO is gay. Roeland vertel mij er ens wat over.
Nou, ik heb niet zo'n vreselijk goed geheugen en ik volg de RLS-en ook nooit heel intensief, maar dat Dido vaak klaar met je was, was niet zo heel moeilijk te missen.quote:Op zondag 26 april 2009 04:39 schreef roeland303 het volgende:
[..]
We moeten wel even lachen ja...hehehe
Blijft vreemd dat iemand dit soort details weet te benoemen!
De bunker gezien?quote:Op zondag 26 april 2009 03:57 schreef Maanvis het volgende:
Eline zei dat ze niet naakt zou gaan en geen sex zou hebben.. denk je dat ze dat volhoudt?
quote:Op zondag 26 april 2009 04:43 schreef Manu82 het volgende:
En drink je nog wel eens een biertje om 7 uur op een stip?
Nee... Ik drink nu stipt om 7 uur 1 bierquote:Op zondag 26 april 2009 04:43 schreef Manu82 het volgende:
En drink je nog wel eens een biertje om 7 uur op een stip?
Hehe... nog steeds!quote:Op zondag 26 april 2009 04:56 schreef Recce het volgende:
Haha, ik kijk nog even dat filmpje. Dido was altijd enthousiast over een opdracht.Altijd positief, tegen beter weten in.
Nouja, het gaat jullie nu toch behoorlijk goed, geloof ik, dus weinig reden tot positivisme tegen beter weten inquote:
Slaap welquote:Op zondag 26 april 2009 05:14 schreef roeland303 het volgende:
We gaan onze activiteiten naar de slaapkamer verhuizen![]()
Slaap lekker ook allemaal wanneer de tijd rijp is!
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.quote:Op zondag 26 april 2009 05:17 schreef kutstudent_ het volgende:
Trusten allen.
Waar kan ik de bunker afleveringen terugzien trouwens?
Als je het niet weet: Is het de sociale mens (ik dus) die nooit neerkijkt en die het met eeuwig geduld, gaat proberen , stap voor stap, je te vertellen (als je het wil ) hoe je met 4 x een klik op de muis een stream kan opnemen, én opslaan op je computer ( dat ding voor je neus)quote:Op zondag 26 april 2009 05:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn geen afleveringen, het komt niet op TV. Je kunt ook niets terugkijken, tenzij een fokker of een ander minder begaafd persoon het op youtube/clipser etc. zet.
Nog 7 posten te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 08:25 schreef Pl0x het volgende:
[TBO COS #18] Wat brengt de zondag ochtend ons?
Nieuw topic ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |