Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 02:00 schreef ilona-scuderia het volgende:Het geluid wordt gewoon uitgezet!
![]()
Oh. Jammer dat ik de stream, die ene lousy stream, heb uitgezetquote:
Het mag je hopen ja. De helft van een RLS speelt zich 's nachts af. Vooral mensen die bijna geen daglicht zien gaan een vreemd ritme krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 02:08 schreef Supersoep het volgende:
Het zal nog wel veranderen misschien, dit is nog maar de kick-off.
Dit is de kick off. Ik betwijfel echter of ze wel mensen hebben die de hele nacht naar snurkende bewoners gaan kijken bij de regie als het echt is begonnen.quote:Op zondag 26 april 2009 02:34 schreef Maanvis het volgende:
Er zou toch 'snachts gewoon beeld zijn van de bewoners?.
Leuk dat je nog even reageert. Jullie hebben Eline toch wel even goed klaargestoomd, hoop ik?quote:Op zondag 26 april 2009 03:33 schreef roeland303 het volgende:
Beste fokked-oppers!,
Wat heerlijk om al jullie complimenten weer te ontvangen, jullie zijn te goed!![]()
Ben wel nieuwsgierig wat dit spel gaat brengen! Ik zal het zeker gaan volgen!
Die bunker is kleiner dan je zou denken als je naar de streams kijkt, lijkt me best pittig om daar te zitten met zijn achten... geen dachtlicht, alleen felle tl buizen (die niet echt het beste in je uiterlijk naar boven halen)...
Ik ben benieuwd wat ze allemaal in petto zullen hebben tijdens het spel!
Voor nu slaapze en tot op het forum!
Groet,
Roel
Dat is niet airg, net als die ¤8quote:Op zondag 26 april 2009 03:52 schreef D.E.M het volgende:
De afgelopen twee posts waren van mijn hand.. niet dido, we zijn in de war met onze accounts!
D.E.M is Dido... dus..in het vervolg
Nou, ik zou ook niet weten wat een winnende strategie is. Ik denk ook dat die helemaal niet bestaat zelfsquote:Op zondag 26 april 2009 03:49 schreef D.E.M het volgende:
Klaargestoomd?
Ik zou niet goed weten wat ik haar moet meegeven, al zou ze aan big brother meedoen...
Blijf dicht bij jezelf denk ik, pas je niet teveel aan de groepsmening aan... Volgens mij zijn dat al geen issues bij Eline, ik ken haar wel...
We hebben haar niet klaargestoomd! Misschien geef ik wel een verkeerde tip , en verliest ze daardoor! Ik heb geen verstand van hoe er stemmen gewonnen worden bij dit soort programma's??? Verbaas me alleen maar. Ik voorspel nooit goed wie er zal winnen..etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |