SSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef DaMook het volgende:
Hoi, dat is Danny de baas en beheerder van het forum waar je momenteel op post.
Ik meende dat ze zeiden dat hij dood was, dus ik heb toch maar ff geconstateerd dat dat niet zo is.quote:
Hij leeft voort op Youtubequote:Op zondag 26 april 2009 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende dat ze zeiden dat hij dood was, dus ik heb toch maar ff geconstateerd dat dat niet zo is.
Amáááááí, kben toch echt spiksplinternieuw hier heur...quote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nieuw hier, leugenaresse die gij zijt.
Is Slaai maar dan een ander en symphatiekerquote:
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.quote:Op zondag 26 april 2009 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is kastanova nou afgewezen of durfte hij niet?
Ik vind marielin en amber er wel leuk uitzien. Door hun uiterlijk zijn ze ook mijn favorieten momenteelquote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik heb nog geen favoriet hoor..... en ik weet niet eens uit mijn hoofd wie Peter is...
zo erg ingelezen heb ik me eigenlijk niet.......
ik wilde eigenlijk alléén de kick off kijken, maar het zal wel weer anders lopen.....
Met 79 paginas posthistorie...quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Amáááááí, kben toch echt spiksplinternieuw hier heur...
en wordt gelijk weer vast geluld door bart ........... :quote:
De Witte nicht uithangen,en tekening op de muur maken!quote:Op zondag 26 april 2009 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap er nog steeds geen bal van wat die cokesnuivende kunstenaar daar doet
Kutsmoes. Hij durfde gewoon niet.quote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wou niet omdat ehh... 10.000 euries was niet genoeg, of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |