moet zeggen dat ik voor het idee van tong benquote:
Kun je toch ook zelf?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou iemand hier 2009 van willen maken![]()
[ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je toch ook zelf?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met TS in de OP wordt, neem ik aan, de TS van vorig topic (=Dos37) bedoeld?
staat erin tnxquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:13 schreef Barca het volgende:
En dat bedoel ik dus met uitverkoren. Niet of ik eventueel een award "win"! Tip: leer eens lezen voor je gaat schreeuwen dat iemand de Marco van Basten award krijgt voor meest a-sociale user.
De VBL-Awards 2009 - Het voorspel topicquote:
lijkt me duidelijk tochquote:Ik ben ook tegen negatieve awards
Laten we het een feestje houden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet genomineerd vorig jaar, ook al staat dat in de OP.
quote:Deze mensen hebben toen genomineerd (althans, deze zijn gekozen om te mogen nomineren, niet iedereen heeft dat gedaan).
En vernoem dan ook een award naar Evert, als zelfs Theo 'ik sus iedereen in slaap' Reitsma er ook een krijgt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Theo Reitsma 'verstand van zaken'? Die gast haalt altijd alle namen door elkaar.
Jorien heeft vorig jaar genomineerd hequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef denthemen het volgende:
Waarom staat jorien er bij om te nomineren? Tuurlijk is het een clown, en lacht heel Fok! hem uit, maar je weet dat hij niet serieus zal doen. Kies een echte Feyenoord supporter uit, er zijn er genoeg die wel serieus zullen doen
Ik zag 't, nog steeds denk ik dat er nog een Feyenoorder bij moetquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jorien heeft vorig jaar genomineerd heOnderaan staat een nieuwe lijstje
Jan van Halst award voor de user die alleen maar open deuren intrapt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst i.p.v. Reitsma voor 'meeste verstand van zaken'? Reistma zou eerder passen bij een categorie als 'meest slaapverwekkende user' inderdaad.
Is er dan geen Gogme Award?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jan van Halst award voor de user die alleen maar open deuren intrapt?
Mits met een knipoog en gering in aantal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben voor negatieve awards.
quote:De Lama's award
User met de slechtste humor
quote:De Mâxima award
User met de meeste interesse voor buitenlands voetbal
Als deze awards toegekend gaan worden, dan wel met andere namen, vind ik. Namen moeten betrekking hebben op voetbal.quote:De mot dat nou ? award
Voor de beste VB mod
Is Messi.quote:De Messie award
Voor de alround leukste fokker van het seizoen
quote:
Jij wil zelf ook graag wat winnen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Barca het volgende:
De John de Wolf - award voor de grootste spelbederver?
De Barry Hughes - award voor de grootste clown?
De Cristiano Ronaldo - award voor irritantste user?
MvB gaat alle awards winnen. Daarom van die ludieke awards!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jij wil zelf ook graag wat winnen?
Hoe stel je je dat voor?quote:Op zondag 26 april 2009 09:22 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand dit niet op zich nemen, want het loopt nog niet echt hè?
Zoals WeebI de vorige keer heeft gedaan, bijvoorbeeld. Iedereen roept maar en roept maar, maar dat werkt niet.quote:
Wat voor een award was dat?quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch jammer dat de Rahim Ouedraogo award er niet meer in zit.
Die had ik 3x op rij gewonnen.
voor een exotische competitiequote:
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloomquote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Lijkt me wel handig om met elkaar te bespreken welke awards we gaan nemen. Niet dat beslist wordt door één of twee organisatoren.
Griekenland exotisch?quote:
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitiequote:
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloom)
Ik ben meer van de lijn pfaf - dat de dictatuur het beste isquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitie
quote:Op zondag 26 april 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Ik zou die clubawards juist weg willen doen.
hmm nu (als jullie het met mijn voorstel eens zijn) hebben we 5 clubawards dan kan nog wel denk ik.quote:
Mooi voetballand hoor, Griekenland.quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles wat niet Nederlands/Belgisch/Frans/Duits/Italiaans/Spaans was, dacht ik..
Ja, 11x Olympiakos kampioen in de laatste 12 jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi voetballand hoor, Griekenland.
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Deze awards houden of samenvoegen ?
Lijstje
Wat mij betreft wel. En dan zou iemand die mag nomineren, bijv kiezen voor een Ajacied, Feyenoorder, PSV, user tussen Twente/Heerenveen/Groningen en eentje van de overige clubtopics. Dan heb je het nog steeds een beetje qua clubs.quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?
Idd. Om nou alles samen te voegen is mss wat overdreven.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. En dan zou iemand die mag nomineren, bijv kiezen voor een Ajacied, Feyenoorder, PSV, user tussen Twente/Heerenveen/Groningen en eentje van de overige clubtopics. Dan heb je het nog steeds een beetje qua clubs.
Precies.quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Niet alle landen samenvoegen, Engeland, Spanje verdienen wel een eigen award.
quote:
Dus welke awards danquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Niet alle landen samenvoegen, Engeland, Spanje verdienen wel een eigen award.
Spaans voetbal begint nu, dus morgenquote:
Ik had het aangeboden, is niet echt op ingegaan.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik wil de organisatie wel doen maar op voorwaarde dat het gaat om tussen de 10 en 15 awards. Dan ga ik het vanmiddag inventariseren, de juryleden een PM sturen voor de nominaties en dan kunnen we deze week nog met de stemronde beginnen.
Deal?
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:37 schreef SCH het volgende:
Is dat een lekker ding dan?
Kan, maar we wilden graag zoveel mogelijk Nederlandse namen en de Deco-award is een begrip inmiddels.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind ze leuk, alleen ik zou persoonlijk de namen van #15 en #17 anders doen.
Bijvoorbeeld voor #17 de Xavi-award of Iniesta-award.
De award voor de user die ineens weg is is best wel onzin, want de winnaar kan zijn prijs niet eens 'in ontvangst' nemen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind alleen jammer de award voor user die ineens weg is, er niet meer is - en 16/17 verschillen niet veel van elkaar.
Deco heeft voor die award ook gewoon zijn naam mee....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind ze leuk, alleen ik zou persoonlijk de namen van #15 en #17 anders doen.
Bijvoorbeeld voor #17 de Xavi-award of Iniesta-award.
Wat heeft die award nou voor zinquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind alleen jammer de award voor user die ineens weg is, er niet meer is - en 16/17 verschillen niet veel van elkaar.
Daar is nummer 1, de Louis van Gaal award voor bedoeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Moet er niet gewoon ook een 'user van het jaar' categorie komen? Als meest prestigieuze award.
# 10. Piet de Visser-awardquote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
En hoe zit het met Duitsland?
Oké.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
# 10. Piet de Visser-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie.
Bij het stemmen wel ja, nomineren 3-5.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 namen per award toch?
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:00 schreef Dos37 het volgende:
PM gelezen en ontvangen, ik ga er over nadenken
Kan nog veranderd worden toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat de Italiaanse award er toch weer inzit, terwijl we er volgens mij wel over uit waren dat die weinig bestaansrecht meer had.
En jammer dat de eerstedivisie award nog steeds de Van Gangelen award heet, terwijl die niets meer met de eerste divisie te maken heeft. Had die dan de Keisuke Honda award genoemd ofzo.
dat is snelquote:Op maandag 4 mei 2009 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel uit qua namen.
Dembele-Awardquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan, maar we wilden graag zoveel mogelijk Nederlandse namen en de Deco-award is een begrip inmiddels.
Namen kunnen eventueel nog wel aangepast worden, awards niet meer.
Marcel Maijer heet die krullenbol die nu presenteert toch?quote:
Maar die kent bijna niemand. Lijkt mij Keisuka Honda-award inderdaad een betere naam.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Marcel Maijer heet die krullenbol die nu presenteert toch?
Maar die speelt zometeen in de Eredivisiequote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar die kent bijna niemand. Lijkt mij Keisuka Honda-award inderdaad een betere naam.
De mensen die voor die award genomineerd worden kennen hem denk ik wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar die kent bijna niemand. Lijkt mij Keisuka Honda-award inderdaad een betere naam.
Ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef SCH het volgende:
Wie zegt er even dat de Melvin Platje award best wel leuk gevonden is
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef SCH het volgende:
Wie zegt er even dat de Melvin Platje award best wel leuk gevonden is
Kan ook de Hugo Borst - award wordenquote:# 5. Revolución-award
Voor de grootste fan van een andere Nederlandse Eredivisie
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan ook de Hugo Borst - award worden
quote:Eredivisie tips van Hugo Borst!
Sparta - Roda JC 2
‘Als supporter heb ik er geen vertrouwen meer in. Mijn Sparta kan niet knokken. Ik kan het ook niet meer aanzien. Ik ga niet zondag. Ik ga naar PSV-Ajax kijken.’
Dat maakt toch niet uit? Het gaat toch juist om afgelopen seizoen. Polak was dit seizoen ook niet zo grappig bij Veendamquote:
Waarom niet dit keer? Is het gemakkelijker dan anders? Ik vind het best lastig en wil de users die niet altijd direct voorop lopen ook recht doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd wie de nomineerders nomineren. Lijkt me niet zo moeilijk dit keer.
Als mod is het sowieso een stuk makkelijker, omdat vrijwel alle topics zijn gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet dit keer? Is het gemakkelijker dan anders? Ik vind het best lastig en wil de users die niet altijd direct voorop lopen ook recht doen.
Ook zonder te veel champagne achter de kiezen?quote:
Eeeeh ja. Hij is de clown van het team waarin hij speelt, droge humor. Ook zijn columns in de Sportweek stonden bekend om hun humor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook zonder te veel champagne achter de kiezen?
Die was prachtig ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RayMania het volgende:
Papa-Huntelaar-Award dan? Iedereen kent wel dat filmpje dat hij die journalist in de zeik neemt.
Die is dan voor Rots. Die jou wijs maakte dat er 2 Ajax topics waren, waarop jij het enige Ajax-topic dicht gooidequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RayMania het volgende:
Papa-Huntelaar-Award dan? Iedereen kent wel dat filmpje dat hij die journalist in de zeik neemt.
Maar waarom Sibon niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:02 schreef Prosac het volgende:
Gewoon lekker bij Sibon blijven, op 1 actie van papa huntelaar die verder geen zak met de voetballerij te maken heeft niet de naam veranderen.
Sibon is goed.
Ik vind Van der Gijp grappigerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Sibon grappig dan?
Ja, die zie je vaker met z'n kop op de tv natuurlijk. Maar Sibon lijkt me wel een gangmaker op feestjes.quote:
Nou ja dat lijkt me VdG ook welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die zie je vaker met z'n kop op de tv natuurlijk. Maar Sibon lijkt me wel een gangmaker op feestjes.
Vond sommige best lastig hoor, maar de lijst is inmiddels verzonden.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd wie de nomineerders nomineren. Lijkt me niet zo moeilijk dit keer.
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuke awards zoals altijd,al zie ik niet echt iets waarvoor ik genomineerd kan worden.
Ben benieuwd.
Heb je toch enkele keren genoemd...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuke awards zoals altijd, al zie ik niet echt iets waarvoor ik genomineerd kan worden.
Ben benieuwd.
Toch niet echt de bedoeling dat je dit al vooraf zegt of wel? Anders kunnen we de lijsten net zo goed direct al postenquote:
Je kunt jezelf toch ook nomineren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
Voor de grootste clown weet ik er wel 25, voor de user die stiekem meestal gelijk heeft....ehhhhhhhhhh..............ehhhh
Precies, laten we het even stil houden. Volgende week zullen we de resultaten posten met de nominaties en ook alle namen die genoemd zijn, statistieken, liefdesverklaringen en doodsverwensingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch niet echt de bedoeling dat je dit al vooraf zegt of wel? Anders kunnen we de lijsten net zo goed direct al posten.
Okee, maar hij weet nog niet waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch niet echt de bedoeling dat je dit al vooraf zegt of wel? Anders kunnen we de lijsten net zo goed direct al posten.
Wat denk jezelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef RayMania het volgende:
Wie maakt de avatars?
Als jij het niet doet doe ik hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef RayMania het volgende:
Wie maakt de avatars?
Maak je je zorgen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het toch ook niet zo zijn dat veelposters eerder een nominatie winnen?
Puur en alleen omdat ze vaak aanwezig zijn en op die manier "blijven hangen"?
ja maar dan eerder om Louis Van Gaal en AZ dan of ik wel een award in ontvangst mag/kan nemen...quote:
Go aheadquote:
Die is idd erg leukquote:
Jij bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het toch ook niet zo zijn dat veelposters eerder een nominatie winnen?
Puur en alleen omdat ze vaak aanwezig zijn en op die manier "blijven hangen"?
Zegt meer iets over jou dan over fuckbuddyquote:
Wel als ie de humor er niet van in zietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan over fuckbuddy.
fuckbudy je hebt een nominatiequote:
Jij hebt toch altijd gelijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
Voor de grootste clown weet ik er wel 25, voor de user die stiekem meestal gelijk heeft....ehhhhhhhhhh..............ehhhh
Misschien de Simon Kelder-award? Kelder heeft ook een mooie dubbele bodem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:56 schreef WeebI het volgende:
We hebben volgens mij nog altijd geen nieuwe naam voor de Jan Joost van Gangelen award.
Suggesties waren de Keisuke Honda-award of de Marcel Maijer-award. Welke moet het worden?
De nomineerders hebben tot en met zondag de tijd. Als het een beetje meezit dus komende maandag. Er zijn er 4 van de 10 binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer worden de nominaties bekendgemaakt?Erg benieuwd.
Vrijdagavond award vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom niet gewoon de Jupiler-award? Of de FOK! Stier? Of de vrijdagavond-award?
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De nomineerders hebben tot en met zondag de tijd. Als het een beetje meezit dus komende maandag. Er zijn er 4 van de 10 binnen.
VBL-stats topic doornemen. Dan zie je alle namen die n VBL posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
Lijstje verzonden. Pittig hoor. Als je er 3 of 5 hebt, bedenk je je ineens weer een andere user en ik ben altijd bang iemand over het hoofd te hebben gezien.
De moderators (behalve Ray), een paar prominente VBL-users en de organisatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?
Zij die de vorige keer gewonnen hebben?
Nee, een rijtje users, mods etc. Heb de namen zo niet paraat, staan volgens mij wel in dit topic ergens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?
Zij die de vorige keer gewonnen hebben?
Ik heb voor een aantal awards gewoon wat topics doorgenomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
VBL-stats topic doornemen. Dan zie je alle namen die n VBL posten.
Een avatar voor de user van wie je wist dat het er niet in zat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Is er ook een van Basten avatar te "winnen"?
Ja eentje waarbij het licht wel brande maar er eigenlijk niemand thuis was.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Een avatar voor de user van wie je wist dat het er niet in zat?
Als je wil mag jij ze makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hulp nodig met ava's ?
Eentje voor iemand die uit het niets direct moderator werd eigenlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja eentje waarbij het licht wel brande maar er eigenlijk niemand thuis was.....
Amen brother, amen.......quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Eentje voor iemand die uit het niets direct moderator werd eigenlijk
Heb ik ook gedaan. O.a. de buitenlands voetbal topics, feedback e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb voor een aantal awards gewoon wat topics doorgenomen.
Spoor ze eens aan dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Al van zes mensen de nominaties binnen. Nog een paar sloompies en we kunnen van start
methodmich, sjimz, Bliksemschigt, Blawh, borisz, dos37, mcyodogg, Prosac, terrorobbie, venomsnake, SCH en Weeblquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie moeten er nog dan?
Er is hier wel een schoolvoetbaltoernooi voor kinderen van groep 6 geweest vandaag, misschien heeft 'ie daar stiekem meegedaan en is die nog niet terug?quote:
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
methodmich, sjimz, Bliksemschigt, Blawh, borisz, dos37, mcyodogg, Prosac, terrorobbie, venomsnake, SCH en Weebl
vetgedrukt is binnen
Omdat ze er tot zondag over mogen doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?
Nee, Paolo Maldini.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
De Henk Vos award als tribute voor de speler die als 16 jarig in de eerst divisie debuteerde en na 600 wedstrijden in de eerste divisie afscheid neemt op zijn 40ste
Ok de paolo Maldini award voor al zijn jaren bij FC Omniworldquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Paolo Maldini.
Die is pas echt een voorbeeld van clubliefde, Henk Vos was een regelrechte clubhoer.
Hoeft niet hoor, help graag, maar Ray en jij kunnen het veel beterquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef sjimz het volgende:
Ik ben er nu mee bezig SCH.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef Dos37 het volgende:
We hebben toch nog de tijd. Ik stuur ze morgen op
Vul mij maar gewoon in als je het ff niet weet.quote:
Vandaag of morgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
borisz komt morgen met de nominaties. venomsnake vandaag.
van sjimz, terrorobbie en mcyodogg en dos37 nog weinig tot niets vernomen.
Iedereen meldt zich spontaan. Die organisatie werkt op rolletjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
borisz komt morgen met de nominaties. venomsnake vandaag.
van sjimz, terrorobbie en mcyodogg en dos37 nog weinig tot niets vernomen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Iedereen meldt zich spontaan. Die organisatie werkt op rolletjes![]()
Yep, dat zit er dik in op deze manier.quote:
En? Verrassende keuzes? Grote verdeeldheid? Eensgezindheid? Verwacht je een spannende stemronde? Ben je tevreden met de genomineerden? Zit je niet teveel met Weebl te spelen? Heb je de presentatrice voor het gala al geregeld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, dat zit er dik in op deze manier.![]()
Dan vervroegen we de deadline naar morgenmiddag 12.00 uur - als dat problemen oplevert, horen we het wel.
Let opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
En?
Best wel. Zeker voor de Sibon award en de Van Gaal award. En er zijn users die genomineerd zijn voor zowel de Arnautovich als de El Hamdaoui-award, wat best wel gek is.quote:Verrassende keuzes?
Sommige categorieen zeker. Zoals de Van Gaal, de Messi en de Platje award. De Messi award kent zelfs maar weinig dubbelingen, vrijwel alleen maar unieke nominaties.quote:Grote verdeeldheid?
Waar het gaat om de buitenlandse competities, de deco-award en de uitgesproken award (Johan Cruiff, Van Veldhoven e.d.)quote:Eensgezindheid?
Vergeet het songfestival. De VBL-awards gaat dit jaar Shinenquote:Verwacht je een spannende stemronde?
Alle genomineerden zijn me even liefquote:Ben je tevreden met de genomineerden?
Nee, wel veel maar niet teveelquote:Zit je niet teveel met Weebl te spelen?
Ik presenteer zelf en mag een pak van de toppers lenen, de presentatrice is een probleem.quote:Heb je de presentatrice voor het gala al geregeld?
Alles onder controle BS, let op je buikademhaling.quote:De spanning stijgt, SCH. De spanning stijgt!
Het is geen werkje van 5 minuten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?
Ik heb overwogen om het samen met sjimz te doen maar die witte handschoenen zijn veel te lang voor hem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Prosac het volgende:
Misschien wil Jojoortje? Anders ga je zelf maar in jurk
Dan komen ze toch tot zijn oksel, keer wat andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om het samen met sjimz te doen maar die witte handschoenen zijn veel te lang voor hem.
We zijn eruit, hier past hij prima inquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan komen ze toch tot zijn oksel, keer wat anders
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Hoe lang is Sjimz nu eigenlijk echt? Is dat bekend?
Nee, we zijn in zee gegaan met Oerlemans.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, het wordt zo'n TROS gala.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Laten we deze vbl mythe maar in stand houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.![]()
Daar zou hij al blij mee zijn!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Ik hoop dat hij dan ook echt 1.56 o.i.d. is, niet zo'n halfslachtige 1.74 ofzo.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
kleinzusje is eigenlijk te lelijk, dus als je nog tips hebt.
Zou het helpen denk jequote:
Je kan alsnog een rotkop hebben hoor.quote:
Nee hoor. Maar kleinzusje kan het wel hebben.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Suijk het volgende:
Dat kwam er iets onvriendelijker uit dan ik vantevoren had bedacht.
Ik zou een tatoo nemen. Net als de AZ suporter 2 jaar geledenquote:
Als je genoegen neemt met een nominatie misschien. Het stemmen moet nog beginnen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
onbegrijpelijk om met zulke billen voor Ajax te zijn
Nee man Typisch Feyenoord billenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
En anders mij wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
die zegt dan ook: "Goed gedaan jochie, neem maar mee naar huis"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vriendin maakt hiervoor een uitzondering?
Ja, als moderator.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Snyggast-alertquote:
Mag ik het overnemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat ik de boel niet wil stagneren en vandaag ook weinig tijd heb, zie ik maar af van mijn nomineerrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |