Wat voor een award was dat?quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch jammer dat de Rahim Ouedraogo award er niet meer in zit.
Die had ik 3x op rij gewonnen.
voor een exotische competitiequote:
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloomquote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Lijkt me wel handig om met elkaar te bespreken welke awards we gaan nemen. Niet dat beslist wordt door één of twee organisatoren.
Griekenland exotisch?quote:
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitiequote:
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloom)
Ik ben meer van de lijn pfaf - dat de dictatuur het beste isquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitie
quote:Op zondag 26 april 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Ik zou die clubawards juist weg willen doen.
hmm nu (als jullie het met mijn voorstel eens zijn) hebben we 5 clubawards dan kan nog wel denk ik.quote:
Mooi voetballand hoor, Griekenland.quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles wat niet Nederlands/Belgisch/Frans/Duits/Italiaans/Spaans was, dacht ik..
Ja, 11x Olympiakos kampioen in de laatste 12 jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi voetballand hoor, Griekenland.
.
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Deze awards houden of samenvoegen ?
Lijstje
Wat mij betreft wel. En dan zou iemand die mag nomineren, bijv kiezen voor een Ajacied, Feyenoorder, PSV, user tussen Twente/Heerenveen/Groningen en eentje van de overige clubtopics. Dan heb je het nog steeds een beetje qua clubs.quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |