moet zeggen dat ik voor het idee van tong benquote:
Kun je toch ook zelf?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou iemand hier 2009 van willen maken![]()
[ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je toch ook zelf?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met TS in de OP wordt, neem ik aan, de TS van vorig topic (=Dos37) bedoeld?
staat erin tnxquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:13 schreef Barca het volgende:
En dat bedoel ik dus met uitverkoren. Niet of ik eventueel een award "win"! Tip: leer eens lezen voor je gaat schreeuwen dat iemand de Marco van Basten award krijgt voor meest a-sociale user.
De VBL-Awards 2009 - Het voorspel topicquote:
lijkt me duidelijk tochquote:Ik ben ook tegen negatieve awards
Laten we het een feestje houden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet genomineerd vorig jaar, ook al staat dat in de OP.
quote:Deze mensen hebben toen genomineerd (althans, deze zijn gekozen om te mogen nomineren, niet iedereen heeft dat gedaan).
En vernoem dan ook een award naar Evert, als zelfs Theo 'ik sus iedereen in slaap' Reitsma er ook een krijgt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Theo Reitsma 'verstand van zaken'? Die gast haalt altijd alle namen door elkaar.
Jorien heeft vorig jaar genomineerd hequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef denthemen het volgende:
Waarom staat jorien er bij om te nomineren? Tuurlijk is het een clown, en lacht heel Fok! hem uit, maar je weet dat hij niet serieus zal doen. Kies een echte Feyenoord supporter uit, er zijn er genoeg die wel serieus zullen doen
Ik zag 't, nog steeds denk ik dat er nog een Feyenoorder bij moetquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jorien heeft vorig jaar genomineerd heOnderaan staat een nieuwe lijstje
Jan van Halst award voor de user die alleen maar open deuren intrapt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst i.p.v. Reitsma voor 'meeste verstand van zaken'? Reistma zou eerder passen bij een categorie als 'meest slaapverwekkende user' inderdaad.
Is er dan geen Gogme Award?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jan van Halst award voor de user die alleen maar open deuren intrapt?
Mits met een knipoog en gering in aantal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben voor negatieve awards.
quote:De Lama's award
User met de slechtste humor
quote:De Mâxima award
User met de meeste interesse voor buitenlands voetbal
Als deze awards toegekend gaan worden, dan wel met andere namen, vind ik. Namen moeten betrekking hebben op voetbal.quote:De mot dat nou ? award
Voor de beste VB mod
Is Messi.quote:De Messie award
Voor de alround leukste fokker van het seizoen
quote:
Jij wil zelf ook graag wat winnen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:20 schreef Barca het volgende:
De John de Wolf - award voor de grootste spelbederver?
De Barry Hughes - award voor de grootste clown?
De Cristiano Ronaldo - award voor irritantste user?
MvB gaat alle awards winnen. Daarom van die ludieke awards!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jij wil zelf ook graag wat winnen?
Hoe stel je je dat voor?quote:Op zondag 26 april 2009 09:22 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand dit niet op zich nemen, want het loopt nog niet echt hè?
Zoals WeebI de vorige keer heeft gedaan, bijvoorbeeld. Iedereen roept maar en roept maar, maar dat werkt niet.quote:
Wat voor een award was dat?quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch jammer dat de Rahim Ouedraogo award er niet meer in zit.
Die had ik 3x op rij gewonnen.
voor een exotische competitiequote:
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloomquote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Lijkt me wel handig om met elkaar te bespreken welke awards we gaan nemen. Niet dat beslist wordt door één of twee organisatoren.
Griekenland exotisch?quote:
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitiequote:
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zetten, dat overleg ik met sjimz en met jou (maar jij reageert zo sloom)
Ik ben meer van de lijn pfaf - dat de dictatuur het beste isquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon met iedereen bespreken hier. Net zoals vorig jaar.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwa misschien was jij ook nog wel in aanmerking gekomen met je Tsjechische competitie
quote:Op zondag 26 april 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Ik zou die clubawards juist weg willen doen.
hmm nu (als jullie het met mijn voorstel eens zijn) hebben we 5 clubawards dan kan nog wel denk ik.quote:
Mooi voetballand hoor, Griekenland.quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles wat niet Nederlands/Belgisch/Frans/Duits/Italiaans/Spaans was, dacht ik..
Ja, 11x Olympiakos kampioen in de laatste 12 jaar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi voetballand hoor, Griekenland.
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Deze awards houden of samenvoegen ?
Lijstje
Wat mij betreft wel. En dan zou iemand die mag nomineren, bijv kiezen voor een Ajacied, Feyenoorder, PSV, user tussen Twente/Heerenveen/Groningen en eentje van de overige clubtopics. Dan heb je het nog steeds een beetje qua clubs.quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij was al min of meer besloten alle clubawards samen te voegen tot één Eredivisie-award en een award voor juup+amateurs (?) en één voor buitenland?
Idd. Om nou alles samen te voegen is mss wat overdreven.quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. En dan zou iemand die mag nomineren, bijv kiezen voor een Ajacied, Feyenoorder, PSV, user tussen Twente/Heerenveen/Groningen en eentje van de overige clubtopics. Dan heb je het nog steeds een beetje qua clubs.
Precies.quote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Niet alle landen samenvoegen, Engeland, Spanje verdienen wel een eigen award.
quote:
Dus welke awards danquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Niet alle landen samenvoegen, Engeland, Spanje verdienen wel een eigen award.
Spaans voetbal begint nu, dus morgenquote:
Ik had het aangeboden, is niet echt op ingegaan.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik wil de organisatie wel doen maar op voorwaarde dat het gaat om tussen de 10 en 15 awards. Dan ga ik het vanmiddag inventariseren, de juryleden een PM sturen voor de nominaties en dan kunnen we deze week nog met de stemronde beginnen.
Deal?
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:37 schreef SCH het volgende:
Is dat een lekker ding dan?
Kan, maar we wilden graag zoveel mogelijk Nederlandse namen en de Deco-award is een begrip inmiddels.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind ze leuk, alleen ik zou persoonlijk de namen van #15 en #17 anders doen.
Bijvoorbeeld voor #17 de Xavi-award of Iniesta-award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |