Nee hoor. Maar kleinzusje kan het wel hebben.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Suijk het volgende:
Dat kwam er iets onvriendelijker uit dan ik vantevoren had bedacht.
Ik zou een tatoo nemen. Net als de AZ suporter 2 jaar geledenquote:
Als je genoegen neemt met een nominatie misschien. Het stemmen moet nog beginnen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
onbegrijpelijk om met zulke billen voor Ajax te zijn
Nee man Typisch Feyenoord billenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
En anders mij wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
die zegt dan ook: "Goed gedaan jochie, neem maar mee naar huis"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vriendin maakt hiervoor een uitzondering?
Ja, als moderator.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Snyggast-alertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |