Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Hoe lang is Sjimz nu eigenlijk echt? Is dat bekend?
Nee, we zijn in zee gegaan met Oerlemans.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, het wordt zo'n TROS gala.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Laten we deze vbl mythe maar in stand houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.![]()
Daar zou hij al blij mee zijn!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Ik hoop dat hij dan ook echt 1.56 o.i.d. is, niet zo'n halfslachtige 1.74 ofzo.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
kleinzusje is eigenlijk te lelijk, dus als je nog tips hebt.
Zou het helpen denk jequote:
Je kan alsnog een rotkop hebben hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |