VBL-stats topic doornemen. Dan zie je alle namen die n VBL posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
Lijstje verzonden. Pittig hoor. Als je er 3 of 5 hebt, bedenk je je ineens weer een andere user en ik ben altijd bang iemand over het hoofd te hebben gezien.
De moderators (behalve Ray), een paar prominente VBL-users en de organisatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?
Zij die de vorige keer gewonnen hebben?
Nee, een rijtje users, mods etc. Heb de namen zo niet paraat, staan volgens mij wel in dit topic ergens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?
Zij die de vorige keer gewonnen hebben?
Ik heb voor een aantal awards gewoon wat topics doorgenomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
VBL-stats topic doornemen. Dan zie je alle namen die n VBL posten.
Een avatar voor de user van wie je wist dat het er niet in zat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Is er ook een van Basten avatar te "winnen"?
Ja eentje waarbij het licht wel brande maar er eigenlijk niemand thuis was.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Een avatar voor de user van wie je wist dat het er niet in zat?
Als je wil mag jij ze makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hulp nodig met ava's ?
Eentje voor iemand die uit het niets direct moderator werd eigenlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja eentje waarbij het licht wel brande maar er eigenlijk niemand thuis was.....
Amen brother, amen.......quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Eentje voor iemand die uit het niets direct moderator werd eigenlijk
Heb ik ook gedaan. O.a. de buitenlands voetbal topics, feedback e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb voor een aantal awards gewoon wat topics doorgenomen.
Spoor ze eens aan dan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Al van zes mensen de nominaties binnen. Nog een paar sloompies en we kunnen van start
methodmich, sjimz, Bliksemschigt, Blawh, borisz, dos37, mcyodogg, Prosac, terrorobbie, venomsnake, SCH en Weeblquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie moeten er nog dan?
Er is hier wel een schoolvoetbaltoernooi voor kinderen van groep 6 geweest vandaag, misschien heeft 'ie daar stiekem meegedaan en is die nog niet terug?quote:
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
methodmich, sjimz, Bliksemschigt, Blawh, borisz, dos37, mcyodogg, Prosac, terrorobbie, venomsnake, SCH en Weebl
vetgedrukt is binnen
Omdat ze er tot zondag over mogen doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?
Nee, Paolo Maldini.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
De Henk Vos award als tribute voor de speler die als 16 jarig in de eerst divisie debuteerde en na 600 wedstrijden in de eerste divisie afscheid neemt op zijn 40ste
Ok de paolo Maldini award voor al zijn jaren bij FC Omniworldquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Paolo Maldini.
Die is pas echt een voorbeeld van clubliefde, Henk Vos was een regelrechte clubhoer.
Hoeft niet hoor, help graag, maar Ray en jij kunnen het veel beterquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef sjimz het volgende:
Ik ben er nu mee bezig SCH.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef Dos37 het volgende:
We hebben toch nog de tijd. Ik stuur ze morgen op
Vul mij maar gewoon in als je het ff niet weet.quote:
Vandaag of morgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
borisz komt morgen met de nominaties. venomsnake vandaag.
van sjimz, terrorobbie en mcyodogg en dos37 nog weinig tot niets vernomen.
Iedereen meldt zich spontaan. Die organisatie werkt op rolletjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
borisz komt morgen met de nominaties. venomsnake vandaag.
van sjimz, terrorobbie en mcyodogg en dos37 nog weinig tot niets vernomen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Iedereen meldt zich spontaan. Die organisatie werkt op rolletjes![]()
Yep, dat zit er dik in op deze manier.quote:
En? Verrassende keuzes? Grote verdeeldheid? Eensgezindheid? Verwacht je een spannende stemronde? Ben je tevreden met de genomineerden? Zit je niet teveel met Weebl te spelen? Heb je de presentatrice voor het gala al geregeld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, dat zit er dik in op deze manier.![]()
Dan vervroegen we de deadline naar morgenmiddag 12.00 uur - als dat problemen oplevert, horen we het wel.
Let opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
En?
Best wel. Zeker voor de Sibon award en de Van Gaal award. En er zijn users die genomineerd zijn voor zowel de Arnautovich als de El Hamdaoui-award, wat best wel gek is.quote:Verrassende keuzes?
Sommige categorieen zeker. Zoals de Van Gaal, de Messi en de Platje award. De Messi award kent zelfs maar weinig dubbelingen, vrijwel alleen maar unieke nominaties.quote:Grote verdeeldheid?
Waar het gaat om de buitenlandse competities, de deco-award en de uitgesproken award (Johan Cruiff, Van Veldhoven e.d.)quote:Eensgezindheid?
Vergeet het songfestival. De VBL-awards gaat dit jaar Shinenquote:Verwacht je een spannende stemronde?
Alle genomineerden zijn me even liefquote:Ben je tevreden met de genomineerden?
Nee, wel veel maar niet teveelquote:Zit je niet teveel met Weebl te spelen?
Ik presenteer zelf en mag een pak van de toppers lenen, de presentatrice is een probleem.quote:Heb je de presentatrice voor het gala al geregeld?
Alles onder controle BS, let op je buikademhaling.quote:De spanning stijgt, SCH. De spanning stijgt!
Het is geen werkje van 5 minuten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom leveren een aantal mensen niks in als ze vaak zat online zijn?
Ik heb overwogen om het samen met sjimz te doen maar die witte handschoenen zijn veel te lang voor hem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Prosac het volgende:
Misschien wil Jojoortje? Anders ga je zelf maar in jurk
Dan komen ze toch tot zijn oksel, keer wat andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om het samen met sjimz te doen maar die witte handschoenen zijn veel te lang voor hem.
We zijn eruit, hier past hij prima inquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan komen ze toch tot zijn oksel, keer wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |