Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Hoe lang is Sjimz nu eigenlijk echt? Is dat bekend?
Nee, we zijn in zee gegaan met Oerlemans.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, het wordt zo'n TROS gala.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep. Dat wordt binnenkort onthuld in een exclusief interview dat SCH met sjimz had en eerdaags op FOK VBL wordt gepubliceerd. Het zal een schok voor een ieder zijn.
dit is serieus
Laten we deze vbl mythe maar in stand houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem gewoon 1.84 is ofzo.![]()
Daar zou hij al blij mee zijn!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Ik hoop dat hij dan ook echt 1.56 o.i.d. is, niet zo'n halfslachtige 1.74 ofzo.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
kleinzusje is eigenlijk te lelijk, dus als je nog tips hebt.
Zou het helpen denk jequote:
Je kan alsnog een rotkop hebben hoor.quote:
Nee hoor. Maar kleinzusje kan het wel hebben.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Suijk het volgende:
Dat kwam er iets onvriendelijker uit dan ik vantevoren had bedacht.
Ik zou een tatoo nemen. Net als de AZ suporter 2 jaar geledenquote:
Als je genoegen neemt met een nominatie misschien. Het stemmen moet nog beginnen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
onbegrijpelijk om met zulke billen voor Ajax te zijn
Nee man Typisch Feyenoord billenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
En anders mij wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Typische FC Groningen billen. Even naar de Enzo en kleinzusje heeft binnen 2 minuten Sankoh en Lovre aan de haak. Krijgt ze van Loo er als bonus bij![]()
die zegt dan ook: "Goed gedaan jochie, neem maar mee naar huis"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vriendin maakt hiervoor een uitzondering?
Ja, als moderator.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Kan ik al een bedankspeech schrijven?
Snyggast-alertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |