Maak je je zorgen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het toch ook niet zo zijn dat veelposters eerder een nominatie winnen?
Puur en alleen omdat ze vaak aanwezig zijn en op die manier "blijven hangen"?
ja maar dan eerder om Louis Van Gaal en AZ dan of ik wel een award in ontvangst mag/kan nemen...quote:
Go aheadquote:
Die is idd erg leukquote:
Jij bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het toch ook niet zo zijn dat veelposters eerder een nominatie winnen?
Puur en alleen omdat ze vaak aanwezig zijn en op die manier "blijven hangen"?
Zegt meer iets over jou dan over fuckbuddyquote:
Wel als ie de humor er niet van in zietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan over fuckbuddy.
fuckbudy je hebt een nominatiequote:
Jij hebt toch altijd gelijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
Voor de grootste clown weet ik er wel 25, voor de user die stiekem meestal gelijk heeft....ehhhhhhhhhh..............ehhhh
Misschien de Simon Kelder-award? Kelder heeft ook een mooie dubbele bodem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:56 schreef WeebI het volgende:
We hebben volgens mij nog altijd geen nieuwe naam voor de Jan Joost van Gangelen award.
Suggesties waren de Keisuke Honda-award of de Marcel Maijer-award. Welke moet het worden?
De nomineerders hebben tot en met zondag de tijd. Als het een beetje meezit dus komende maandag. Er zijn er 4 van de 10 binnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer worden de nominaties bekendgemaakt?Erg benieuwd.
Vrijdagavond award vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom niet gewoon de Jupiler-award? Of de FOK! Stier? Of de vrijdagavond-award?
Misschien heb ik iets gemist...... wie zijn de nomineerders?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De nomineerders hebben tot en met zondag de tijd. Als het een beetje meezit dus komende maandag. Er zijn er 4 van de 10 binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |