De award voor de user die ineens weg is is best wel onzin, want de winnaar kan zijn prijs niet eens 'in ontvangst' nemen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind alleen jammer de award voor user die ineens weg is, er niet meer is - en 16/17 verschillen niet veel van elkaar.
Deco heeft voor die award ook gewoon zijn naam mee....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik vind ze leuk, alleen ik zou persoonlijk de namen van #15 en #17 anders doen.
Bijvoorbeeld voor #17 de Xavi-award of Iniesta-award.
Wat heeft die award nou voor zinquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind alleen jammer de award voor user die ineens weg is, er niet meer is - en 16/17 verschillen niet veel van elkaar.
Daar is nummer 1, de Louis van Gaal award voor bedoeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Moet er niet gewoon ook een 'user van het jaar' categorie komen? Als meest prestigieuze award.
# 10. Piet de Visser-awardquote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
En hoe zit het met Duitsland?
Oké.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
# 10. Piet de Visser-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie.
Bij het stemmen wel ja, nomineren 3-5.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 namen per award toch?
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:00 schreef Dos37 het volgende:
PM gelezen en ontvangen, ik ga er over nadenken
Kan nog veranderd worden toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat de Italiaanse award er toch weer inzit, terwijl we er volgens mij wel over uit waren dat die weinig bestaansrecht meer had.
En jammer dat de eerstedivisie award nog steeds de Van Gangelen award heet, terwijl die niets meer met de eerste divisie te maken heeft. Had die dan de Keisuke Honda award genoemd ofzo.
dat is snelquote:Op maandag 4 mei 2009 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel uit qua namen.
Dembele-Awardquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan, maar we wilden graag zoveel mogelijk Nederlandse namen en de Deco-award is een begrip inmiddels.
Namen kunnen eventueel nog wel aangepast worden, awards niet meer.
Marcel Maijer heet die krullenbol die nu presenteert toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |