abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68729902
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

thx! Verzoek loopt
Ga je ook nog vertellen waarom een onderbouwde vergelijking die gerelateerd is aan het onderwerp en de hoofdpersoon, verwijderd is onder de noemer "troll"?
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 14:37:07 #200
8781 crew  Frutsel
pi_68730166
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:13 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarom is de gefundeerde en terechte vergelijking van Klopkoek verwijderd?
Toch nog iemand die het normaal kan vragen, dank je

De misselijkmakende NSB-plaatjes/cartoons en vergelijkingen komen inmiddels diverse users en mods de strot uit. Vaak genoeg gewaarschuwd. Er kan best normaal over gesproken worden, maar het moet schijnbaar altijd met cartoonaccenten verduidelijk worden. De rest van de 'discussie' laten we toch ook staan. Dit soort dingen zet gewoon een heel topic in vuur en vlam en is niet nodig.

En dan ben ik maar een WildersFan... je zou het bijna worden op deze manier idd
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 14:38:08 #201
8781 crew  Frutsel
pi_68730215
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ga je ook nog vertellen waarom een onderbouwde vergelijking die gerelateerd is aan het onderwerp en de hoofdpersoon, verwijderd is onder de noemer "troll"?
Ik zit op het werk
Sorry dat ik niet 'direct' tijd had om jouw vragen te beantwoorden, wat ik wel wilde doen omdat jij het nog normaal kon zeggen
pi_68730378
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Toch nog iemand die het normaal kan vragen, dank je

De misselijkmakende NSB-plaatjes/cartoons en vergelijkingen komen inmiddels diverse users en mods de strot uit. Vaak genoeg gewaarschuwd. Er kan best normaal over gesproken worden, maar het moet schijnbaar altijd met cartoonaccenten verduidelijk worden. De rest van de 'discussie' laten we toch ook staan. Dit soort dingen zet gewoon een heel topic in vuur en vlam en is niet nodig.

En dan ben ik maar een WildersFan... je zou het bijna worden op deze manier idd
Voorzover ik zag was het geen cartoon waarin Wilders in een Nazi-uniform te zien was o.i.d. het was (geloof ik) een pamflet van de NSB over enkele standpunten. Het was verder ook geen post waarin de afbeelding de kern was, maar juist diende als verduidelijking van de vergelijking. Daarbij, dat zo'n plaatje bij bepaalde users een Pavlov-reactie teweeg brengt kan ik begrijpen, maar om daarom de gehele post te verwijderen vind ik overdreven.
pi_68730467
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zit op het werk
Sorry dat ik niet 'direct' tijd had om jouw vragen te beantwoorden, wat ik wel wilde doen omdat jij het nog normaal kon zeggen
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 14:50:08 #204
8781 crew  Frutsel
pi_68730814
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Voorzover ik zag was het geen cartoon waarin Wilders in een Nazi-uniform te zien was o.i.d. het was (geloof ik) een pamflet van de NSB over enkele standpunten. Het was verder ook geen post waarin de afbeelding de kern was, maar juist diende als verduidelijking van de vergelijking. Daarbij, dat zo'n plaatje bij bepaalde users een Pavlov-reactie teweeg brengt kan ik begrijpen, maar om daarom de gehele post te verwijderen vind ik overdreven.
Klopt, heb je ook gelijk in, misschien had ik dat niet moeten doen, maar ik had al twee klachten ontvangen. Nu is dat geen maatstaf, maar wel als je dat topic zo snel mogelijk weer ff normaal op de rit wilt krijgen. En in dit geval woog de user in kwestie misschien ook mee. Zet dat ding dan achter een linkje ofzo. Klopkoek kan inhoudelijk best goeie argumenten aandragen, maar draaft soms erg door in zijn Hitler/Wilders vergelijkingen, vooral dmv dit soort enorme pamfletten en dat stoort teveel mensen en is niet bevordelijk voor het topic. Het topic loopt ook net en kantelt dan al een kant op, net zoals bijv bij een suggestieve titel. Dan vraag ik me af: Moet dat nu weer zo erg overdreven? En aangezien er al vaker wat gezegd is, had ik gewoon de hele post verwijderd.

Misschien reageerde ik dan idd overdreven door hem een troll te noemen in de post van JD.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 14:56:32 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68731113
Ach kom nou toch als je NSB pamfletten gaat plaatsen verlies je elke geloofwaardigheid.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:14:52 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68731795
Sorry maar NWS is de laatste maanden echt onleesbaar, het heeft weinig meer met nieuws, en zeker achtergronden, te maken. Of beter, 't is een tweede KLB/ONZ geworden.

Echt jammer dat zo'n forum de afgrond in sodemietert. Schelden, bashen, uitlokken, provoceren, geklooi en gehannes, je kunt het zo gek nog niet bedenken.

Ik weet dat 't een wespennest kan zijn maar dit gaat al een tijdje nergens meer over.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:20:43 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68731987
ik heb het wel is erger gezien eerlijk gezegd

maar dat je vaak te pas en te onpas dezelfde figuren tegenkomt die elkaar te lijf gaan is idd wel vervelend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 15:26:19 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68732191
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:14 schreef popolon het volgende:
Sorry maar NWS is de laatste maanden echt onleesbaar, het heeft weinig meer met nieuws, en zeker achtergronden, te maken. Of beter, 't is een tweede KLB/ONZ geworden.

Echt jammer dat zo'n forum de afgrond in sodemietert. Schelden, bashen, uitlokken, provoceren, geklooi en gehannes, je kunt het zo gek nog niet bedenken.

Ik weet dat 't een wespennest kan zijn maar dit gaat al een tijdje nergens meer over.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god, zowel van Links en Rechts gaat het ondertussen werkelijk nergens meer over. POL en NWS kunnen beter een maandje of 6 op slot. Misschien dat mensen dan weer met normale argumenten kunnen discussieren.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:28:55 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68732297
't Is ook geen aanval op jullie mods sp3c, meer een constatering dat de teugels misschien wel te los zijn gelaten. Jammer maar blijkbaar kunnen er velen niet mee omgaan.

En ik zie dat swets en ik 't eens zijn. Is ook wel eens anders.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 15:48:06 #210
8781 crew  Frutsel
pi_68733158
quote:

Mjah... het zal idd meerdere oorzaken hebben. Dat weten wij ook wel... jammer maar helaas. En het geeft elkaar toch de schuld. Zelf probeer ik veel tijd te steken in nieuwe berichten (of het updaten van oude) waar je van verwacht dat er niet gebashed wordt, maar die lopen idd ook een stuk minder. Uitzonderingen daargelaten. Zelfs de SC loopt niet

Maar op slot doen is geen optie, daar heb je ook de welwillende users mee.
Misschien wat users zes maanden op slot doen
pi_68737902
quote:

Kwestie van wat users voor een half jaar bannen uit dit subforum en je krijgt weer een leesbaar NWS waar ook gediscusseerd wordt wellicht.
Nu kan dat niet, elke keer weer mogen de usuals weer hun polariserende oneliners plaatsen, zodat het topic weer kan ontsporen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68739827
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef Frutsel het volgende:

De misselijkmakende NSB-plaatjes/cartoons en vergelijkingen komen inmiddels diverse users en mods de strot uit. Vaak genoeg gewaarschuwd.
De strot uit komen? Wat betekent dat dan. Dat is toch nog nooit een criterium geweest. Maar geef even aan wat je bedoelt. In tekst mag wel maar in plaatjes niet? Het beleid rond Wilders is ook wat onduidelijk aan het worden. Dan is het beleid rond imams en moslims veel helderder, die mag je gewoon voor van alles en nog wat uitmaken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:33:59 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68739923
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef Frutsel het volgende:

Misschien wat users zes maanden op slot doen
moet ik me zorgen gaan maken?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68740050
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach kom nou toch als je NSB pamfletten gaat plaatsen verlies je elke geloofwaardigheid.
Dat mag een user toch zelf weten, of hij of zij zijn geloofwaardigheid op het spel zet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:47:59 #215
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68740480
Ik vind het sowieso triest zoals het gaat. Prutsel heeft via PM wat klachten ontvangen.... daar hebben we toch Feedback voor ipv een beetje laf achter elkaars rug om te roddelen. Je houdt dat natuurlijk toch niet tegen dat er geroddeld wordt maar om basis van klachten/roddels achter de schermen te besluiten om wat posts helemaal te wissen is prutbleid.

Uit die klachten dan gewoon openlijk, dan weet de aangeklaagde dat ook en kan hij/zij er ook wat mee doen (of er zijn kont mee afvegen).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:51:14 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68740623
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind het sowieso triest zoals het gaat. Prutsel heeft via PM wat klachten ontvangen.... daar hebben we toch Feedback voor ipv een beetje laf achter elkaars rug om te roddelen. Je houdt dat natuurlijk toch niet tegen dat er geroddeld wordt maar om basis van klachten/roddels achter de schermen te besluiten om wat posts helemaal te wissen is prutbleid.

Uit die klachten dan gewoon openlijk, dan weet de aangeklaagde dat ook en kan hij/zij er ook wat mee doen (of er zijn kont mee afvegen).
en hoe weet jij dat er geroddeld wordt achter de schermen in de door jou aangehaalde casus? zal best hoor, maar hoe weet jij dat?
pi_68743035
Er zijn verschillende manieren om met klachten te komen Klopkoek. Dat staat iedereen vrij. En die flauwe verbastering van namen, zou ik maar achterwege laten.

Laten we het een beetje leuk houden voordat ons aller popolon definitief afhaakt, dat moeten we niet hebben. Het lijkt me wel een goed idee om Swetsenegger even 6 maanden niet toe te laten, daar verzoekt hij toch min of meer om
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 19:45:56 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68743039
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat mag een user toch zelf weten, of hij of zij zijn geloofwaardigheid op het spel zet.
Het is gewoon van een treurig niveau als je denkt je gelijk te moeten halen door het plaatsen vcan NSB pamfletten. Dit soort schofferingen moeten gewoon keihard bestraft worden imho.

Precies de reden waarom je alleen nog maar posters aan de uiterste kanten van het spectrum tegenkom. IK post in ieder geval zo min mogelijk in dit soort topics, want ik ben het zat om voor nazi uitgemaakt te worden als je ongeveer 1cm rechts van drees zit. En ik kan me goed voorstellen dat je het zat ben om voor communist uitgemaakt te worden als je 1cm links van wiegel zit.

Deze subfora worden gewoon verkloot door dit soort excessen van beide kanten en de verongelijkheid als er terecht wat over gezegd wordt.

Nee imho gewoon een dik slot erop en ga maar lekker een eigen forumpje oprichten om elkaar op de meest ridicule manier af te zeiken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:47:38 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68743108
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
Er zijn verschillende manieren om met klachten te komen Klopkoek. Dat staat iedereen vrij. En die flauwe verbastering van namen, zou ik maar achterwege laten.

Laten we het een beetje leuk houden voordat ons aller popolon definitief afhaakt, dat moeten we niet hebben. Het lijkt me wel een goed idee om Swetsenegger even 6 maanden niet toe te laten, daar verzoekt hij toch min of meer om
je weet wat hier op staat?
pi_68743131
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet wat hier op staat?
Een bloemetje?
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:48:22 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68743149
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Een bloemetje?
met moederdag?
pi_68743333
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is gewoon van een treurig niveau als je denkt je gelijk te moeten halen door het plaatsen vcan NSB pamfletten. Dit soort schofferingen moeten gewoon keihard bestraft worden imho.

Precies de reden waarom je alleen nog maar posters aan de uiterste kanten van het spectrum tegenkom. IK post in ieder geval zo min mogelijk in dit soort topics, want ik ben het zat om voor nazi uitgemaakt te worden als je ongeveer 1cm rechts van drees zit. En ik kan me goed voorstellen dat je het zat ben om voor communist uitgemaakt te worden als je 1cm links van wiegel zit.

Deze subfora worden gewoon verkloot door dit soort excessen van beide kanten en de verongelijkheid als er terecht wat over gezegd wordt.

Nee imho gewoon een dik slot erop en ga maar lekker een eigen forumpje oprichten om elkaar op de meest ridicule manier af te zeiken.
Mensen die zich achter Wilders opstellen moeten zich bewust zijn dat ze in een bepaalde traditie staan. Daar hoeven we geen doekjes om te winden toch? Ik snap niet zo de reflex om daar zo schuw en schichtig over te doen. Ik snap dan ook niet waarom niet gezegd zou mogen worden dat Wilders extreem-recht is, wat gewoon een feit is. En dat hij in de traditie staat van wat er in de jaren 30 in Duitsland gebeurde, is ook gewoon een feit. Het is niet verboden om die poltiieke denkbeelden te hebben maar het is ook niet verboden om ze te benoemen en het te duiden zoals hiet is.

Als je 1 cm rechts zit, ben je geen nazi en gewoon een lieve VVD-er of DCA-er. Als je op Wilders wilt stemmen ben ook geen nazi. Maar dat de lijn van Wilders in de extreem-rechtse traditie staat, dat is politiek gezien gewoon een feit. Ik snap niet waarom daar zo ontwijkend over wordt gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 20:04:34 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68743844
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Mensen die zich achter Wilders opstellen moeten zich bewust zijn dat ze in een bepaalde traditie staan. Daar hoeven we geen doekjes om te winden toch? Ik snap niet zo de reflex om daar zo schuw en schichtig over te doen. Ik snap dan ook niet waarom niet gezegd zou mogen worden dat Wilders extreem-recht is, wat gewoon een feit is. En dat hij in de traditie staat van wat er in de jaren 30 in Duitsland gebeurde, is ook gewoon een feit. Het is niet verboden om die poltiieke denkbeelden te hebben maar het is ook niet verboden om ze te benoemen en het te duiden zoals hiet is.

Als je 1 cm rechts zit, ben je geen nazi en gewoon een lieve VVD-er of DCA-er. Als je op Wilders wilt stemmen ben ook geen nazi. Maar dat de lijn van Wilders in de extreem-rechtse traditie staat, dat is politiek gezien gewoon een feit. Ik snap niet waarom daar zo ontwijkend over wordt gedaan.
Nee dat is JOUW waarheid. En dat is nu (van beide kanten) het probleem.

Anyway, ik heb mijn mening gegeven.
pi_68743896
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee dat is JOUW waarheid. En dat is nu (van beide kanten) het probleem.
Eeeeh....nee hoor, dat is gewoon objectief vast te stellen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:09:12 #225
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68744045
Ongelofelijk SCH wat een oogkleppen heb je op.Altijd maar naar anderen wijzen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68744089
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Slappy het volgende:
Ongelofelijk SCH wat een oogkleppen heb je op.Altijd maar naar anderen wijzen
Waar wijs ik naar anderen dan???
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:11:25 #227
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68744141
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar wijs ik naar anderen dan???
Wilders stemmers Wat dat betreft passen jullie wel allebei bij elkaar allebei extremen denkbeelden
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68744453
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wilders stemmers Wat dat betreft passen jullie wel allebei bij elkaar allebei extremen denkbeelden
Hoezo wijs ik daarnaar. Het is toch ook niet erg als je zegt dat iemand die in God geloof christelijk is?
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:20:14 #229
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68744482
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo wijs ik daarnaar. Het is toch ook niet erg als je zegt dat iemand die in God geloof christelijk is?
laat maar die extremen denkbeelden van je slaan door
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:27:50 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68747859
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

ik ben het hier volkomen mee eens.

met een kanttekening. misschien staat hij in de coulissen ten tonele als zijnde rechts-extremist. het decor is rigoreus veranderd ten opzichte van de jaren '30. zijn de bezoekers dan ook rechts-extremistisch? en is de hoofdpersoon dan ook nog een rechts-extremist?
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:30:37 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68751224
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:

Ja, er zijn meerdere manieren en dat is precies wat er mis mee is. Nu heb ik via PM door zo'n interessantdoenerige mod een waarschuwing gekregen omdat bepaalde kleinzielige mensen hebben lopen klagen.

Ik wordt echt schijtziek van dit beleid. Ik kan zo een recent topic uitzoeken waar mijn huid helemaal wordt volgescholden... en dat mag allemaal.... en ik mag niet eens onderbouwde vergelijkingen met de NSB maken. Terwijl ik dat in slechts drie, jawel drie topics heb gedaan (waarvan één expliciet over de vergelijking tussen Wilders en de NSB ging).

Hier worden smerige spelletjes gespeeld. Echt waar. Vuillakken. Sommigen zijn gewoon actief bezig om hier users weg te pesten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:31:46 #232
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68751285
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, er zijn meerdere manieren en dat is precies wat er mis mee is. Nu heb ik via PM door zo'n interessantdoenerige mod een waarschuwing gekregen omdat bepaalde kleinzielige mensen hebben lopen klagen.

Ik wordt echt schijtziek van dit beleid. Ik kan zo een recent topic uitzoeken waar mijn huid helemaal wordt volgescholden... en dat mag allemaal.... en ik mag niet eens onderbouwde vergelijkingen met de NSB maken. Terwijl ik dat in slechts drie, jawel drie topics heb gedaan (waarvan één expliciet over de vergelijking tussen Wilders en de NSB ging).

Hier worden smerige spelletjes gespeeld. Echt waar. Vuillakken. Sommigen zijn gewoon actief bezig om hier users weg te pesten.
Wanneer rot je op
pi_68751305
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te trutten, gezien je posts af en toe is het duidelijk dat je er juist naar op zoek bent...
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:33:45 #234
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68751420
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wanneer rot je op
Triest ventje ben je. Ik heb nooit tegen jou gescholden, nooit. Maar nee, mijn mening is een andere dan de jouwe en daarom moet ik weg.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:35:29 #235
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68751535
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te trutten, gezien je posts af en toe is het duidelijk dat je er juist naar op zoek bent...
Wat een onzin.

En als mensen mogen zeggen dat Wilders gelijk heeft en de Islam een vernietigende ideologie is dan mag ik ook wel zeggen dat Wilders een NSB'er is. Ik ga daar dan ook gewoon mee door, dan wordt ik maar geband.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:35:42 #236
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68751570
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Triest ventje ben je. Ik heb nooit tegen jou gescholden, nooit. Maar nee, mijn mening is een andere dan de jouwe en daarom moet ik weg.
Ach stuk hypocriet jij doet net zo erg mee met trollen Rot op is schelden bij jouw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 22:37:43 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68751753
Dank je wel voor deze live bevestiging van mijn punt heren
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:41:26 #238
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68752067
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ach stuk hypocriet jij doet net zo erg mee met trollen Rot op is schelden bij jouw
Jij hebt al vaker dit soort hatelijke teksten tegenover mij uitgeslagen. Nu zeg ik er maar wat van.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:43:28 #239
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68752208
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met een kanttekening. misschien staat hij in de coulissen ten tonele als zijnde rechts-extremist. het decor is rigoreus veranderd ten opzichte van de jaren '30. zijn de bezoekers dan ook rechts-extremistisch? en is de hoofdpersoon dan ook nog een rechts-extremist?
Ik ben nog wel zo genuanceerd door te stellen dat Wilders alleen dezelfde thema's aan snijdt en niet dezelfde standpunten heeft nee.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:44:02 #240
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68752261
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij hebt al vaker dit soort hatelijke teksten tegenover mij uitgeslagen. Nu zeg ik er maar wat van.
Ach je moet niet alles zo serieus nemen en overal op gaan happen er zijn ook genoeg rechtse users gebanned dus ik snap het probleem niet Lemb bijvoorbeeld Johndope mag snel volgen
pi_68752748
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

quote:
Je kan misschien concluderen dat het politieke speelveld is veranderd en dat alles opnieuw benoemd zou moeten worden. Maar als we uitgaan van de gangbare definitie dan is Wilders een extreem-rechtse politicus. En mensen die op hem stemmen, stemmen op een extreem-rechtse politicus, dat maakt ze uiteraard niet meteen extreem-rechts. Dat ben je pas als je heel actief bent in die partij en juist die extreem-rechtse standpunten actief ondersteunt.
pi_68758615
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is net zo structureel, dus jij claimt dat het even vaak voorkomt? Mijn achtergrond is geheel irrelevant in deze discussie, anders kan ik net zo goed zeggen "jij bent Westerling (ergo verbonden met de christelijke cultuur) en dus voel jij het anders". Ik neem aan dat je dat niet wilt?
Is dat zo vreemd dan? Ik heb een christelijke achtergrond en de reacties over christenen in moslimtopics vallen me net zo goed op, als dat jij de reacties over moslims in christentopics opvallen. En heel vaak begrijp ik je reacties ook wel. Ik mod er niet selectief om, maar ze vallen me dus net zo goed op. Als mod zou ik niet op die manier gaan spiegelen, maar spiegel wel eens met Noord-Korea (waar geloof verboden is) als huidig voorbeeld.

Het was trouwens geen aanval alsof je oordeel vertroebeld zou zijn, maar je weet zelf ook dat je het doet. En soms kom je ook helemaal niet om die spiegeling/voorbeeld heen.

Het is dus onmogelijk om elk tegenargument waarin christenen als tegenvoorbeeld gebruikt worden te wissen, want dan moet dat ook in een topic over de Islam waar het woord christen staat, terwijl de user dit gewoon als tegen argument wil geven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68758878
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef popolon het volgende:
't Is ook geen aanval op jullie mods sp3c, meer een constatering dat de teugels misschien wel te los zijn gelaten. Jammer maar blijkbaar kunnen er velen niet mee omgaan.

Ik sta de laatste tijd meer versteld van de users. Het is net of ze een persoonlijke oorlog aan het voeren zijn.

Ik kom dan ook terug met dezelfde zin.
quote:
Wanneer gaan jullie trouwens eens tegenargumenten verzinnen tegen elkaar i,p.v elkaar in de grond willen boren met schelden en flamen in topics?
Dat ik tegenwoordig ook al een ogenschijnlijk rustig topic tegen de flame en scheldpartijen aan moet modereren, terwijl de internet hier tijdelijk giga slecht en sloom is, vind ik werkelijk te idioot. Wil best rekening houden met gevoelens van users in gevoelige topics, maar Niet in topics die over koetjes en kalfjes gaan, waar vervolgens users elkaar virtueel uitmaken voor (vul zelf maar in) Die ga ik gewoon helemaal wissen en noten.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 07-05-2009 02:25:47 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68793663
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Provinciaal het volgende:
Kom op zeg: Varkensgriep zal 2 miljard mensen raken
Wilde ik ook ff melden, wanneer wordt dat mannetje nou geruimd?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_68802468
idioot dat bovenstaand topic wel mag, maar mijn topic, wat toch in wil gaan op achtergronden en feiten naar de general chat wordt gegooid zonder overleg ofzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 11:11:06 #247
8781 crew  Frutsel
pi_68802635
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef simmu het volgende:
idioot dat bovenstaand topic wel mag, maar mijn topic, wat toch in wil gaan op achtergronden en feiten naar de general chat wordt gegooid zonder overleg ofzo.
check ff je pm
pi_68802676
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef waht het volgende:

[..]

Wilde ik ook ff melden, wanneer wordt dat mannetje nou geruimd?
Bekijk 'm als ludiek net zoals Lambiekje.
pi_68802828
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef popolon het volgende:

Swets is een lul die houdt niet van dub.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 mei 2009 @ 12:35:35 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_68805779
Vanwaar dit slotje

Yvonne Heslinga-celstraf voor leugen op internet

Wordt er weer een fokster de hand boven het hoofd gehouden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68805821
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje

Bron?
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 mei 2009 @ 12:44:41 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_68806041
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bron?
Nee 38

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 13:40:50 #253
8781 crew  Frutsel
pi_68807919
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje

Bagger OP...
Geen bronvermelding dmv linkje (as usual bij jou )
Andere TS was eerder
pi_68807996
Er zijn ook goede Marokkanen Kan deze naar SHO?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:11:42 #255
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68808944
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef SCH het volgende:
Hallo ezel is het eindelijk een topic dat over je geliefde vriendjes gaat is het nog niet goed ouwe zeik straal
pi_68809008
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee 38

Sorry tong, je wordt niet meer serieus genomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2009 14:14:03 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:22:58 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68809343
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 14:25:33 #258
8781 crew  Frutsel
pi_68809453
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
Ernstige overlast Marokkanen in Utrecht

wat een kutbeslissing.
Idd... wat een kutbeslissing om het topic zo te openen... dan weet je dat het fout afloopt
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:25:35 #259
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68809454
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
Ernstige overlast Marokkanen in Utrecht

wat een kutbeslissing.
Even tt aanpassen en open maar
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:31:11 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68809669
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Idd... wat een kutbeslissing om het topic zo te openen... dan weet je dat het fout afloopt
wat loopt er fout af dan? dat mensen terecht kritiek leveren op kutmarokkaanen? zou helemaal te gek worden natuurlijk, als we straks mogen zeggen hoe we over dit tuig denken...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:35:07 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_68809812
Jammer ja, het was nou juist eens interessant om ontspoorde jongeren in een keurige nieuwbouwwijk te zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 19:39:42 #262
8781 crew  Frutsel
pi_68820264
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef SCH het volgende:
Nope, TS en SHO willen dat niet .... tis jammer dat het topic zo ontspoort
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat loopt er fout af dan? dat mensen terecht kritiek leveren op kutmarokkaanen? zou helemaal te gek worden natuurlijk, als we straks mogen zeggen hoe we over dit tuig denken...
idd, tis prima dat je zegt wat je denkt over tuig...althans, dat moet zeker bespreekbaar zijn binnen bepaalde grenzen, maar ja, het topic ging al weer de verkeerde kant op door allerlei vermoedens. En de TS begint d'r al mee met de titel en zijn/haar toevoeging. Onnodig en overbodig. Jammer dus,
Zow, weekend
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:42:28 #263
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68820372
Mijn topic over lasergamen is zo te zien dubbel met een topic dat gisteren is geplaats.
RTL en Nos zijn niet zo erg actueel meer. Daarnaast wordt er ook offtopic gepost.

Wat mij betreft kan het topic dicht. Ik wilde er nog wat van maken door extra details over wetgeving te plaatsen mbt games in Duitsland en Griekeland. Echter is dat nu niet zinnig meer aangezien men offtopic gaat.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 19:44:40 #264
8781 crew  Frutsel
pi_68820475
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Neutrino het volgende:
Mijn topic over lasergamen is zo te zien dubbel met een topic dat gisteren is geplaats.
RTL en Nos zijn niet zo erg actueel meer. Daarnaast wordt er ook offtopic gepost.

Wat mij betreft kan het topic dicht. Ik wilde er nog wat van maken door extra details over wetgeving te plaatsen mbt games in Duitsland en Griekeland. Echter is dat nu niet zinnig meer aangezien men offtopic gaat.
op slot Thx!
Verder in het andere topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')