Bron?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Yvonne Heslinga-celstraf voor leugen op internet
Wordt er weer een fokster de hand boven het hoofd gehouden
Bagger OP...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Yvonne Heslinga-celstraf voor leugen op internet
Wordt er weer een fokster de hand boven het hoofd gehouden
Hallo ezel is het eindelijk een topic dat over je geliefde vriendjes gaat is het nog niet goed ouwe zeik straalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef SCH het volgende:
Er zijn ook goede Marokkanen Kan deze naar SHO?
Sorry tong, je wordt niet meer serieus genomen.quote:
Idd... wat een kutbeslissing om het topic zo te openen... dan weet je dat het fout aflooptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
Ernstige overlast Marokkanen in Utrechtwat een kutbeslissing.
Even tt aanpassenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
Ernstige overlast Marokkanen in Utrechtwat een kutbeslissing.
wat loopt er fout af dan? dat mensen terecht kritiek leveren op kutmarokkaanen? zou helemaal te gek worden natuurlijk, als we straks mogen zeggen hoe we over dit tuig denken...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd... wat een kutbeslissing om het topic zo te openen... dan weet je dat het fout afloopt
Nope, TS en SHO willen dat niet .... tis jammer dat het topic zo ontspoortquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef SCH het volgende:
Er zijn ook goede Marokkanen Kan deze naar SHO?
idd, tis prima dat je zegt wat je denkt over tuig...althans, dat moet zeker bespreekbaar zijn binnen bepaalde grenzen, maar ja, het topic ging al weer de verkeerde kant op door allerlei vermoedens. En de TS begint d'r al mee met de titel en zijn/haar toevoeging. Onnodig en overbodig. Jammer dus,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat loopt er fout af dan? dat mensen terecht kritiek leveren op kutmarokkaanen? zou helemaal te gek worden natuurlijk, als we straks mogen zeggen hoe we over dit tuig denken...
op slotquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Neutrino het volgende:
Mijn topic over lasergamen is zo te zien dubbel met een topic dat gisteren is geplaats.
RTL en Nos zijn niet zo erg actueel meer. Daarnaast wordt er ook offtopic gepost.
Wat mij betreft kan het topic dicht. Ik wilde er nog wat van maken door extra details over wetgeving te plaatsen mbt games in Duitsland en Griekeland. Echter is dat nu niet zinnig meer aangezien men offtopic gaat.
Mm, ja het topic zou ertoe kunnen leiden dat we eigenlijk banger zouden moeten zijn voor Nederlandse jongelui wmb, nav dezelfde konginnedag zijn er, naar nu blijkt, 7 doden te betreuren door de actie van een Nederlandse (min of meer) jongeman. Zo'n topic kan alle kanten op gaan, bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:29 schreef sp3c het volgende:
pure noord afrikanen bash ... zijn er genoeg van
Hoezo? Ik zie dat soort lui nogwel wat gekke dingen uitvoeren, gek genoeg zijn ze ervoor.quote:
Wat nou je kop tegen die muur, dat creëer je dan zelf.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef sp3c het volgende:
we gaan trouwens zowieso geen discussies voeren over welke misdaad/moordpartij je van welke user al dan niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |