Nog niet zo schokkend veel...Grote kans dat ze mexicaans bloed in zich hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Roksopp het volgende:
bedoel je vogelgriep of mexicaanse griep aka varkensgriep aka pigflue?
volgens mij dat tweede.
Dat lijkt me vrij makkelijk weerlegbaar daar er al talloze europeanen en amerikanen besmet zijn.
niet dat ik kon vinden dus. die hebben dat ik kon vinden allemaal familie in mexico.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Roksopp het volgende:bedoel je vogelgriep of mexicaanse griep aka varkensgriep aka pigflue?
volgens mij dat tweede.
Dat lijkt me vrij makkelijk weerlegbaar daar er al talloze europeanen en amerikanen besmet zijn.
het ging over mexicaanse griep een schoonpa heeft natuurlijk altijd en overal een mening en een overtuiging.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef Lkw het volgende:
Waarom denkt hij eigenlijk dat mensen uit Latijns-Amerika vatbaarder zijn voor varkensgriep? Stelt hij dat gewoon of was er toch nog sprake van een enigszins samenhangende verklaring?
Okee duidelijk, ik begrijp nu waarom je 'm wilt aftroeven met keiharde bronnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef simmu het volgende:
[..]
het ging over mexicaanse griep een schoonpa heeft natuurlijk altijd en overal een mening en een overtuiging.
laten we het erop houden dat mijn schoonpa tsja, hoe druk ik het uit, het allemaal prima bedoeldt maar het atijd zo rot mogelijk zijn strot uit weet te krijgen. met als resultaat dat het eigenlijk best een erg vervelende man is. combineer dat met een (in zijn woorden) hoogbegaafde persoonlijkheid (hij's ook lid van mensa, dat moet er altijd wel even bijgezegd worden. of wij niet gezelli ook lid willen worden)
daar hebben we in R&P een ander topic over. "wangedrag van de schoonfamilie", als je wilt zoek ik het linkje wel ff op. die man heeft me daar toch een bord voor zijn kop! als ik ff de kans heb breek ik daar graag doorheen, want doorgaans levert me dat toch zeker 2 maanden rust van het gesodemieter op.
dat vrees ik dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Neuroscience het volgende:
Dit ga je nooit bevestigen of ontkrachten zonder er onderzoek naar te doen. Laat het zitten.
nee. hij beweert dat ook in die andere landen enkel latino's besmet zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee duidelijk, ik begrijp nu waarom je 'm wilt aftroeven met keiharde bronnen
Maar is dit kaartje niet genoeg om te bewijzen dat z'n bewering onzin is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |