feedback dusquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Donequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef buachaille het volgende:
Kan een mod de naam Haverton in de TT bij: Gerda Havertong is oma geworden !!!! aanpassen in Havertong?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan een modje er dan ook gelijk een slotje op gooien?
Das dan weer zonde voor zon juweeltje van een OPquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan een modje er dan ook gelijk een slotje op gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gaat het over deze quote van Lemmeb:quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De quote van Meh is al enkele keren behandeld. Ook in FB, dat jij daar direct over oordeelt, zonder te kijken wat daar over gezegd is of in welke context dat gezegd is, zegt al genoeg over jezelf. Net zoals dat dat genoeg zegt over de quoteverzamelaar zelf die ze maar wat graag inlijst en bookmarkt.
Deze 'kaas' heeft d'r nu genoeg van... en vraagt nogmaals of het hier weer normaal kan gaan, anders blijf je maar weg.
Je zegt dat dit zogenaamd meerdere keren behandeld is in FB. Daar ben ik het niet mee eens. Er staat mij zelfs iets bij dat jij helemaal niet bij de "behandeling" daarvan was, maar sp3c, die deed er een beetje lacherig over en wimpelde het af. Dat staat voor mij niet gelijk aan behandeld. Verder vind ik het niet verrassend dat jij het weer eens moet opnemen voor Lemmeb en andere users daarbij voor alles en nog wat moet uitmaken. (Hoezo zegt het iets over mij als "quoteverzamelaar"?) Dat komt je objectiviteit als moderator niet ten goede.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat mag jij op een gegeven moment niet meer in Nederland leven en worden al je bezittingen afgepakt. Misschien verdwijn je zelfs wel in een werkkamp, samen met je hele familie. Vind je dat leuk?
Ik ben in jouw ogen toch niet objectief, net als in de ogen van de andere users hier ook niet. Kon maar zo zijn dat Sp3c daarom zo gereageerd heeft. Geen idee. Volgens mij heb ik zelf nog iets over die quote gezegd, namelijk dat wat ik net ook zei (context ed) maar goed, kan me vergissen. Heb je dat niet bewaard?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
Frutsel je zegt trouwens:
[..]
En dan gaat het over deze quote van Lemmeb:
[..]
Je zegt dat dit zogenaamd meerdere keren behandeld is in FB. Daar ben ik het niet mee eens. Er staat mij zelfs iets bij dat jij helemaal niet bij de "behandeling" daarvan was, maar sp3c, die deed er een beetje lacherig over en wimpelde het af. Dat staat voor mij niet gelijk aan behandeld. Verder vind ik het niet verrassend dat jij het weer eens moet opnemen voor Lemmeb en andere users daarbij voor alles en nog wat moet uitmaken. (Hoezo zegt het iets over mij als "quoteverzamelaar"?) Dat komt je objectiviteit als moderator niet ten goede.
Iemand noemt je kaas, lekkere vergelijking met de uitspraken van Lemmeb.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben in jouw ogen toch niet objectief, net als in de ogen van de andere users hier ook niet. Kon maar zo zijn dat Sp3c daarom zo gereageerd heeft. Geen idee. Volgens mij heb ik zelf nog iets over die quote gezegd, namelijk dat wat ik net ook zei (context ed) maar goed, kan me vergissen. Heb je dat niet bewaard?
Ik vind het gewoon storend dat jij elke keer die quote van Lemmeb aan jan en alleman moet laten zien. (Want je doet het vaker!)) Dat ik je daarom een quoteverzamelaar vind, is dat zo erg? Er staan ergere dingen op NWS. Dus dat vind ik jammer dat je daar nu zo zwaar aan tilt, net zoals ik andere dingen ook jammer vind.. want je gaat bijv voorbij dat ik in dat topic alleen de teksten van lemmeb heb aangepast en verwijderd. En één post van PDOA. Feit dat hij 'ons' voor kazen e.d. uitmaakt, laat ik toch ook staan? Daar hoor je me niet over en ik jou trouwens ook niet.
Waarom vind je dat storend? Zijn originele post staat nog gewoon op dit forum. Juist dat zou je als storend moeten ervaren. Het is ook niet alsof ik hem om de twee posts quote, als het relevant is doe ik dat, so what? Als hij de vrijheid heeft om de suggestie van etnische zuivering op te wekken, dan heb ik op zijn minst de vrijheid om dat te quoten. Je spreekt weer over een "context", voor mij is de context dat Lemmeb vaker van dat soort uitspraken doet. Dat Lemmeb onderhand elke allochtoon op dit forum heeft verteld dat die het land uit moet. Verder bewaar ik helemaal niets, ik heb er gewoon op gegoogled.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het gewoon storend dat jij elke keer die quote van Lemmeb aan jan en alleman moet laten zien. (Want je doet het vaker!)) Dat ik je daarom een quoteverzamelaar vind, is dat zo erg?
Helaas wel. Is dat een vrijbrief om alles te posten wat je wil? Ik dacht het niet.quote:Er staan ergere dingen op NWS.
Mijn zwijgen houdt geen goedkeuring in. Als ik iets niet heb aangekaart, wil dat niet zeggen dat ik daar achter sta. Ten tweede is dat mijn taak niet. Ik heb echter zelfs nog gesteld dat PDOA en Lemmeb twee kanten van dezelfde munt zijn. Trolls die extremen van elkaar zijn.quote:Dus dat vind ik jammer dat je daar nu zo zwaar aan tilt, net zoals ik andere dingen ook jammer vind.. want je gaat bijv voorbij dat ik in dat topic alleen de teksten van lemmeb heb aangepast en verwijderd. En één post van PDOA. Feit dat hij 'ons' voor kazen e.d. uitmaakt, laat ik toch ook staan? Daar hoor je me niet over en ik jou trouwens ook niet.
Het feit dat ik het anders uitleg, of anders interpreteer, maakt het meteen weer zo dat jij/jullie ons mods in het kamp van lemmeb en co zetten. Andersom idemdito, als ik een klacht van jou behandel hoor ik weer bij jullie kamp aldus de andere kant etc etc. Jij vindt het storend, anderen schijnbaar niet. Maar je gebruikt het wel steeds om je punt over lemmeb te maken, wat dus niet relevant het voor de topics waarin je dat laat zien. Offtopic en het is niet gewenst. Ook dat wordt/kan door FA's als onnodig trollen worden gezien. Denk je niet dat de meeste mensen hun mening over Lemmeb klaar hebben? Net zoals anderen dat over jou hebben. Het is in mijn ogen niet nodig dat steeds met zon quote te doen. Toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat storend? Zijn originele post staat nog gewoon op dit forum. Juist dat zou je als storend moeten ervaren. Het is ook niet alsof ik hem om de twee posts quote, als het relevant is doe ik dat, so what?
Als jij het niet eens bent met de wijze waarop Lemmeb al dan niet bestraft wordt, moet je het hogerop zoeken. Ook dat hebben wij al eens aangegeven. Wij observeren, verwijderen/edit-en en maken melding. Sancties geven kunnen wij (helaas) niet.quote:Als hij de vrijheid heeft om de suggestie van etnische zuivering op te wekken, dan heb ik op zijn minst de vrijheid om dat te quoten. Je spreekt weer over een "context", voor mij is de context dat Lemmeb vaker van dat soort uitspraken doet. Dat Lemmeb onderhand elke allochtoon op dit forum heeft verteld dat die het land uit moet. Verder bewaar ik helemaal niets, ik heb er gewoon op gegoogled.
Nee, maar ik vind het wel storend dat we bijna alles lijken te moeten verdedigen. En anders krijg je gelijk "je moet als mod het voorbeeld geven, of je bent niet objectief". Kijk maar wat er gebeurd als een andere mod in NWS komt posten. En dan zeg je iets als "quoteverzamelaar" en is het gelijk hommeles. Sorry daarvoor danquote:Helaas wel. Is dat een vrijbrief om alles te posten wat je wil? Ik dacht het niet.
Dat is dan ook prima. Als je je dat beseft. Je weet dus ook dat wij, in dit geval ik, ook diverse dingen van L hebben weggehaald, maar soms vraag ik me af of dat uberhaupt wel gezien wordt. L zelf ziet het in elk geval directquote:Mijn zwijgen houdt geen goedkeuring in. Als ik iets niet heb aangekaart, wil dat niet zeggen dat ik daar achter sta. Ten tweede is dat mijn taak niet. Ik heb echter zelfs nog gesteld dat PDOA en Lemmeb twee kanten van dezelfde munt zijn. Trolls die extremen van elkaar zijn.
quote?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
Frutsel je zegt trouwens:
[..]
En dan gaat het over deze quote van Lemmeb:
[..]
Je zegt dat dit zogenaamd meerdere keren behandeld is in FB. Daar ben ik het niet mee eens. Er staat mij zelfs iets bij dat jij helemaal niet bij de "behandeling" daarvan was, maar sp3c, die deed er een beetje lacherig over en wimpelde het af. Dat staat voor mij niet gelijk aan behandeld.
Reactie sp3c:quote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:44 schreef sp3c het volgende:
ja zoiets dacht ik idd al ja maar ik had geen zin om te zoeken
Stel dat ik mee ga met die bewering. Wat is kwalijker? Mijn "uitlokking" (eenquote:jij zit te trollen en daar krijg je reacties op, dan moet je niet komen klagen dat ze je lopen te pesten
en dat is niet om te lachen, dat is dieptriest
Waar heb ik toegegeven dat ik reacties probeer uit te lokken? Ik heb alleen maar aangegeven dat ik dingen soms indirect post. Ten tweede was die "troll"post waar je het nu over hebt van het niveau van posts die bij andere users (in andere topics) wel gewoon blijven staan. (Als ik het niet mis heb had het te maken met de afkomst van een misbruiker).quote:ik betrap jouw en met jouw nog een aantal anderen er steeds vaker op dat je reacties uit probeert te lokken ... flamebait noemen we dat ... sterker nog je geeft het bij tijd en wijlen nog toe ook
ongetwijfeldquote:
ik vond ze beiden van een bedenkelijk niveau maar het ging niet over de grens dus heb ik ze laten staanquote:[..]
Stel dat ik mee ga met die bewering. Wat is kwalijker? Mijn "uitlokking" (een, een smiley!) of de post die daarop volgt? Jij lijkt het eerste bezwaarlijker te vinden. Je vind het prima om mijn "uitlokking" (een lach smiley) als dieptriest te bestempelen, maar de reactie daarop waarin iemand zegt dat mijn familie naar een werkkamp zou kunnen gaan, reageer je niet op. Immers ik heb het zelf "uitgelokt" (met een
). Een uitlokking is nooit een reden om een reactie daarop goed te keuren. Een user is ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor wat hij post. Daarnaast was het helemaal geen uitlokking. Tenminste een normaal mens met een redelijk denkvermogen zou dat niet als uitlokking zien. (We hebben het nog steeds over een
smiley.)
die post van jouw is ook gewoon blijven staan volgens mijquote:[..]
Waar heb ik toegegeven dat ik reacties probeer uit te lokken? Ik heb alleen maar aangegeven dat ik dingen soms indirect post. Ten tweede was die "troll"post waar je het nu over hebt van het niveau van posts die bij andere users (in andere topics) wel gewoon blijven staan. (Als ik het niet mis heb had het te maken met de afkomst van een misbruiker).
Even ongeacht de opmerking van Meh7 (die inderdaad nog weleens wil trollen en zuigen) vind ik het wel wat vreemd dat je het niet over de grens vindt gaan om iemand met zijn hele familie een werkkamp in te wensenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:54 schreef sp3c het volgende:
ik vond ze beiden van een bedenkelijk niveau maar het ging niet over de grens dus heb ik ze laten staan
Het gaat om deze twee posts, (even ter verduidelijking):quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef sp3c het volgende:
nu ja even zwaar
ik heb dus geen cijfers gegeven ... mogelijk weegt het zelfs minder zwaar!
quote:
De eerste post weegt mogelijk zwaarder dan de tweede, volgens sp3c.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat mag jij op een gegeven moment niet meer in Nederland leven en worden al je bezittingen afgepakt. Misschien verdwijn je zelfs wel in een werkkamp, samen met je hele familie. Vind je dat leuk?
Ik wens helemaal niemand een werkkamp in hoor. Volgens mij zijn jullie collectief een beetje visueel gehandicapt. En nee, dat laatste is absoluut niet lollig bedoeld, was het maar waar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Even ongeacht de opmerking van Meh7 (die inderdaad nog weleens wil trollen en zuigen) vind ik het wel wat vreemd dat je het niet over de grens vindt gaan om iemand met zijn hele familie een werkkamp in te wensen
nou als hij meh7 met zijn familie een werkkamp inwenst dan krijgt hij een ban van 10 minuten, dat weet hij zelf ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Even ongeacht de opmerking van Meh7 (die inderdaad nog weleens wil trollen en zuigen) vind ik het wel wat vreemd dat je het niet over de grens vindt gaan om iemand met zijn hele familie een werkkamp in te wensenHelemaal als je weet dat de afzender dat niet als grap bedoelt.
Beetje afgestompt?
Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie het al. Je snapt het gewoon echt niet. Laat ook maar. Misschien komt er nog eens een moment dat we onaangepaste Turken met dubbel paspoort zoals jij ook gaan terugsturen naar het land waar ze zich ongetwijfeld veel beter thuisvoelen.
In dit geval maakt alleen die "quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?
Daarvan getuigt ook dit voorbeeld:
[..]
Je kan wel door blijven gaan, maar in een rechtbank bijvoorbeeld zou dit totaal geen stand houden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?
Daarvan getuigt ook dit voorbeeld:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan wel door blijven gaan, maar in een rechtbank bijvoorbeeld zou dit totaal geen stand houden.
Hij wenst je niks, hij is slechts suggestief. En dat mag.
sp3c blijkbaar wel. Ikzelf trouwens ook. Opvallend dat jij het grote verschil tussen die 2 posts niet ziet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.
Dat hangt er maar net vanaf op welk tijdstip van de dag je er komt. 's Morgen en vroeg in de middag is het van de Hollanders, 's middags van de Surnimaners en Antillianen en 's avonds van de Marokkanen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:12 schreef sp3c het volgende:
dies ook weg
zit de lijnbaan trouwens niet vol surinamers?
ik ging er altijd touren met oma naar Dirck vd broek
of is dat veranderd?
Je zit aardig in de slachtofferige hoek met je hypocriete gejank maar je maakt je zelf ook schuldig aan persoonlijke aanvallen en beledigingen zoals anderen meerdere keren "hoer" noemen in een vreemde taal zodat het onopgemerkt blijft voor moderators.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.
Dat valt best mee, Slappy. Ik kan best tegen een stootje, maar dat betekent niet dat ik daarom meer moet incasseren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:03 schreef Slappy het volgende:
Wat ben je ook een verschrikkelijke huilie he
Overduidelijk weer een uitwas van de islamitische cultuur: een christen zou de andere wang toekeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, Slappy. Ik kan best tegen een stootje, maar dat betekent niet dat ik daarom meer moet incasseren.
Ik begrijp niet dat dit soort posts altijd maar getolereerd worden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Fok krijgt betaald voor zwakzinnige mensen die mogen posten op Fokquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dit soort posts altijd maar getolereerd worden.
Het zijn altijd dezelfde oneliners zonder op het topic in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |