Die zijn net zo achterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.
Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Kijk eens naar de bronquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Ja dus? Nu is het een moslim.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.quote:
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochtenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Iets in die aard idd. Maar ook toen vond ik het niet kunnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
Ik vond mijn reactie een stuk normaler dan als een of andere bezetene debiel alles wat naakt is van billboards af te krabben "omdat je het niet vind kunnen".quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij normaal had gereageerd had dat niet gehoeven.
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.quote:Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet ind e fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
Dat klopt, maar of wij nu echt zo beschaafd zijn daar heb ik mijn twijfels bij. Wij zijn geraffineerder en gebruiken eerder (vriendjes) politiek om ons geloof toch een vinger in de pap te laten houden bij de belangrijke beslissingen in het leven. Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
Anders ik wel.quote:Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
Hij doet het "uit naam van" he..quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef kdijkstra het volgende:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zecht ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.
Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame.
Owja, het is er maar 1quote:Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk.
dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europaquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat zulke dingen gebeuren, maar dat staat los van mijn irritatie over dergelijke bericht titels.
Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?
Wat een bizarre redenatie!
Zou het?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
[..]
koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europa
Huh? Als goede islamitische vrouw is het toch verplicht 3x in de week de beentjes wijd te doen? Ik dacht dat dat allemaal al uitgedokterd was door de islam, daar zou zo'n billboard toch weinig verandeirng in moeten kunnen brengen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
Moslim krabt blote vrouw van billboard
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.
Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.
De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".
http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1
Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Dan kunnen de persen wel permanent stilstaan want de hele wereld is geschift.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Stop de persen! Er is een malloot gesignaleerd in Amsterdam. Hij is niet gevaarlijk, maar wel een malloot.
Maar goed, zodra moslimterroristen uiteindelijk eens een luchtvloot hebben, dan, nou ja, het is bekend...quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.
"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Wat is dat ""westerling in de wereld"? Een Belgische moslim die in Irak een bermbom legt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:16 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"
Lekker makkelijk: Christenen in West-Europa... verander dat maar in westerlingen in de wereld en dan krijg je een heel ander beeld.
Dat is nu net het hele punt; jij praat het goed onder het mom van "Christenen doen ook wel eens stout". Als ik aangeef dat Christenen helemaal niet zo extreem doen als Moslims wordt dat ook weer terzijde geschoven met verwijzingen naar kruistochten 800 jaar terug. De implicatie is daarvan dat je de komende 800 jaar de moslim-ellende met de mantel der liefde gaat bedekken. WIl je dat niet dan is het blijkbaar niet vergelijkbaar en goed te praten met een historische verwijzing.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.
hoi, welkomquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef snowgoon het volgende:
Vanwege de acties van 1 moslim een complete cultuur achterlijk noemen.
Welkom op Fok!.
dat staat er niet, is volgens mij meer gewoon een plaatje van een mooie, welgevormde vrouwquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef qonmann het volgende:
Volgens FP gaat het om deze poster:
[ afbeelding ]
Is nog iets mooier dan die van de Telegraaf
Waarom zeg je 'in West-Europa'? In Afrika en de Verenigde Staten zijn voldoende extremistische Christenen (geweest). Maakt dat dat het hele Christendom gewelddadig is, of zou het toch zijn dat daden gepleegd worden door individuen, en niet door iets zweverigs als 'een cultuur'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.quote:
Maar als je spreekt over 'de Islam', dan is die toch wereldwijd hetzelfde?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.
Bon, Nederland mag je ook invullen
Je bent de Ieren nu al vergeten ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.
Bon, Nederland mag je ook invullen
heeft die man ergens wel een punt, als je zo ziet hoeveel vrouwen zich tegenwoordig laten verbouwen om aan dat ideaalbeeld van een reclameposter oid te voldoenquote:Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen.
jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
De Telegraaf is een populistisch krantje waar je af en toe wel Der Stürmer (Nazikrant) -achtige dingen in kan herkennen. Ze zijn geen leugens aan het verspreiden, maar de berichtgeving is meestal wel erg gekleurd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Dat was anders!!!quote:
Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.quote:
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
Die posters heeft hij maar te accepteren, ook al staan ze hem niet aan. Hij heeft niet het recht er zelf op die manier iets aan te doen, die posters zijn niet van hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
Dan moet ie CU of SGP gaan stemmen, niet andersmans bezit gaan beschadigen. Vandalisme is verboden, foto's van semi-naakte vrouwen zijn dat niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |