abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68360355
Moslim krabt blote vrouw van billboard

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.

Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.

De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".

http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1

Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68360381
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:00:07 (niet doen) ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360382
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
pi_68360398
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Die zijn net zo achterlijk
vosss is de naam,
pi_68360417
quote:

Kijk eens naar de bron
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:33:23 #6
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68360423
Als Sapph kan aantonen dat die man erachter zit kunnen ze toch ook de kosten op hem verhalen?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:33:50 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_68360427
Wat doet zo'n man dan in NL? Echt ingeburgerd is hij duidelijk niet. Wellicht bang dat zijn Burka dragende vrouw zelf stiekem zoiets aanschaft?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_68360439
quote:

Ja dus? Nu is het een moslim.
pi_68360444
Hij probeerde natuurlijk met z'n blote nagels die slip en beha ook weg te krabben.

Ouwe geilbak.
pi_68360450
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

Kijk eens naar de bron
Oeps
pi_68360466
De afbeelding

Wat daaraan nou schokkend aan is..
Zandvoort zal ook wel moeten sluiten, als het aan deze meneer ligt..

[ Bericht 0% gewijzigd door qonmann op 25-04-2009 09:43:43 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:38:00 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68360469
quote:

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_68360470
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ja dus? Nu is het een moslim.
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
pi_68360483
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
pi_68360493
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat zulke dingen gebeuren, maar dat staat los van mijn irritatie over dergelijke bericht titels.
pi_68360498
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
Iets in die aard idd. Maar ook toen vond ik het niet kunnen.
pi_68360500
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als jij normaal had gereageerd had dat niet gehoeven.
Ik vond mijn reactie een stuk normaler dan als een of andere bezetene debiel alles wat naakt is van billboards af te krabben "omdat je het niet vind kunnen".

Feit is dat er onder de moslims een heleboel mensen rondlopen die (op zijn zachts gezegd) er vreemde normen en waarden op na houden.

En die normen en waarden passen gewoon niet in de westerse cultuur.
De multicul is een grote mislukking.

Niet dat ik iets tegen moslims heb hoor, maar als je je niet een beetje kan aanpassen aan de normale gang van zaken in Nederland dan vraag ik mij af wat je hier in godsnaam (of Allah's naam in dit geval) komt doen?!
vosss is de naam,
pi_68360516
quote:
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet ind e fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
vosss is de naam,
pi_68360577
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
Dat klopt, maar of wij nu echt zo beschaafd zijn daar heb ik mijn twijfels bij. Wij zijn geraffineerder en gebruiken eerder (vriendjes) politiek om ons geloof toch een vinger in de pap te laten houden bij de belangrijke beslissingen in het leven. Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
pi_68360582
quote:
Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
Anders ik wel.
vosss is de naam,
pi_68360637
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zegt ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.

Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame. Voor hetzelfde geld heeft Sapph de man in kwestie ingehuurd om zo op een goedkope manier aandacht krijgen. Niet dat ik het denk maar het zou wel makkelijk scoren zijn. Ik denk niet dat de doelgroep van Sapph bij de vrouwen ligt waarvan de man de foto wegkrabt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68360665
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef kdijkstra het volgende:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zecht ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.

Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame.
Hij doet het "uit naam van" he..
(zegt ie zelf)
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:57:39 #23
112251 314
gimme pie!
pi_68360671
gaat hij dan ook eigenhandig de ramen op de Wallen afplakken zodat daar niks meer te zien is
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:33 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_68360679
Goede zaak dat de beste man daar nog tijd voor kan vrijmaken.
Naast zijn werk en zo.

on-topic: zou een plamuurmes niet handiger zijn, of mag dat ook niet?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_68360699
quote:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk.
Owja, het is er maar 1
vosss is de naam,
pi_68360702
Ja ik geef die man gelijk. Er mag wel wat meer resprct voor de vrouw komen. En vrouw hoeft niet per se in haar bh en slip op straat afgebeeld te worden is nergens voor nodig.
Mohamed, Rotterdam | 09:52 | 25.04.09

zaterdag 25 april 2009 @ 10:02:16 #27
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68360727
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?
Wat een bizarre redenatie!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_68360815
Malcolm X <-> Tari X
pi_68360817
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat zulke dingen gebeuren, maar dat staat los van mijn irritatie over dergelijke bericht titels.
koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europa
pi_68360839
quote:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen
Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.
pi_68360845
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:02 schreef Napalm het volgende:

[..]

dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?
Wat een bizarre redenatie!
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.
pi_68360853
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef Misan het volgende:

[..]

koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europa
Zou het?
pi_68360866
In de Middeleeuwen waren er nog geen billboards
pi_68360868
Stop de persen! Er is een malloot gesignaleerd in Amsterdam. Hij is niet gevaarlijk, maar wel een malloot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:14:41 #35
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_68360881
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
Moslim krabt blote vrouw van billboard

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.

Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.

De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".

http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1

Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Huh? Als goede islamitische vrouw is het toch verplicht 3x in de week de beentjes wijd te doen? Ik dacht dat dat allemaal al uitgedokterd was door de islam, daar zou zo'n billboard toch weinig verandeirng in moeten kunnen brengen.
pi_68360888
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Stop de persen! Er is een malloot gesignaleerd in Amsterdam. Hij is niet gevaarlijk, maar wel een malloot.
Dan kunnen de persen wel permanent stilstaan want de hele wereld is geschift.
pi_68360912
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.
Maar goed, zodra moslimterroristen uiteindelijk eens een luchtvloot hebben, dan, nou ja, het is bekend...
pi_68360925
quote:

[..]

"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"

Lekker makkelijk: Christenen in West-Europa... verander dat maar in westerlingen in de wereld en dan krijg je een heel ander beeld.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
pi_68360979
Er is wel vaker discussie over een billboard geweest, maar vernielen ?
Over deze:

2007
pi_68361047
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zou het?
dus gedragen we ons er niet naar, dat doen ze maar lekker in hun schurkenstaatjes
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:56:40 #41
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68361698
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:16 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"

Lekker makkelijk: Christenen in West-Europa... verander dat maar in westerlingen in de wereld en dan krijg je een heel ander beeld.
Wat is dat ""westerling in de wereld"? Een Belgische moslim die in Irak een bermbom legt?
Bovendien ging het om geloof, de OP heeft het over een Moslim die zijn geloof aanhaalt, Juup het over Christenen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:02:01 #42
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68361798
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.
Dat is nu net het hele punt; jij praat het goed onder het mom van "Christenen doen ook wel eens stout". Als ik aangeef dat Christenen helemaal niet zo extreem doen als Moslims wordt dat ook weer terzijde geschoven met verwijzingen naar kruistochten 800 jaar terug. De implicatie is daarvan dat je de komende 800 jaar de moslim-ellende met de mantel der liefde gaat bedekken. WIl je dat niet dan is het blijkbaar niet vergelijkbaar en goed te praten met een historische verwijzing.
pi_68361864
Vanwege de acties van 1 moslim een complete cultuur achterlijk noemen.

Welkom op Fok!.
pi_68362166
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef snowgoon het volgende:
Vanwege de acties van 1 moslim een complete cultuur achterlijk noemen.

Welkom op Fok!.
hoi, welkom
het is overigens een aaneenschakeling van individuele acties
pi_68362224
Volgens FP gaat het om deze poster:

Is nog iets mooier dan die van de Telegraaf

heeft ie nog iets meer plezier bij zijn werk gehad
pi_68362291
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef qonmann het volgende:
Volgens FP gaat het om deze poster:
[ afbeelding ]
Is nog iets mooier dan die van de Telegraaf
dat staat er niet, is volgens mij meer gewoon een plaatje van een mooie, welgevormde vrouw
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:35:08 #47
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68362415
quote:

[..]

Waarom zeg je 'in West-Europa'? In Afrika en de Verenigde Staten zijn voldoende extremistische Christenen (geweest). Maakt dat dat het hele Christendom gewelddadig is, of zou het toch zijn dat daden gepleegd worden door individuen, en niet door iets zweverigs als 'een cultuur'?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:40:06 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68362541
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef Bowlingbal het volgende:
Waarom zeg je 'in West-Europa'?
Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.

Bon, Nederland mag je ook invullen
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:40:57 #49
248844 Bowlingbal
pi_68362557
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.

Maar als je spreekt over 'de Islam', dan is die toch wereldwijd hetzelfde?

Tenminste, dat begrijp ik van een volwassen man die zijn haar laat witten.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68362995
Die vieskees wil gewoon met zijn vingers aan dat vrouwtje pulken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 12:01:18 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68363086
Dat hij zelf zo'n achterlijke bekrompen visie op de wereld heeft is ten eerste al jammer. Maar als hij dat dan nog tenminste voor zichzelf had willen houden... Maar nee, hij wil zijn visie opdringen aan de rest. Hoe typisch weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68363367
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je bent de Ieren nu al vergeten ?
pleased to meet you
pi_68363409
wat dit aangaat
quote:
Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen.
heeft die man ergens wel een punt, als je zo ziet hoeveel vrouwen zich tegenwoordig laten verbouwen om aan dat ideaalbeeld van een reclameposter oid te voldoen
pleased to meet you
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:55:47 #54
165512 MASD
Music is dead.
pi_68364224
En terecht plastieken wijven op die posters. BEter zetten ze er een vrouw op die niet stijf staat van de photoshop en botox.
Long live music.
pi_68364704
Ik ben het niet eens met deze man, maar van de andere kant handelt hij wel vanuit een overtuiging en ik zie in zijn mening weinig schokkends. Hij moet niets vernielen natuurlijk, maar dat terzijde, de discussie gaat immers al weer over de Islam.

En daar wil ik wel iets aan toevoegen. Recent was er ergens een optreden van de chippendales of vergelijkbare act en die zou achter slot en grendel plaatsvinden. Ik weet toch zeker dat deze door een burgemeester werd verboden met een Christelijke achtergrond.

Op zich vind ik dat vele malen schokkender.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68364739
Deze moslim toont tenminste wel daadkracht waar de CU enkel woorden heeft en daarmee veel belastinggeld over de balk gooit met allerlei rare vragen.

Verder is het natuurlijk een slechte zaak als er schaars gekleede dames verdwijnen uit de openbare ruimte, daar niet van.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2009 13:23:09 ]
pi_68365091
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:37:29 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68365105
Wat een domme moslim. Ik zou wat water en een plamuurmes gebruiken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68365140
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
ja wat een nazikrant! en hij is nog smerig ook!

TNT
pi_68365148
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
De Telegraaf is een populistisch krantje waar je af en toe wel Der Stürmer (Nazikrant) -achtige dingen in kan herkennen. Ze zijn geen leugens aan het verspreiden, maar de berichtgeving is meestal wel erg gekleurd.

Daar heb je toch weer (een beetje) een punt, Meki.
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 13:41:00 #61
230491 Zith
pls tip
pi_68365191
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Je bent de Ieren nu al vergeten ?
Dat was anders!!!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:41:33 #62
248844 Bowlingbal
pi_68365207
Mijn God, een poster!
- Donald Love
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 13:44:03 #63
46149 __Saviour__
pi_68365261
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef Bowlingbal het volgende:
Mijn God, een poster!
[ afbeelding ]
Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_68365308
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 13:48:05 #65
46149 __Saviour__
pi_68365347
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
Die posters heeft hij maar te accepteren, ook al staan ze hem niet aan. Hij heeft niet het recht er zelf op die manier iets aan te doen, die posters zijn niet van hem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_68365357
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dan moet ie CU of SGP gaan stemmen, niet andersmans bezit gaan beschadigen. Vandalisme is verboden, foto's van semi-naakte vrouwen zijn dat niet.

Verder een hoop gezeik om niets natuurlijk, hier loopt er al jaren eentje Jezus Red-stickers over dit soort posters te plakken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')