Die zijn net zo achterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.
Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Kijk eens naar de bronquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Ja dus? Nu is het een moslim.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.quote:
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochtenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Iets in die aard idd. Maar ook toen vond ik het niet kunnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
Ik vond mijn reactie een stuk normaler dan als een of andere bezetene debiel alles wat naakt is van billboards af te krabben "omdat je het niet vind kunnen".quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij normaal had gereageerd had dat niet gehoeven.
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.quote:Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet ind e fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
Dat klopt, maar of wij nu echt zo beschaafd zijn daar heb ik mijn twijfels bij. Wij zijn geraffineerder en gebruiken eerder (vriendjes) politiek om ons geloof toch een vinger in de pap te laten houden bij de belangrijke beslissingen in het leven. Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
Anders ik wel.quote:Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
Hij doet het "uit naam van" he..quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef kdijkstra het volgende:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zecht ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.
Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame.
Owja, het is er maar 1quote:Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |