Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie het al. Je snapt het gewoon echt niet. Laat ook maar. Misschien komt er nog eens een moment dat we onaangepaste Turken met dubbel paspoort zoals jij ook gaan terugsturen naar het land waar ze zich ongetwijfeld veel beter thuisvoelen.
In dit geval maakt alleen die "quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?
Daarvan getuigt ook dit voorbeeld:
[..]
Je kan wel door blijven gaan, maar in een rechtbank bijvoorbeeld zou dit totaal geen stand houden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yep, jouw taktiek werkt, Bemmel. Zolang je ergens 'Misschien komt er een moment", "In de toekomst", "Als dit zo doorgaat" of "Op een dag" voor zet, kom je er mee weg. Hey, als je er mee weg kan komen, waarom niet he?
Daarvan getuigt ook dit voorbeeld:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan wel door blijven gaan, maar in een rechtbank bijvoorbeeld zou dit totaal geen stand houden.
Hij wenst je niks, hij is slechts suggestief. En dat mag.
sp3c blijkbaar wel. Ikzelf trouwens ook. Opvallend dat jij het grote verschil tussen die 2 posts niet ziet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.
Dat hangt er maar net vanaf op welk tijdstip van de dag je er komt. 's Morgen en vroeg in de middag is het van de Hollanders, 's middags van de Surnimaners en Antillianen en 's avonds van de Marokkanen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:12 schreef sp3c het volgende:
dies ook weg
zit de lijnbaan trouwens niet vol surinamers?
ik ging er altijd touren met oma naar Dirck vd broek
of is dat veranderd?
Je zit aardig in de slachtofferige hoek met je hypocriete gejank maar je maakt je zelf ook schuldig aan persoonlijke aanvallen en beledigingen zoals anderen meerdere keren "hoer" noemen in een vreemde taal zodat het onopgemerkt blijft voor moderators.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tja, ondertussen heeft Sp3c die (laatste) post wel weggehaald, ik vond die niet "erger" dan de post van 1 april.
Dat valt best mee, Slappy. Ik kan best tegen een stootje, maar dat betekent niet dat ik daarom meer moet incasseren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:03 schreef Slappy het volgende:
Wat ben je ook een verschrikkelijke huilie he
Overduidelijk weer een uitwas van de islamitische cultuur: een christen zou de andere wang toekeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, Slappy. Ik kan best tegen een stootje, maar dat betekent niet dat ik daarom meer moet incasseren.
Ik begrijp niet dat dit soort posts altijd maar getolereerd worden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Fok krijgt betaald voor zwakzinnige mensen die mogen posten op Fokquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dit soort posts altijd maar getolereerd worden.
Het zijn altijd dezelfde oneliners zonder op het topic in te gaan.
Voor het nieuws over een AZ doelman verwijs ik je naar Studio Sport, Studio Voetbal en wat dies meer zij. Waar ik ook niet naar kijk.quote:Op zondag 26 april 2009 17:17 schreef Bommenlegger het volgende:
[quote]Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
AZ-doelman Didulica naar ziekenhuis
Schopje VBL asjeblieft. Totaal geen nieuwswaarde voor andere mensen dan die voetbalfiel zijn en van geen enkele nieuwswaarde in het grote geheel. Anders kunnen we wel topics gaan openen over mijn buurman die met een gekneusde teen naar het ziekenhuis is vervoerd: Het is tenslotte nieuws.
[/quote
Nieuws is nieuws.
Ook al gaat het over voetbal.
Voor het nieuws over je buurman verwijs ik je naar Hart van Nederland.
Dagelijks op SBS om half 11.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zondag 26 april 2009 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor het nieuws over een AZ doelman verwijs ik je naar Studio Sport, Studio Voetbal en wat dies meer zij. Waar ik ook niet naar kijk.
Ik zie het probleem ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om?
Als er een topic staat wat waar ik geen belangstelling voor heb, dan klik het niet aan.
Dan komt het ook niet in je AT![]()
Of zeur je nu enkel om het zeuren?
nog 1 Mega varkensgriep uitbraak minstens 45 doden!quote:Op zondag 26 april 2009 13:30 schreef GewoneMan het volgende:
H1N1 flu outbreak #2
Last stand
OP van last stand verplaatsen naar het lopende H1N1 topic en last stand sluiten lijkt mij![]()
dat of een merge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |