stuckwerk doen ze altijd na de kozijnen, anders kan je er niet tegenaan stuckenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef z80 het volgende:
gaat lekker zo.
alleen vreemde volgorde.
kozijnen al geplaatst terwijl het stuk werk en het dak nog moeten.
Ik hoop op mijn verjaardag. Maar dat gaan we nooit redden. Zolang we maar met Kerstmis erin zitten.quote:
Valt best mee hoor. Lijkt alleen maar zo omdat er nu allemaal grote dingen gebeuren. Het heeft zelfs tot vorige week donderdag 2,5 stil gelegen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef gateway het volgende:
[..]
stuckwerk doen ze altijd na de kozijnen, anders kan je er niet tegenaan stucken
Ja, maar heeft met afwerking te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar het dak komt normaal wel vóór de ramen. Toch?
Het lijkt nu wel heel hoog, maar van binnen valt 't nog wel meequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef z80 het volgende:
ziet er steeds beter uit.
en echt Duits, kleine ramen die belachelijk hoog zitten.
We hebben antraciete ramen en het dakoverstek is antraciet. Verder komen er nog gedeeltelijk antraciete sierstrips over het huis, in de vorm van klinkers. Dit is bedoeld om het witte een beetje af te breken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
Past wel hoor garage en auto in 1 post
Mooie auto ook, vond de hybride op het plaatje lelijk maarin het echt issie best hip!
Blijft jullie huis wit met een zwart pannendak?? (vind het zo erg mooi!)
ook daar al die gemeentequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
We hebben antraciete ramen en het dakoverstek is antraciet. Verder komen er nog gedeeltelijk antraciete sierstrips over het huis, in de vorm van klinkers. Dit is bedoeld om het witte een beetje af te breken.
Ons huis mocht ook niet te wit worden van de gemeente, aangezien het huis van onze buren al wit met zwarte pannen is, zonder details in andere kleuren.
http://www.goossenswonen.nl/quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziet er weer netjes uit!
Als jullie van het schip met geld een zeilbootje vol naar mij kunnen sturen dan hou ik me aanbevolenNieuw huis, nieuwe auto... Straks komt er nog nieuw leven ook
![]()
Zelfde soort mazzelaar ben ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het is 'maar' een leasewagen. Dus het valt mee!
Ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef z80 het volgende:
even een vraagje.
heb je aan het radio en tv ontvangst gedacht? (schotel op het dak/aan de muur)
of kijken jullie alles via internet.
De achtertuinzijde. We hebben stiekem al bij de buren enzo gekeken waar zij hem hebben gehangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat is de zuidkant van het huis? Daar moet je schotel ergens komen als ik het goed heb (weet qltel wel meer van).
goossens is hetzelfde als beter meubel in peer in belgie... en korting krijg je er zo... hoef je weinig moeite voor te doen....quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.goossenswonen.nl/
Edit: Mocht je er ook iets vandaan willen halen. Ze geven meteen aan dat ze niet aan kortingen doen, maar dat doen ze wel. Laat ze veel voor je uitzoeken en doe alsof je het helemaal geweldig vindt (vonden wij dus ook echt zo), maar begin dan wel flink te twijfelen over de prijs.
Onze ervaring is anders, dus dat zal dan wel voor meer mensen geldenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
goossens is hetzelfde als beter meubel in peer in belgie... en korting krijg je er zo... hoef je weinig moeite voor te doen....
verder wel mooi huisje.... ben benieuwd als het klaar is....
Je denkt dat we dat niet hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
je moet dan ook wel vragen om de korting... ze zullen heus niet uit zichzelf een mooie korting geven... en een verkoper die zegt dat ze niks met de prijs doen.........
Als het goed is staat er nergens een prijsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Als je terugzoekt in het vorige topic kun je de prijs nog wel vinden. Maar om je vraag alvast enigszins te beantwoorden: nee, dat is niet duur
Ik ben nog steeds wel af en toe een puber, Klonkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:14 schreef Klonk het volgende:
leuk om te zien eigenlijk wel, hoe kleine meisjes groot worden, eerst pubertje ijsmeis en nu mevrouw Anne die een huis laat bouwen
Je kunt ook concluderen dat je gewoon oud wordt , Klonkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:14 schreef Klonk het volgende:
leuk om te zien eigenlijk wel, hoe kleine meisjes groot worden, eerst pubertje ijsmeis en nu mevrouw Anne die een huis laat bouwen
hell ik ook, en ben er nog trots op ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel af en toe een puber, Klonk.
Er zit nog van dat gaas tussen. Ik weet niet wat het precies is en hoe het heetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt ook concluderen dat je gewoon oud wordt , Klonk![]()
En Anne en/of Timmetjuh? Stucen ze nou gewoon over de isolatie heen of zit er nog wat tussen?
Het bad wordt naar alle waarschijnlijkheid deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
Zo megatvke Anne!
Ben wel benieuwd wat je qua bad, tegels enz hebt uitgezocht (hoezo ik projecteer mijn eigen bezigheden op anderen).
Wellusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:19 schreef Anne het volgende:
Als het goed is staat er nergens een prijs. En tegenover Nederland is het niet duur nee, maar ik vind het nog steeds duur zat
.
quote:Op zondag 23 november 2008 18:34 schreef Anne het volgende:
We zijn strakjes ook bij de aannemer geweest. Die had de offerte klaar.
En we hadden zelf hetzelfde bedrag berekend als dat de aannemer heeft gedaan
(Voor George_Klooney: **.000 euro).
Dus da's gelukkig al niet tegengevallen. En hij kan dan in januari beginnen
.
quote:Op zondag 23 november 2008 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat krijg je dan precies voor de **.000 euro?
quote:
Mooiquote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Het bad wordt naar alle waarschijnlijkheid deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder dat zwarte omhulsel. Bij ons wordt het bad gewoon betegeld.
Voor de rest staat alles nog open voor wat de betreft de badkamer.
Gedaanquote:Op zondag 17 mei 2009 16:59 schreef z80 het volgende:
@Rewimo
zet even wat *** op de plekken van de bedragen.
zij die het willen weten kunnen dan zelf op zoek.
@Timmetjuh.
als het bad inc. accesoiresgeleverd wordt.
wil je de dame dan mij kant op door schuiven,
jij bent reeds voorzien.
Eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:56 schreef Anne het volgende:
Update!
Inmiddels zitten de vensterbanken er ook op. Meestal heb je alluminiumvensterbanken, maar wij vonden hem toch een stukkie mooier in dezelfde kleur als het kozijn!
Nou, dan weet je in elk geval waar het t-stuk er tussen kan.quote:]
Ook hebben we (voornamelijk Tim hoor) een gat moet graven van het washok naar buiten voor de leidingen. (dus onder de fundering door, wat een kutkarwei).
En daarna hebben we de afvoer moeten zoeken bij de garage.
Uiteindelijk hebben we hem gevonden, een beetje té goed gevonden zelfs.
Want we hebben hem stuk gehakt.
Nee, een sinaasappelopener is niet Duitsquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Syytön het volgende:
Wat is in hemelsnaam een sinaasappelopener?? Is dat iets duits? En een muffinhouder? Is dat een muffinvorm?
Persoonlijk vind ik het altijd zo'n onzin om een enorm uitgebreid assortiment aan alle huishoudelijke tools te kopen in één keer. Je gaat het toch niet allemaal meteen gebruiken als je net uit huis gaat.
Nóg meerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
Zou wat meer handdoeken aanschaffen. Neem aan dat je niet dagelijks wilt wassen
Ga morgen als ik wakkerder ben nog even kijken
Ik had er echt nog nooit van gehoord, ik snij ze altijd met een mes open.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, een sinaasappelopener is niet Duits. Het is een handig steek-geval-ding, waarmee je sinaasappels open krijgt. Cadeautje van mijn schoonmams
.
Enne, ik vind het behoorlijke dom als ik straks in de keuken sta en iets nodig heb, wat ik niet heb. (denk aan iets stoms als een kaasschaaf). Ik wil toch graag wel een bééétje de basic-dingen in huis hebben. En ik koop het liever nu beetje bij beetje, nu ik wat geld heb. Dan straks vanalles in een keer te moeten kopen.
@ Rewimo, ik heb er inmiddels weer 6 bij gehaald. 12 stuks longglazen dus. Maar inderdaad, meer
.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord, ik snij ze altijd met een mes open.
Oh nee, dat soort dingen hoef ik echt (nog) niet! Het gaat mij alleen om de basic-dingen. Maar af en toe krijg ik weer eens iets van iemand (zoals de sinaasappelopener) en dat sta ik dan niet af natuurlijkquote:Spreekt voor zich dat je de basis dingen haalt maar ik bedoel uiteraard om echt alles in één keer te halen, zoals een eierdooierscheider en een poffertjespan etc. Dat soort dingen.
Maarja, ga eens naar de HEMA of de Bijenkorf en kijk daar op de afdeling wat ze allemaal hebben, dan zie je vanzelf wel dingen waarvan je denkt, dat moet ik nog hebben, handig.Desnoods schrijf je het op en koop je het ergens anders/later/laat je het kopen.
quote:
Och meid die dingen zijn niet duur tenzij je supersjieke van de V&D wiltquote:
Ja, maar zoveel heb je er toch ook niet nodig?? Ik doe altijd meerdere keren met m'n handdoeken (milieu en zo) Ik heb dan ook niet zoveel handdoeken dat ik elke dag een nieuwe kan nemenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och meid die dingen zijn niet duur tenzij je supersjieke van de V&D wilt
Die van de wibra doen het uitstekend en kosten nauwelijks iets (zijn niet dorgerbestendig).
Nu moet ik bekennen dat ik voor het oog dat ook wat wil veel van hema (knalkleuren) en V&D heb.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och meid die dingen zijn niet duur tenzij je supersjieke van de V&D wilt
Die van de wibra doen het uitstekend en kosten nauwelijks iets (zijn niet dorgerbestendig).
Nu moet ik bekennen dat ik voor het oog dat ook wat wil veel van hema (knalkleuren) en V&D heb.
Ik heb die van de Shellquote:Op maandag 22 juni 2009 15:58 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Die van de HEMA![]()
![]()
Zijn ook vaak in de aanbieding dus gewoon een beetje in de gaten houden (heb ze pas ook allemaal zo aangeschaft)
Ik doe er ook 2x mee maar sommige mensen vinden dat vies hé (wat ik me ook kan voorstellen).quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel heb je er toch ook niet nodig?? Ik doe altijd meerdere keren met m'n handdoeken (milieu en zo) Ik heb dan ook niet zoveel handdoeken dat ik elke dag een nieuwe kan nemen
Jaaa die waren zooo leuk! Roze,groen, blauw knalkleuren hé?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:58 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Die van de HEMA![]()
![]()
Zijn ook vaak in de aanbieding dus gewoon een beetje in de gaten houden (heb ze pas ook allemaal zo aangeschaft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |