stuckwerk doen ze altijd na de kozijnen, anders kan je er niet tegenaan stuckenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef z80 het volgende:
gaat lekker zo.
alleen vreemde volgorde.
kozijnen al geplaatst terwijl het stuk werk en het dak nog moeten.
Ik hoop op mijn verjaardag. Maar dat gaan we nooit redden. Zolang we maar met Kerstmis erin zitten.quote:
Valt best mee hoor. Lijkt alleen maar zo omdat er nu allemaal grote dingen gebeuren. Het heeft zelfs tot vorige week donderdag 2,5 stil gelegen.quote:
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef gateway het volgende:
[..]
stuckwerk doen ze altijd na de kozijnen, anders kan je er niet tegenaan stucken
Ja, maar heeft met afwerking te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar het dak komt normaal wel vóór de ramen. Toch?
Het lijkt nu wel heel hoog, maar van binnen valt 't nog wel meequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef z80 het volgende:
ziet er steeds beter uit.
en echt Duits, kleine ramen die belachelijk hoog zitten.
We hebben antraciete ramen en het dakoverstek is antraciet. Verder komen er nog gedeeltelijk antraciete sierstrips over het huis, in de vorm van klinkers. Dit is bedoeld om het witte een beetje af te breken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
Past wel hoor garage en auto in 1 post
Mooie auto ook, vond de hybride op het plaatje lelijk maarin het echt issie best hip!
Blijft jullie huis wit met een zwart pannendak?? (vind het zo erg mooi!)
ook daar al die gemeentequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
We hebben antraciete ramen en het dakoverstek is antraciet. Verder komen er nog gedeeltelijk antraciete sierstrips over het huis, in de vorm van klinkers. Dit is bedoeld om het witte een beetje af te breken.
Ons huis mocht ook niet te wit worden van de gemeente, aangezien het huis van onze buren al wit met zwarte pannen is, zonder details in andere kleuren.
http://www.goossenswonen.nl/quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziet er weer netjes uit!
Als jullie van het schip met geld een zeilbootje vol naar mij kunnen sturen dan hou ik me aanbevolenNieuw huis, nieuwe auto... Straks komt er nog nieuw leven ook
![]()
Zelfde soort mazzelaar ben ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het is 'maar' een leasewagen. Dus het valt mee!
Ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef z80 het volgende:
even een vraagje.
heb je aan het radio en tv ontvangst gedacht? (schotel op het dak/aan de muur)
of kijken jullie alles via internet.
De achtertuinzijde. We hebben stiekem al bij de buren enzo gekeken waar zij hem hebben gehangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat is de zuidkant van het huis? Daar moet je schotel ergens komen als ik het goed heb (weet qltel wel meer van).
goossens is hetzelfde als beter meubel in peer in belgie... en korting krijg je er zo... hoef je weinig moeite voor te doen....quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.goossenswonen.nl/
Edit: Mocht je er ook iets vandaan willen halen. Ze geven meteen aan dat ze niet aan kortingen doen, maar dat doen ze wel. Laat ze veel voor je uitzoeken en doe alsof je het helemaal geweldig vindt (vonden wij dus ook echt zo), maar begin dan wel flink te twijfelen over de prijs.
Onze ervaring is anders, dus dat zal dan wel voor meer mensen geldenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
goossens is hetzelfde als beter meubel in peer in belgie... en korting krijg je er zo... hoef je weinig moeite voor te doen....
verder wel mooi huisje.... ben benieuwd als het klaar is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |