Ja, ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Zwarte kaartjes? Wat onhandig.
[ afbeelding ]
Ik las het ook ja, maar daar zou ik ze sowieso nooit halenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de organisatie van LL een aantal toegangskaarten geblokkeerd heeft die via tussenhandelaren tegen te hoge prijzen waren verkocht, vandaar mijn vraag.
Ik snap het sowieso niet. Er zijn kennelijk nog kaartjes voor de normale prijzen en langs de reguliere weg verkrijgbaar, waarom zou je het dan op zo'n manier doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar daar zou ik ze sowieso nooit halen
Analeneiland FTW!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
overmorgen naar Marokko jeej!
MM gaat dus gewoon bij jou op bezoek?quote:
Was het maar zo'n feest!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
MM gaat dus gewoon bij jou op bezoek?
Voor over een paar dagen, als ze uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Er zijn kennelijk nog kaartjes voor de normale prijzen en langs de reguliere weg verkrijgbaar, waarom zou je het dan op zo'n manier doen?
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Thisbe het volgende:
Is er ook ruimte voor een burnout teller? De tweede meldde zich ook vandaag.
Het zijn net de tien kleine negertjes.
Dat gaat hard...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Thisbe het volgende:
Is er ook ruimte voor een burnout teller? De tweede meldde zich ook vandaag.
Het zijn net de tien kleine negertjes.
Hou je voortaan even je spam bij je trouwens?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?
En waar kunnen we wedden op een baan waarin jij het langer dan een maand volhoudt?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelfquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En waar kunnen we wedden op een baan waarin jij het langer dan een maand volhoudt?
CL!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelf
8 maanden is mijn recordquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kerkhoven liggen boordevol met onmisbare mensenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 maanden is mijn record. En ik ben hier hard op weg om onmisbaar te worden..
Daar kijken wij op uit, min of meerquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De kerkhoven liggen boordevol met onmisbare mensen.
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijken wij op uit, min of meer.
Af en toequote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...
Zolang ze maar niet terugkijken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je er maar niet naar uit kijkt...
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?quote:
Ooh ooh white. Ooh ooh white.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?
Ik zit al weer een jaar bij deze klant. En meer dan acht jaar bij deze werkgever.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 maanden is mijn record. En ik ben hier hard op weg om onmisbaar te worden..
Ik ga voor het vaste contractquote:Op donderdag 23 april 2009 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit al weer een jaar bij deze klant. En meer dan acht jaar bij deze werkgever.
A street kid gets arrested, gonna do some timequote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de tekst van White Lines goed onder de knie?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
bed!
What's he doing? He should say base. Or freeze. What a tit.quote:
Don't do it!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef webspider het volgende:
A street kid gets arrested, gonna do some time
He got out three years from now just to commit more crime, a businessman is caught with 24 kilos
He’s out on bail and out of jail and that’s the way it goes!
Ze vroeg het niet,. ze verplicht je er gewoon toe.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Wel braaf slapen he?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
bed!
Dominantiequote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze vroeg het niet,. ze verplicht je er gewoon toe.
Het is als een oerwoud en soms vraag ik mij af waarom ik niet onder ga. Ha ha ha ha ha.quote:
Ha, daar is het bericht al.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is als een oerwoud en soms vraag ik mij af waarom ik niet onder ga. Ha ha ha ha ha.
Bij de schuldeisers?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:32 schreef Q. het volgende:
Waar blijft dat loon?
Nu pas?quote:
quote:
Ik geniet al 10 dagen van m'n bankiesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Altijd op de 24e, tenzij die dag in het weekend valt.
Vakantiegeld volgt hier volgende maand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geniet al 10 dagen van m'n bankies
Nog een vette ook, want vakantiegeld + tantieme
Dat ebtekent dus twee keer zo lang aanwezig zijn op de universiteit deze maand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
De uni geniet ook al een paar dagen van m'n collegegeld. Maar nog geen studiefinanciering.
Doe ik zo m'n best om niet meer rood te komen staan, verpest de uni mijn Hoera-in-de-plus-overwinningenreeks door ineens te vroeg het collegegeld te innen (dus 2 keer binnen een maand ipv 1 keer per maand, dat wordt wel heel duur studeren zo).
Tuurlijk Plato, tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ebtekent dus twee keer zo lang aanwezig zijn op de universiteit deze maand.
Ah wat zieligquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Britse popsterren lijden onder recessie
Ah, vet zielig. Ze hadden al zo weinig.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef nectarientje het volgende:
Nog mensen met leuke plannen hier?
Dat is nou leuk! Waarom ga ik dat niet doen?quote:
Ik heb werkelijk geen idee, je kunt toch gewoon naar kantoor gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is nou leuk! Waarom ga ik dat niet doen?
Ja! Misschien gewoon eens doen! Of toch lekker met Eef de zon in zo.. twijfelmomentje dit zeg..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, je kunt toch gewoon naar kantoor gaan?
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.quote:
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.
Ik ben ook aan het werk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houdquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk.
Dta is het minste wat een mens kan doen tijdens deze crisis.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.
Nu nog even hel en verdoemenis voorspellen en hij lijkt echt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.
Dan neem ik aan dat je morgen ook keurig aan 't werk gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houd.
ik werd van de week ook n beetje verdrietig van dat geintje idd, maar nog maar 1 keer collegeld en klaar voor dit jaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
De uni geniet ook al een paar dagen van m'n collegegeld. Maar nog geen studiefinanciering.
Doe ik zo m'n best om niet meer rood te komen staan, verpest de uni mijn Hoera-in-de-plus-overwinningenreeks door ineens te vroeg het collegegeld te innen (dus 2 keer binnen een maand ipv 1 keer per maand, dat wordt wel heel duur studeren zo).
Heel goed plaat!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houd.
Bijvoorbeeld jaquote:
Mogguhquote:
Lekker strandweer he?quote:
Missiequote:
Q. gaat voor de single wijven natuurlijk, niet voor het strand.quote:
Ah, daarom kreeg ik een smsje vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
Q. gaat voor de single wijven natuurlijk, niet voor het strand.
Of je beschikbaar was voor 'some sweet lovin'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ah, daarom kreeg ik een smsje vandaag
Als dat de boodschap was, is een cursus 'communiceren met vrouwen' een aanrader..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Of je beschikbaar was voor 'some sweet lovin'?
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:12 schreef nectarientje het volgende:
Als dat de boodschap was, is een cursus 'communiceren met vrouwen' een aanrader..
'Bah, Den Haag.' interpreteer ik toch anders.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.
Die staan uiteraard al lang klaar voor je om ze op te komen halenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Missie
Heb je nog gezocht naar je rolschaatsen?
Jouw lijkt het wel wat om met een stalen pijp in mekaar gerost te worden onder het genot van de gezellige woorden: Kankâh op, temèeâh?quote:
Dat klinkt toch heel anders dan mijn 'ga dan weg'quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.
Dat ben ik wel gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw lijkt het wel wat om met een stalen pijp in mekaar gerost te worden onder het genot van de gezellige woorden: Kankâh op, temèeâh?
Fijn! Dan zal ik even een belletje doen als ik langskomquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Die staan uiteraard al lang klaar voor je om ze op te komen halen
Wanneer verwacht je langs te komen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fijn! Dan zal ik even een belletje doen als ik langskom
Morgen of komende week, als ik vandaag jullie kant op wil komen, moet ik een snotbakje onder mijn neus hangenquote:
Is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen of komende week, als ik vandaag jullie kant op wil komen, moet ik een snotbakje onder mijn neus hangen
true, maar niet heel toonbaarquote:
Dan doen we het met het licht uit...quote:
quote:
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laat ik aan nectarientje over...quote:
Dat icm iedereen om mij heen die ziek wordt. *ril*quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die griep in Mexico trouwens doodeng, vooral als ik net The Stand heb gelezen
quote:
quote:
Wij gaan vanmiddag chillaxen bij vrienden!quote:
Leuk! Ik zit te denken aan een binnenspeeltuin of zo vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag chillaxen bij vrienden!
Mwah. Ik wil niet met je ruilen iig vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Verzekeringen, abonnementen e.d. stilzetten, ik moet voor het werk nog wat SMART formuleren voor eind april. En ik werk nog maar 1 dag volgende week, dus doe ik dat nu maarDaarna ga ik weer Pataponnen op de psp.
Verstandig. Hier regent het inmiddels...quote:Op zondag 26 april 2009 09:13 schreef DR34M3R het volgende:
Leuk! Ik zit te denken aan een binnenspeeltuin of zo vanmiddag.
whehehehe.. Ik vind het ook niks, die mini winkelwagentjes. In de laatste anderhalf jaar hebben die van mij 3x zo'n minikarretje mogen gebruiken. Maar ondanks mijn waarschuwingen vooraf wordt dat toch steeds een racewedstrijd door de winkel. Nou ja, dan maar weer een tijdje een mandje voor ze.quote:Op zondag 26 april 2009 09:18 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik ga ook nog boodschappen doen, die gelovigen hier hebben ook in de gaten dat zondag niet perse een rustdag hoeft te zijn. Geen gillende kinderen die je hielen kapotrijden
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...quote:Op zondag 26 april 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. Ik vind het ook niks, die mini winkelwagentjes. In de laatste anderhalf jaar hebben die van mij 3x zo'n minikarretje mogen gebruiken.
Totdat ze die vlag in je oog prikkenquote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.quote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...
Die vlag ja, ook zo leuk als ze tussen je benen door rennenquote:
Mijn winkelwagen skills zijn zodanig dat ik ze ver voor die tijd al omver heb gekegeld...quote:
Jij blijft ook maar op dat onderwerp terugkomen he?quote:Op zondag 26 april 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.
Dan ben ik ook vrijquote:
Ik niet. Een groot deel van de afdeling daarentegen wel, dus een ideale dag om te werken.quote:
Dat is volgende week sowieso. Maar ik ben altijd op maandag vrij. Daarna dinsdag werken, woensdag begrafenis en daarna weer een erg lang weekend. Verplichte vrije dag op vrijdag geloof ik namelijkquote:Op zondag 26 april 2009 09:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet. Een groot deel van de afdeling daarentegen wel, dus een ideale dag om te werken.
Dat is hier helaas ook.quote:Op zondag 26 april 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
Verplichte vrije dag op vrijdag geloof ik namelijk
Ik ook, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 26 april 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik heb er toch nog 40+ staan,
Wat denk je, moet ik er professionele hulp voor zoeken?quote:Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar op dat onderwerp terugkomen he?
Bij ons is het een feestdag! Met als resultaat dat ik met 3 vakantiedagen inleveren, 9 dagen aaneengesloten thuis kan zitten. Of elders, maar iig niet op het werkquote:
Zoek niet langer, hier ben ik!quote:Op zondag 26 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Wat denk je, moet ik er professionele hulp voor zoeken?
Dat hebben heel veel mensen bedacht, een reden te meer om te gaan werken. Kan ik die vakantiedagen op andere dagen gebruiken en sowieso heb ik door die verplichte vrije dagen toch nog een beperkte vakantie.quote:Op zondag 26 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Bij ons is het een feestdag! Met als resultaat dat ik met 3 vakantiedagen inleveren, 9 dagen aaneengesloten thuis kan zitten. Of elders, maar iig niet op het werk
Ga je nog op vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 09:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat om het principe.
Voorlopig niet. Misschien eind juni, mar dat kan ik nu nog niet zeggen.quote:
quote:
De kids hebben vakantie nu. En de eerste helft zijn ze bij mij, dus ik vind het niet zonde van mijn dagen. Al zou ik het wel fijn vinden als het weer ook nog mee gaat werkenquote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel mensen bedacht, een reden te meer om te gaan werken. Kan ik die vakantiedagen op andere dagen gebruiken en sowieso heb ik door die verplichte vrije dagen toch nog een beperkte vakantie.
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.quote:
Een goede verkoper kan ook alles wat los en vast zit verkopenquote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.
quote:
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 26 april 2009 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goede verkoper kan ook alles wat los en vast zit verkopen
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.quote:Op zondag 26 april 2009 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
Dat hangt ervan af wat voor talenten dat zijnquote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
En gebukt?quote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Je post hier lang genoeg om te weten wat mijn voorkeuren zijn. Er is genoeg dat ik niet vertel, maar dat is toch wel overduidelijk.quote:
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Phenoquote:
Licht eens een tipje van de sluier opquote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Pheno.
Beterschap!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef nectarientje het volgende:
mogguh. Ik ben nu echt good old fashion ziek..
Dat is niet alleen op zondag om half 7 's ochtends zo.quote:Op zondag 26 april 2009 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is op zondag om half 7 's ochtends echt geen zak op tv.
quote:
Tof! Waar was dat, dan ga ik kijken of ze er nog over hebbenquote:
Niet geslapen, verder heb ik alleen rijles gehad en ben ik naar een verjaardag geweest. Ik wil nu wel het bed in maar dan denkt iedereen dat ik gek ben en waarschijnlijk word ik dan weer om 3 uur wakker ofzo en blijf ik ook wakker.quote:
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar niemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn jullie plannen Koninginnenacht/dag?
Wat is er in Duitsland te doen dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar jniemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.
Niks, maar ik wil niet de hele dag lamlendig thuis zitten zoals vandaag, maar het is overal veel te druk.quote:
Natuurlijk wel! De kracht van herhaling!quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef CherryLips het volgende:
We krijgen toch niet weer die discussie he.
Burgelijk!quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik doe toch niets met koninginnedag, behalve thuis hangen.
Ik zeg niets.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk in Leusden. Zegt genoeg, niet waar?
U riep?quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef CherryLips het volgende:
We krijgen toch niet weer die discussie he.
Ik ook, hoe zit dat met jou CLquote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben verplicht vrij. Ik wilde gewoon werken die dag.
Ga je mee naar Amsterdam?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar niemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.
quote:
quote:
Nog twee dagen.quote:Op maandag 27 april 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
Is het al weekend?
Het is nog steeds weekend!quote:Op maandag 27 april 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
Is het al weekend?
Als je het zo bekijkt zelfs nog iets meer.quote:
Hopelijk minderquote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zelfs nog iets meer.
Hopelijk heb je geen vrienden, familie of kennissen die recentelijk in Mexico zijn geweest?quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef nectarientje het volgende:
Nog steeds ziekGelukkig nu met slechts verhoging in plaats van 39 graden koorts maar het lamlendige gevoel blijft.
Dat vroeg zuster Max gisteren ook alquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef AirwiN het volgende:
Hopelijk heb je geen vrienden, familie of kennissen die recentelijk in Mexico zijn geweest?
Tuurlijk, geen probleem. Jij hebt ook de Royal Canin Urinairy Diet toch?quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef nectarientje het volgende:
Dat vroeg zuster Max gisteren ook alMaar nee, niet dat ik weet.
Mag ik trouwens een klein boodschappenverzoekje bij je neerleggen? Ik heb geen kattenvoer meer, zou jij bij de DA een kleine zak voor me willen halen? (als het niet kan, blijven ze maar even op de Felix, maar die vinden ze niet zo lekker)
jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
Tuurlijk, geen probleem. Jij hebt ook de Royal Canin Urinairy Diet toch?
Vakantie!quote:
Nee, dat niet.quote:
Ik wel. Maar ik heb geen vakantiegevoel. Beetje een baaldag, snap het ook niet helemaal.quote:
Als ik weet waar op? Ik zie verhaaltjes, maar ken de wedstrijd nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Re het volgende:
STEMTOPIC Samenwonen met hem/haar boekjes wedstrijd
ga eens stemmen mensen
Volgens mij moet je stemmen op 'de leukste anekdote mbt samenwonen'.quote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik weet waar op? Ik zie verhaaltjes, maar ken de wedstrijd niet
Aaaaaaaaah.quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
Hier heeft de bolle poes al een paar dagen een tranend oogWoensdag maar eens naar de dokter...
Ze lijkt er geen last van te hebben, maar ik vertrouw het niet...quote:
Jij kookt vanavond niet voor jezelf?quote:
Tot dusver is de enige van de verhaaltjes waar ik op zou stemmen in de categorie 'Lieverd, het is makkelijker om gelijk te krijgen als je het ook hebt'.quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je stemmen op 'de leukste anekdote mbt samenwonen'.
Ik ben blij om te lezen dat je een voedzaam en gevarieerd dieet hebtquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Q. het volgende:
Morgen weer. Ik was vandaag pas om 18:05 thuis! Oh. Morgen weer. Maar de pizza is op dus dan ga ik wel koken. Oh. Wacht. Geen tijd voor, moet dan weer naar de kroeg. Hmmm. Dan maar pizza morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |