Dat is niet alleen op zondag om half 7 's ochtends zo.quote:Op zondag 26 april 2009 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is op zondag om half 7 's ochtends echt geen zak op tv.
quote:
Tof! Waar was dat, dan ga ik kijken of ze er nog over hebbenquote:
Niet geslapen, verder heb ik alleen rijles gehad en ben ik naar een verjaardag geweest. Ik wil nu wel het bed in maar dan denkt iedereen dat ik gek ben en waarschijnlijk word ik dan weer om 3 uur wakker ofzo en blijf ik ook wakker.quote:
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar niemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn jullie plannen Koninginnenacht/dag?
Wat is er in Duitsland te doen dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar jniemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.
Niks, maar ik wil niet de hele dag lamlendig thuis zitten zoals vandaag, maar het is overal veel te druk.quote:
Natuurlijk wel! De kracht van herhaling!quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef CherryLips het volgende:
We krijgen toch niet weer die discussie he.
Burgelijk!quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik doe toch niets met koninginnedag, behalve thuis hangen.
Ik zeg niets.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk in Leusden. Zegt genoeg, niet waar?
U riep?quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef CherryLips het volgende:
We krijgen toch niet weer die discussie he.
Ik ook, hoe zit dat met jou CLquote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben verplicht vrij. Ik wilde gewoon werken die dag.
Ga je mee naar Amsterdam?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar niemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |