Ik ben terug gegaan naar professioneel.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een element dat ik graag toegevoegd zou zien worden aan het spel.
Dat was gewoon een vaststaand feitquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je recente uitingen op MSN over hoeren enzo verbaast het mij niks...
Inter is in het echt ook een moeilijke club waar heel veel trainers sneuvelen, dus het is wel realistischquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben terug gegaan naar professioneel.
Ik was ontslagen bij Inter, het was toch een beetje lastig.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je recente uitingen op MSN over hoeren enzo verbaast het mij niks...
Ja, maar dit was niet realistisch natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inter is in het echt ook een moeilijke club waar heel veel trainers sneuvelen, dus het is wel realistisch.
Ik twijfel nog. Of een zestienjarig meisje heeft Plato z'n MSN nick aangepast of hij heeft een dark side waarvan wij het bestaan tot voor kort slechts durfden te vermoeden.quote:
Beiden zijn onjuistquote:Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of een zestienjarig meisje heeft Plato z'n MSN nick aangepast of hij heeft een dark side waarvan wij het bestaan tot voor kort slechts durfden te vermoeden.
Of een combinatie van beide...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of een zestienjarig meisje heeft Plato z'n MSN nick aangepast of hij heeft een dark side waarvan wij het bestaan tot voor kort slechts durfden te vermoeden.
Whehe.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is het dan wel?quote:
Je kent Plato en geloof mij, dit ga je nooit raden.quote:
Nu word ik pas echt nieuwsgierig!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
Je kent Plato en geloof mij, dit ga je nooit raden.
Ja, +1 dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nu word ik pas echt nieuwsgierig!
Je weet hoe discreet ik ben. Voor verdere informatie verwijs ik je naar Plato himself!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Nu word ik pas echt nieuwsgierig!
Plaat?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:29 schreef AirwiN het volgende:
Je weet hoe discreet ik ben. Voor verdere informatie verwijs ik je naar Plato himself!
quote:Hallo <mijn naam>,
Hierbij een mail over ons afspraakje van komende zaterdag avond. Kunnen best wat gaan drinken in <kroeg> en als het niet druk is kunnen we eventueel ook altijd nog ergens anders kijken als je dat wilt. Verder was eigelijk het idee om je op te halen of jij mij op te halen. Anders zit één van ons altijd even op de andere te wachten in misschien een leeg <kroeg> want weet niet of er veel mensen zijn op zaterdag avond. Ook moet je eens denken over hoe laat je wil afspreken. Ik kan de hele avond dus mij maakt het niet uit. Als je morgen in <kroeg> bent moet je maar even een SMSje sturen dan kom ik ook en dan spreken we het dan definitief af. Deze mail is dus eigelijk om er even over na te denken hoe we het afspreken. Als jij nog ideeën hebt moet je het morgen maar even zeggen.
Hopelijk tot morgen.
Groetjes <naam> xxx
Wat lekker zakelijk daten zoquote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Tegan het volgende:
Contactgestoorde 'kroegvrienden' die mij mailen om te daten.
Inderdaad, beter had ie wat geslijmd ofzo in dat mailtje, dat staat toch altijd net wat beter.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat lekker zakelijk daten zoWant stel je voor dat je even op de ander moet wachten in een kroeg
maar wat is dat dan toch met hooligans en hoeren?quote:
Iddquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat lekker zakelijk daten zoWant stel je voor dat je even op de ander moet wachten in een kroeg
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maar wat is dat dan toch met hooligans en hoeren?
En je moet wel even nadenken hoe laat jullie gaan afspreken he!quote:
In dat geval is het denk ik handig dat Air wat minder discreet gaat zijn, dan hoor je het zelf ook!quote:
Ik hoef het niet te horen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval is het denk ik handig dat Air wat minder discreet gaat zijn, dan hoor je het zelf ook!
Dan fluistert hij het wel in mijn oorquote:
Hij heeft belooft discreet te zijn en ik verwacht van hem dat hij zich aan z'n woord houdtquote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan fluistert hij het wel in mijn oor
Nou, de persoon in kwestie spreek ik weleens in de kroeg, en hij krijgt het voor elkaar om me dan eens in de zoveel tijd mee uit te vragen naar de bioscoop ofzo. Dit is al een jaar zo (ofzo). Op gegeven moment kon ik geen nee meer zeggen en zei ik dat we gaan wel iets kunnen drinken in de stamkroeg waar ik hem dus altijd spreek ipv een echte date dus, in de kroeg toch genoeg mensen om mee te kletsen behalve hem. En toen kreeg ik dit mailtje...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je moet wel even nadenken hoe laat jullie gaan afspreken he!
Heb je ueberhaupt wel zin om met zo iemand af te spreken?
Ik praat 't wel uit'em in ruil voor een goeie blowjobquote:Op donderdag 23 april 2009 19:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval is het denk ik handig dat Air wat minder discreet gaat zijn, dan hoor je het zelf ook!
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, de persoon in kwestie spreek ik weleens in de kroeg, en hij krijgt het voor elkaar om me dan eens in de zoveel tijd mee uit te vragen naar de bioscoop ofzo. Dit is al een jaar zo (ofzo). Op gegeven moment kon ik geen nee meer zeggen en zei ik dat we gaan wel iets kunnen drinken in de stamkroeg waar ik hem dus altijd spreek ipv een echte date dus, in de kroeg toch genoeg mensen om mee te kletsen behalve hem. En toen kreeg ik dit mailtje...
Oei.. klein verschil in verwachtingspatroonquote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Nou, de persoon in kwestie spreek ik weleens in de kroeg, en hij krijgt het voor elkaar om me dan eens in de zoveel tijd mee uit te vragen naar de bioscoop ofzo. Dit is al een jaar zo (ofzo). Op gegeven moment kon ik geen nee meer zeggen en zei ik dat we gaan wel iets kunnen drinken in de stamkroeg waar ik hem dus altijd spreek ipv een echte date dus, in de kroeg toch genoeg mensen om mee te kletsen behalve hem. En toen kreeg ik dit mailtje...
Klinkt als een kans... Dan wil ik de 'klodders die niet in je mond komen achteraf alsnog oplikken' variant.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik praat 't wel uit'em in ruil voor een goeie blowjob
Zoals altijd dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een kans... Dan wil ik de 'klodders die niet in je mond komen achteraf alsnog oplikken' variant.
quote:
Hij sluit zijn mail af met 'hopelijk tot morgen'. Blijkbaar verwacht hij al dat je het gaat afzeggen. Voldoe aan zijn verwachtingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik altijd aardig blijf doen tegen hem.
Dus je wilt iemand met wie je al jarenlang in dezelfde slowchat post verraden voor iets wat hel gewoon voor je isquote:
Nee, dus stel je maar even voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:hoi weten jullie nog wie ik ben>?
En dat voor alleen wat spermaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand met wie je al jarenlang in dezelfde slowchat post verraden voor iets wat hel gewoon voor je is?
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kaartje voor LL besteld. Morgen maar even vrij vragen, was het vandaag vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |