Wij gaan vanmiddag chillaxen bij vrienden!quote:
Leuk! Ik zit te denken aan een binnenspeeltuin of zo vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag chillaxen bij vrienden!
Mwah. Ik wil niet met je ruilen iig vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Verzekeringen, abonnementen e.d. stilzetten, ik moet voor het werk nog wat SMART formuleren voor eind april. En ik werk nog maar 1 dag volgende week, dus doe ik dat nu maarDaarna ga ik weer Pataponnen op de psp.
Verstandig. Hier regent het inmiddels...quote:Op zondag 26 april 2009 09:13 schreef DR34M3R het volgende:
Leuk! Ik zit te denken aan een binnenspeeltuin of zo vanmiddag.
whehehehe.. Ik vind het ook niks, die mini winkelwagentjes. In de laatste anderhalf jaar hebben die van mij 3x zo'n minikarretje mogen gebruiken. Maar ondanks mijn waarschuwingen vooraf wordt dat toch steeds een racewedstrijd door de winkel. Nou ja, dan maar weer een tijdje een mandje voor ze.quote:Op zondag 26 april 2009 09:18 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik ga ook nog boodschappen doen, die gelovigen hier hebben ook in de gaten dat zondag niet perse een rustdag hoeft te zijn. Geen gillende kinderen die je hielen kapotrijden
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...quote:Op zondag 26 april 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. Ik vind het ook niks, die mini winkelwagentjes. In de laatste anderhalf jaar hebben die van mij 3x zo'n minikarretje mogen gebruiken.
Totdat ze die vlag in je oog prikkenquote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.quote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik imponeer zulke kinderen altijd met mijn grote winkelwagen...
Die vlag ja, ook zo leuk als ze tussen je benen door rennenquote:
Mijn winkelwagen skills zijn zodanig dat ik ze ver voor die tijd al omver heb gekegeld...quote:
Jij blijft ook maar op dat onderwerp terugkomen he?quote:Op zondag 26 april 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.
Dan ben ik ook vrijquote:
Ik niet. Een groot deel van de afdeling daarentegen wel, dus een ideale dag om te werken.quote:
Dat is volgende week sowieso. Maar ik ben altijd op maandag vrij. Daarna dinsdag werken, woensdag begrafenis en daarna weer een erg lang weekend. Verplichte vrije dag op vrijdag geloof ik namelijkquote:Op zondag 26 april 2009 09:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet. Een groot deel van de afdeling daarentegen wel, dus een ideale dag om te werken.
Dat is hier helaas ook.quote:Op zondag 26 april 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
Verplichte vrije dag op vrijdag geloof ik namelijk
Ik ook, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 26 april 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik heb er toch nog 40+ staan,
Wat denk je, moet ik er professionele hulp voor zoeken?quote:Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar op dat onderwerp terugkomen he?
Bij ons is het een feestdag! Met als resultaat dat ik met 3 vakantiedagen inleveren, 9 dagen aaneengesloten thuis kan zitten. Of elders, maar iig niet op het werkquote:
Zoek niet langer, hier ben ik!quote:Op zondag 26 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Wat denk je, moet ik er professionele hulp voor zoeken?
Dat hebben heel veel mensen bedacht, een reden te meer om te gaan werken. Kan ik die vakantiedagen op andere dagen gebruiken en sowieso heb ik door die verplichte vrije dagen toch nog een beperkte vakantie.quote:Op zondag 26 april 2009 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
Bij ons is het een feestdag! Met als resultaat dat ik met 3 vakantiedagen inleveren, 9 dagen aaneengesloten thuis kan zitten. Of elders, maar iig niet op het werk
Ga je nog op vakantie?quote:Op zondag 26 april 2009 09:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat om het principe.
Voorlopig niet. Misschien eind juni, mar dat kan ik nu nog niet zeggen.quote:
quote:
De kids hebben vakantie nu. En de eerste helft zijn ze bij mij, dus ik vind het niet zonde van mijn dagen. Al zou ik het wel fijn vinden als het weer ook nog mee gaat werkenquote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel mensen bedacht, een reden te meer om te gaan werken. Kan ik die vakantiedagen op andere dagen gebruiken en sowieso heb ik door die verplichte vrije dagen toch nog een beperkte vakantie.
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.quote:
Een goede verkoper kan ook alles wat los en vast zit verkopenquote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.
quote:
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 26 april 2009 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goede verkoper kan ook alles wat los en vast zit verkopen
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.quote:Op zondag 26 april 2009 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
Dat hangt ervan af wat voor talenten dat zijnquote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
En gebukt?quote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Je post hier lang genoeg om te weten wat mijn voorkeuren zijn. Er is genoeg dat ik niet vertel, maar dat is toch wel overduidelijk.quote:
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Phenoquote:
Licht eens een tipje van de sluier opquote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Pheno.
Beterschap!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef nectarientje het volgende:
mogguh. Ik ben nu echt good old fashion ziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |