Bijvoorbeeld jaquote:
Mogguhquote:
Lekker strandweer he?quote:
Missiequote:
Q. gaat voor de single wijven natuurlijk, niet voor het strand.quote:
Ah, daarom kreeg ik een smsje vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
Q. gaat voor de single wijven natuurlijk, niet voor het strand.
Of je beschikbaar was voor 'some sweet lovin'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Ah, daarom kreeg ik een smsje vandaag
Als dat de boodschap was, is een cursus 'communiceren met vrouwen' een aanrader..quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Of je beschikbaar was voor 'some sweet lovin'?
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:12 schreef nectarientje het volgende:
Als dat de boodschap was, is een cursus 'communiceren met vrouwen' een aanrader..
'Bah, Den Haag.' interpreteer ik toch anders.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.
Die staan uiteraard al lang klaar voor je om ze op te komen halenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Missie
Heb je nog gezocht naar je rolschaatsen?
Jouw lijkt het wel wat om met een stalen pijp in mekaar gerost te worden onder het genot van de gezellige woorden: Kankâh op, temèeâh?quote:
Dat klinkt toch heel anders dan mijn 'ga dan weg'quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik denk toch dat het aan jou ligt. De enige logische reactie op zo'n sms is natuurlijk: kom maar langs vanavond, dan bezorg ik je een herinnering aan Den Haag die je nooit zal vergeten.
Dat ben ik wel gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw lijkt het wel wat om met een stalen pijp in mekaar gerost te worden onder het genot van de gezellige woorden: Kankâh op, temèeâh?
Fijn! Dan zal ik even een belletje doen als ik langskomquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Die staan uiteraard al lang klaar voor je om ze op te komen halen
Wanneer verwacht je langs te komen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fijn! Dan zal ik even een belletje doen als ik langskom
Morgen of komende week, als ik vandaag jullie kant op wil komen, moet ik een snotbakje onder mijn neus hangenquote:
Is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen of komende week, als ik vandaag jullie kant op wil komen, moet ik een snotbakje onder mijn neus hangen
true, maar niet heel toonbaarquote:
Dan doen we het met het licht uit...quote:
quote:
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laat ik aan nectarientje over...quote:
Dat icm iedereen om mij heen die ziek wordt. *ril*quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die griep in Mexico trouwens doodeng, vooral als ik net The Stand heb gelezen
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |