Nu pas?quote:
quote:
Ik geniet al 10 dagen van m'n bankiesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Altijd op de 24e, tenzij die dag in het weekend valt.
Vakantiegeld volgt hier volgende maand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geniet al 10 dagen van m'n bankies
Nog een vette ook, want vakantiegeld + tantieme
Dat ebtekent dus twee keer zo lang aanwezig zijn op de universiteit deze maand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
De uni geniet ook al een paar dagen van m'n collegegeld. Maar nog geen studiefinanciering.
Doe ik zo m'n best om niet meer rood te komen staan, verpest de uni mijn Hoera-in-de-plus-overwinningenreeks door ineens te vroeg het collegegeld te innen (dus 2 keer binnen een maand ipv 1 keer per maand, dat wordt wel heel duur studeren zo).
Tuurlijk Plato, tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ebtekent dus twee keer zo lang aanwezig zijn op de universiteit deze maand.
Ah wat zieligquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Britse popsterren lijden onder recessie
Ah, vet zielig. Ze hadden al zo weinig.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef nectarientje het volgende:
Nog mensen met leuke plannen hier?
Dat is nou leuk! Waarom ga ik dat niet doen?quote:
Ik heb werkelijk geen idee, je kunt toch gewoon naar kantoor gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is nou leuk! Waarom ga ik dat niet doen?
Ja! Misschien gewoon eens doen! Of toch lekker met Eef de zon in zo.. twijfelmomentje dit zeg..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, je kunt toch gewoon naar kantoor gaan?
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.quote:
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.
Ik ben ook aan het werk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij wilde toch op Q lijken? Dan heb je geen vrij.
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houdquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk.
Dta is het minste wat een mens kan doen tijdens deze crisis.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.
Nu nog even hel en verdoemenis voorspellen en hij lijkt echt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Q, hij klaagt.
Dan neem ik aan dat je morgen ook keurig aan 't werk gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houd.
ik werd van de week ook n beetje verdrietig van dat geintje idd, maar nog maar 1 keer collegeld en klaar voor dit jaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
De uni geniet ook al een paar dagen van m'n collegegeld. Maar nog geen studiefinanciering.
Doe ik zo m'n best om niet meer rood te komen staan, verpest de uni mijn Hoera-in-de-plus-overwinningenreeks door ineens te vroeg het collegegeld te innen (dus 2 keer binnen een maand ipv 1 keer per maand, dat wordt wel heel duur studeren zo).
Heel goed plaat!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, juist in deze tijd is het van belang dat ik het Schip van Staat op koers houd.
Bijvoorbeeld jaquote:
Mogguhquote:
Lekker strandweer he?quote:
Missiequote:
Q. gaat voor de single wijven natuurlijk, niet voor het strand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |