quote:
quote:
Nog twee dagen.quote:Op maandag 27 april 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
Is het al weekend?
Het is nog steeds weekend!quote:Op maandag 27 april 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
Is het al weekend?
Als je het zo bekijkt zelfs nog iets meer.quote:
Hopelijk minderquote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zelfs nog iets meer.
Hopelijk heb je geen vrienden, familie of kennissen die recentelijk in Mexico zijn geweest?quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef nectarientje het volgende:
Nog steeds ziekGelukkig nu met slechts verhoging in plaats van 39 graden koorts maar het lamlendige gevoel blijft.
Dat vroeg zuster Max gisteren ook alquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef AirwiN het volgende:
Hopelijk heb je geen vrienden, familie of kennissen die recentelijk in Mexico zijn geweest?
Tuurlijk, geen probleem. Jij hebt ook de Royal Canin Urinairy Diet toch?quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef nectarientje het volgende:
Dat vroeg zuster Max gisteren ook alMaar nee, niet dat ik weet.
Mag ik trouwens een klein boodschappenverzoekje bij je neerleggen? Ik heb geen kattenvoer meer, zou jij bij de DA een kleine zak voor me willen halen? (als het niet kan, blijven ze maar even op de Felix, maar die vinden ze niet zo lekker)
jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
Tuurlijk, geen probleem. Jij hebt ook de Royal Canin Urinairy Diet toch?
Vakantie!quote:
Nee, dat niet.quote:
Ik wel. Maar ik heb geen vakantiegevoel. Beetje een baaldag, snap het ook niet helemaal.quote:
Als ik weet waar op? Ik zie verhaaltjes, maar ken de wedstrijd nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Re het volgende:
STEMTOPIC Samenwonen met hem/haar boekjes wedstrijd
ga eens stemmen mensen
Volgens mij moet je stemmen op 'de leukste anekdote mbt samenwonen'.quote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik weet waar op? Ik zie verhaaltjes, maar ken de wedstrijd niet
Aaaaaaaaah.quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
Hier heeft de bolle poes al een paar dagen een tranend oogWoensdag maar eens naar de dokter...
Ze lijkt er geen last van te hebben, maar ik vertrouw het niet...quote:
Jij kookt vanavond niet voor jezelf?quote:
Tot dusver is de enige van de verhaaltjes waar ik op zou stemmen in de categorie 'Lieverd, het is makkelijker om gelijk te krijgen als je het ook hebt'.quote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je stemmen op 'de leukste anekdote mbt samenwonen'.
Ik ben blij om te lezen dat je een voedzaam en gevarieerd dieet hebtquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Q. het volgende:
Morgen weer. Ik was vandaag pas om 18:05 thuis! Oh. Morgen weer. Maar de pizza is op dus dan ga ik wel koken. Oh. Wacht. Geen tijd voor, moet dan weer naar de kroeg. Hmmm. Dan maar pizza morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |