quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat is dus een van de redenen dat ik twijfel: past het wel bij een volwassen vrouw? (andere reden is dat het net als Maud wel erg hard klinkt)
Maar ja bij Babette van Veen heb ik ook nooit gedacht "wat een kinderachtige naam"
Het gaat voor ons echt tussen Babette en Tessa en die laatste vind ik ook niet heel volwassen klinken als ik heel eerlijk ben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef bixister het volgende:
ik ken diverse Babettes (inmiddels volwassen) en 't kan best hoor. maar ik vind 't wel een beetje een 'Malle Babbe' naam.
quote:
Ik schrok me dood. ineens was het topic dichtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef MamsX het volgende:
Als je dan een bijpassende achternaam hebt vind ik het leuk.
Maar een spaanse naam + als achternaam de wit vind ik dan weer echt geen porem.
Wat is de eerste letter van elke naam? wel ff benieuwd naarquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
De jongensnaam heeft een toevoeging gekregen, dus het arme ding krijgt nu 4 namen...maar och...maakt niks uit...![]()
En twijfelen over de meisjesnaam..ja, geen idee...hadden we ineens allebei
@ Innepin: mijne ook, dus pm eerst je bestelling en/of annulering van je bestelling maar door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Brighteyes het volgende:*zucht*
Vind ik toch ineens onze 2e naam niet meer zo heel erg leuk...
We zijn op zoek naar iets met minimaal 3 lettergrepen
Iemand suggesties?
das waar..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Christopher vind ik wel mooi, maar mijn schoonvader heet Chris en ik wil liever alle schijn van vernoemen vermijden.Niet omdat we hem niet aardig vinden ofzo hoor, maar tov de oma's en mijn vader vind ik het gewoon niet zo leuk.
Daar hebben ze dan ook PM voor uitgevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem hier nog niet neerzetten Innepin, voor het geval het hem alsnog wel wordt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, uitvinden wat je niet wil helpt ook.![]()
Als ik zo jouw rijtje lees is dat wat we hebben zo gek nog niet.
Klinkt onaardiger dan ik het bedoel hoor, ik ben een moeilijke zeurpiet.
Dank!!quote:
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van BE, zowel de eerste als de tweede
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.
Ahquote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachten
Het is gewoon heel fijn om haar al zo bij ons te betrekken. Bovendien voel ik echt steeds meer gedurende de zwangerschap dat de naam maar een heel klein deel is van dit persoontje. En wie ze is, hoe ze eruit ziet, wat voor persoonlijkheid, karakter ze heeft, dat wil ik heel graag ontdekken als ze dadelijk geboren is
Zat je in Duitsland op school, In?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef innepin het volgende:
Ik heb m'n klassenlijsten van vroeger erbijgezocht BEZit weinig 3-lettergrepig tussen eigenlijk, maar ehh:
Daniël
Salvador
Andreas
Zacharias
Julius
Julian
Jeremy
Benjamin
Olivier
En m'n andere lijsten kan ik even niet vindenTis niet veel, maar misschien helpt 't inderdaad in de categorie "dat in elk geval niet"
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en Californiëquote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zat je in Duitsland op school, In?
hehe ga je het hele alfabet af?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jah ik ben bij de M![]()
moet ie over de PM of hier strakjes?
Je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en CaliforniëHoezo? Zoveel echt Duits zit er toch niet bij?
Ikke welquote:
Dat ik daar niet opkwamquote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Morrison - prachtig, maar dat kan ik het arme schaap initiaal-technisch echt niet aan doen
Dat vind ik een heel lieve naam, maar kan nog niet bepalen wat ik er rationeel van vindquote:
Maar ik heb al een jongensnaamquote:
Wie zegt dat Elton John over een vrouw zong danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja Snoop ik moest dus aan jouw Morris denken maar toen kwam ik lettergrepen tekort
En Nikita wilde ik erbij zetten maar ik ben altijd zo bang dat mensen in West-Europa daar een beetje een meisjesnaam gevoel bij hebben. bedankt Elton John
ja tegenwoordig niemand meerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Wie zegt dat Elton John over een vrouw zong dan
Weet ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja tegenwoordig niemand meerhahaha
hoewel die clip wel ernstig een hetero-suggestie wekte
Jaja, wrijf het er nog een keer inquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef innepin het volgende:
Ik vind Andrea altijd een beetje raar voor een meisje, want het betekent "mannelijk" in het Grieks
Wat dan, wat danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er nog een keer in...
Ja, dat vind ik ook wel. Ik noteer hem wel ergens, en dan wachten we maar eens de 20wekenecho afquote:
Oh zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
Zo heet het neefje van mn lief!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef samsuus het volgende:
Nicolaj of Nikolai is ook mooi. Als de eerste naam dan maar geen Ruben is
Jongensnamen zijn echt lastig! Ik kom niet veel verder dan:
Levin, Levent, Ferran, Guus, Danis, Cosmo, Cain, Ischa, Jamie, Dion
En dan heb ik ook nog een man met een mening :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh Guus geef es een richting voor het brusje van Stella? Kort, lang, stoer, hip, Scandinavisch, of uit een ander land of eeeeh?? Kan ik nog meer lijstjes maken![]()
Kijk, dat wist ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh zoNou dan scheelt het dat zowel Nikita (Russisch) als Andrea (Grieks) niet uit een Romaans land komt hè
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lennon Morrison is toch wel heel geweldig..
gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Ik vind het ook leuk, zowel de beide namen los, als de combi.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Nee, je hebt gelijk. het was ook meer een opwelling/ ingeving achtig leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Nikita eig. helemaal niet zo goed bij Stella passen.
Mss komt het door de Nikita die ik ken, maar voor mij heeft het een beetje en oridinair tinje.![]()
Ik spreek de naam wel uit als le-vin dus niet leeeeee-vin. Lijkt me niet dat mensen dan denken dat het Leven is. Ik vind het een leuke naam, kan afgekort worden tot Lev (lef) ook wel stoer! Maar misschien is het wat te apart naast de namen van mn zoon en dochter.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zo heet het neefje van mn lief!
Ik vind het een erg mooie naam maar ook een beetje apart. Als je het niet al te krampachtig uitspreekt klinkt het vooral als Leven eigenlijk. (op zn NL's dan he).
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik ga straks es even kijken!![]()
benieuwd naar mijn jongensnaam?ben je nie in de war met Guus?
![]()
mijne is niet bepaald kort ook haha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!
Haha, haal jou vaker door de war he? Niets persoonlijks hoor!
Sashaquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
hier gister een Katje op tv gehoord, ok t was een belg maar toch he...quote:
Katje als echte naam? Want ik heet Katja en dat wordt nog wel eens Kat (ligt eraan wie het zegt of ik het kan hebben) of Katje (dat zeggen ze maar 1 keer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gister een Katje op tv gehoord, ok t was een belg maar toch he...
Juan of Juanitaquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef ELISABETH25 het volgende:
Ik zoek een leuke naam (m/v) die bij de naam Gabri past.
T was een man in The one man show op België één die aangesproken werd met Katje (stond ook op zijn naambordje)quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Katje als echte naam? Want ik heet Katja en dat wordt nog wel eens Kat (ligt eraan wie het zegt of ik het kan hebben) of Katje (dat zeggen ze maar 1 keer!![]()
).
Een manquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
T was een man in The one man show op België één die aangesproken werd met Katje (stond ook op zijn naambordje)
Staat hier op de lijst net als Dion.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Een collega van mijn vader is pas vader geworden..
Hij is Marokkaans en zij is Nederlandse..: Déon
Hoe spreek je dat uit? ik zou zonder die dubbele Y gaan voor ree-jan maar vraag me altijd af wat zo'n dubbele y toevoegt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:56 schreef Vlindur het volgende:
Kennis van ons is van marrokaanse afkomst, (hij wel, zij niet) en hun kindje heet Rayyan. Vind ik ook wel een mooie naam.
Ik zou het door de dubbele Y juist uitspreken als Rai-janquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:05 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit? ik zou zonder die dubbele Y gaan voor ree-jan maar vraag me altijd af wat zo'n dubbele y toevoegt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij... hebben we een soort van besloten voor een andere 2e naam.![]()
F. twijfelt nog steeds maar ik heb mijn charmes in de strijd gegooid en toen kwam er een 'ok, vooruit dan maar' uit.
Sasha was echt ZIJN naam, hoewel ik hem prachtig vind hoormaar daarom vond ik dat ik deze keer ook iets te wensen mocht hebben.
Rijk is een normale naam hoor (Rijk de Gooijer ring a bell?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:01 schreef cattie het volgende:
Vandaag in de krant:
Zusje
*namen ouders*
Kick, Ole, Pup en Rijk
Zijn Pup en Rijk de namen van de honden? Of zijn dat ook kinderen?Nee toch?
Maar gezien de naam Zusje zou het me niet verbazen.
bedoel je een andere 2e naam voor dít kindje of een andere 2e naam na Sasha en dus een andere 1e naam voor z'n broertje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij... hebben we een soort van besloten voor een andere 2e naam.![]()
F. twijfelt nog steeds maar ik heb mijn charmes in de strijd gegooid en toen kwam er een 'ok, vooruit dan maar' uit.
Sasha was echt ZIJN naam, hoewel ik hem prachtig vind hoormaar daarom vond ik dat ik deze keer ook iets te wensen mocht hebben.
Een andere 2e naam voor dit kindje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
[..]
bedoel je een andere 2e naam voor dít kindje of een andere 2e naam na Sasha en dus een andere 1e naam voor z'n broertje?
Hoe herkenbaar!!! Ik kom ook echt niet ver met een jongensnaam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, kwam net een mooie naam tegen: Romain.
Dat wil zeggen: vind de schrijfwijze zo mooi, maar ben ben dat het verkeerd wordt uitgesproken.
Eigenlijk gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Romein, maar da's een Zeeuwse (en nog best een veel voorkomende) achternaam. Zo jammer...
Word trouwens gek van het zoeken naar een jongensnaam. Heb net de hele lijst van de SVB doorgespit...
Ik vind Rijk zo raar klinken. Net als Rijkman (Groenink, ABN AMRO). Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rijk is een normale naam hoor (Rijk de Gooijer ring a bell?) Ik vind het een supernaam ook!
Pup is idd debiel.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef samsuus het volgende:
Esmay vind ik een veel mooiere schrijfwijzer. Ook wat origneler naast Stella wat je eigelijk bijna nooit hoort.
Nog een week of 16-17 geduld.quote:Ook leuk:
Stella & Feline
Stella & Tatum
Stella & Jools
BE, ben heel benieuwd wat de 2de naam word!! (en de eerste of course)
Echt joh, was je op zoek naar een naam voor je tweede? Dat was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef ELISABETH25 het volgende:
Mijn zoontje heet Gabri. En dat was eigenlijk de enige naam waar mn man en ik t over eens konden worden.
Maar nu is de tweede op komst en ik zoek dus een leuke naam die bij Gabri past. (m/v)
Ik ken een Gabri met zus Noe en een Gabri met zus Sabina.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef ELISABETH25 het volgende:
Mijn zoontje heet Gabri. En dat was eigenlijk de enige naam waar mn man en ik t over eens konden worden.
Maar nu is de tweede op komst en ik zoek dus een leuke naam die bij Gabri past. (m/v)
Haha op t namenprikbord kreeg ik ook al een link naar de scene waarin ze achter de naam Cosmo kwamen.quote:
ah, OK. moest 't even zeker weten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een andere 2e naam voor dit kindje.
We hadden XXXX YYYYY en dat is nu XXXX ZZZZZ
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Echt joh, was je op zoek naar een naam voor je tweede? Dat was me nog helemaal niet opgevallen![]()
BE, apostrof?Esme'e? D'Esmay?
sorry, beetje flauw
![]()
Ik vind Esmee ook mooier dan Esmay, zie ook geen enkele reden om een rare spelling te kiezen terwijl de normale prima voldoet
Arsy Darcy!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef snoopy het volgende:
Zo stond er in de krant bij de geboorteaangiftes een D'arcy. Lastig lijkt me.
Ow ben benieuwd! Ik dacht ik bedenk wat leuks, wist niet dat je al een naam had, vanwege Nikitaquote:Op zondag 26 april 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Jullie zitten namen voor mij te bedenken.
Feline en Esmée vind ik helemaal niks.
Tatumen Jools (djoels
) vind ik wel echt leuk
.
Maar ik heb allang een naam hoor. En jullie moeten wel een hele goede treffer noemen, wil ik die nog vervangen.
Luka vind ik een meisjesnaam. Luca vind ik heel erg saai! Nikaquote:Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef snakelady het volgende:
Demi had Dion geheten als ze een jongetje was geweest.
Toen ik zwanger was van Nika wilde we Luka aangezien Demi en Dion zo Jip& Janneke effect heeft.
Marque D'arcy?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef snoopy het volgende:
Zo stond er in de krant bij de geboorteaangiftes een D'arcy. Lastig lijkt me.
Idem, Stella vind ik echt een prachtige naam.quote:Op zondag 26 april 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel benieuwd welke naam er bij Stella gaat komen, ik vind Stella zo een leuke naam![]()
Ik zou zelf gewoon voor Stella en Pip gaan, maar dat is wel heel erg Dickens.
Wij krijgen Zeinab en Zakariya...quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even grappig:
Op http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kan je kijken welke Scandinavische naam bij de namen van de ouders past.
Onze resultaten:
Irja voor een meisje en Jerker () voor een jongetje...
Ooh ja......Een Flicka is meisje en Pojke betekent jongetje
Heel Zweeds ookquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef Principessa het volgende:
[..]
Wij krijgen Zeinab en Zakariya...
Mickquote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Stella en Pip
Stella en Mick (y)
Stella en Polly
Stella en Ava.
Stella en Tristan
Bij Mick moet ik altijd aan de kleine blonde dood denkenquote:Op maandag 27 april 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Mickwas jarenlang mijn nummer 1 jongensnaam. Nogsteeds vind ik die wel erg leuk
. Maar die ik nu heb wint daar wel van
.
Ava, ook een hele lieve naam.
Tristan en Polly zijn niet mijn smaak.
ja nu weet ik het ook weer, link gewoon niet gelegdquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Namentopic kom ik al een hele poos, ik ben dol op namen
![]()
Silas, dat is van een serie vroeger, een Duitse kinderserie van een jongen met een paard.
Daar was ik als klein meisje smoorverliefd op.
Die at van die hompen brood en zei dan"Schmeckt gut!".
Levi vind ik wel leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef Kersjes het volgende:
Isabella en Jimmy komt er bij ons uit gerold. Leuke namen wel![]()
Hebben jullie nog leuke suggesties voor een naam?
Tot nu toe heb ik slechts 1 naam op het lijstje staan voor Devin's toekomstige broertje. Ben momenteel zo inspiratieloos als de pest en hoor om me heen eigenlijk alleen maar namen die het (net) niet zijn.
Wensen: moet zowel in het Nederlands, Engels en Hebreeuws fatsoenlijk uit te spreken zijn, zonder rare bijbetekenissen in 1 van die 3 talen. En liever niet beginnen met een M, E of D.
Ben benieuwd waar jullie mee komen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Brent en Julius,
Brent en Fabian
Brent en Jelte
Brent en Johan
Brent en Jorrin
RamsesRamses Sjaffie
Jup!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je het schreefMaar je snapte me wel!
![]()
Mijn Israëlische collega heeft vorige maand een zoon Benjamin gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef Kersjes het volgende:
Faja, daar zitten wel een paar mooie namen tussen!
Het hoeven overigens geen bijbelse of typisch Hebreeuwse namen te zijn. Het is meer dat mijn Israelische familie de naam ook moet kunnen uitspreken. Hihi, de namen die oh-oh noemt zijn merendeels namen van overgrootopa's in het huidige Israel(of van vrome Joden)
Devin's 2e naam is trouwens Logan en voor de naam die op het huidige lijstje staat mag je me PM'en. En... ik heb zojuist een 2e naam toegevoegd aan het lijstje die ik wel wil delen: Ben(jamin). Is er vorige keer niet doorheen gekomen bij mij man maar ik blijf hem mooi vinden. Mijn moeder's vader heette zo (maar werd liefkozend altijd "Benzjo" genoemd) maar da's toeval want we zijn er niet bewust op uit om te vernoemen.
Korte klanken ieg en 1 lettergreep.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef samsuus het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke namen bij Bjorn (spreek uit bjor-run) en Maud?
Jonathan vind ik ook heel mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:01 schreef Kersjes het volgende:
Rocka, ik vind het al moeilijk genoeg om voor mezelf iets te bedenken, laat staan voor jou!
En het stomme is: er komen steeds meisjesnamen bij me bovendrijven![]()
Devin en Jonathan
Sja kan het wel ontkennen maar heb ik niks aanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:Echt?
Oh ik vind het wel dapper dat je dat zelf hardop durft te zeggen hoor!
Ik ken trouwens een Bjorn en Sven, Sven past er ook leuk bij.
trekpikquote:Op woensdag 29 april 2009 21:55 schreef oh-oh het volgende:
En zulke dingen verzin je niet en zij al helemaal niet want als ze ook maar een greintje meer fantasie gehad had had ze dr zoon niet pretpik, uhhhhh Patrick genoemd natuurlijk![]()
![]()
Wij een Jessica en een Karchimirer.quote:
Devin en Nathanquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:01 schreef Kersjes het volgende:
Rocka, ik vind het al moeilijk genoeg om voor mezelf iets te bedenken, laat staan voor jou!
En het stomme is: er komen steeds meisjesnamen bij me bovendrijven![]()
Devin en Jonathan
Van Demi heb ik niet echt spijt maar vind het wel jammer dat het een vrij populaire naam is geworden, die naam had ik al een aantal jaren in mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef samsuus het volgende:
[..]
Sja kan het wel ontkennen maar heb ik niks aan![]()
Sven is niet mijn ding. De rest van de standaard scandinavische namen (Kjeld Lars Finn) vind ik wel leuk. Maar lang niet leuk genoeg.
Ben ook heel bang dat ik weer een naam kies die ik 5 jaar later niet meer leuk vind. Maud wist ik al 4 jaar van te voren, was er 100% zeker van. En nu.... (past helemaal bij haar en vind t nog steeds een leuke naam) maar toch begrijp ik nu ineens wel dat mensen het "hard" vinden klinken.
Lastig hoor nu iets kiezen wat je zo lang leuk moet vinden!
Sverre is idd erg mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef cattie het volgende:
Degenen die van Scandinavische namen houden: Sverre. Zo heet het zoontje van vrienden van ons. was even wennen, maar ik vind het nu erg mooi.
Bij die naam moet ik gelijk denken aan een aso ventjequote:
Jens is mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef samsuus het volgende:
Lotte en Fedde erg leuk! Fleur en Jens juist absoluut niet.
Sverre is heel mooi, maar ik kan het niet zeggen zonder na te denken. die klank is toch wat lastig. Serre ook leuk, gewoon de v weglaten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jens is mooi
En Serre vind ik echt niets...dat is een glazen uitbouw aan je huis, geen naam voor een kind![]()
whaha dan heeft ie ruziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
Niet dat je na de aangifte bij de gemeente door je man ineens papieren thuis krijgt met twee namen erop ofzohihi
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
En dan in het bijbehorende verhaaltje heel trots: Zelf verzonnen!
Joh!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
Joh!
Zag het ook staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
Joh!
Komt denk ik omdat ze eigenlijk Petra heet, maar dat vond ze te gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Sjeen het volgende:
Er staat ook een foto bij, ze lijkt op Laurentien... Da's ook al zo'n naam die ik een beetje vreemd vind, net alsof er iets aangeplakt is om het sjieker te maken.
Namen waar mensen een 'D' voor gooien vind ik per definitie stom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef innepin het volgende:
Ik vind Juno tofMaar best lastig om dan een keuze te maken tussen Djuno en juuno, vind het allebei wel wat hebben.
Ga es een lijstje maken danquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat nou zo irritant is... een aantal meiden hebben me dus wel verteld wat het gaat worden, maar met mijn demente hooft vergeet ik de helft ook echt meteen weer!![]()
Ik bedoel de uitspraak hè, niet de spellingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Namen waar mensen een 'D' voor gooien vind ik per definitie stom.
Dus ja, echt gewoon Júno dus
Een 'd' er voor uitspreken vind ik ook niet mooi, niet bij Juno iig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik bedoel de uitspraak hè, niet de spelling![]()
Zal ik onze meisjesnaam die we bij Simon hadden verklappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist gelezen in een zakelijk tijdschrift: Simonette
u zegt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat nou zo irritant is... een aantal meiden hebben me dus wel verteld wat het gaat worden, maar met mijn demente hooft vergeet ik de helft ook echt meteen weer!![]()
Ik ga voor D'shontayquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zal ik onze meisjesnaam die we bij Simon hadden verklappen
gaad dan toch wel he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:Argh! HoofT!
*heeeeeeeeeeeeele grote steen zoeken gaat...
Warmquote:
Ik heb vroeger op een Gaelle gepast. Mooie naam vond ik welquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Geboortekaartje op kantoor:
Yael (meisje)
Mooie naam vind ik maar persoonlijk had ik er dan ws Yaelle van gemaakt om het meisje-zijn meer te benadrukken.
Ik "ken" wel een Yaell, vind het eigenlijk een hele mooie naam, in het begin wat wennen maar vind de uitspraak heel leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Geboortekaartje op kantoor:
Yael (meisje)
Mooie naam vind ik maar persoonlijk had ik er dan ws Yaelle van gemaakt om het meisje-zijn meer te benadrukken.
Juf Vanity straks...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Haha BM![]()
het is ook nooit goed
Ik kwam langs deze advertentie op marktplaats![]()
ben ik heel erg als ik direct een beeld van een bepaald type heb als ik die naam zie?*moet vooroordelen maar es afleren...
quote:
Geen enkele man vind t geloof ik mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |