quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat is dus een van de redenen dat ik twijfel: past het wel bij een volwassen vrouw? (andere reden is dat het net als Maud wel erg hard klinkt)
Maar ja bij Babette van Veen heb ik ook nooit gedacht "wat een kinderachtige naam"
Het gaat voor ons echt tussen Babette en Tessa en die laatste vind ik ook niet heel volwassen klinken als ik heel eerlijk ben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef bixister het volgende:
ik ken diverse Babettes (inmiddels volwassen) en 't kan best hoor. maar ik vind 't wel een beetje een 'Malle Babbe' naam.
quote:
Ik schrok me dood. ineens was het topic dichtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef MamsX het volgende:
Als je dan een bijpassende achternaam hebt vind ik het leuk.
Maar een spaanse naam + als achternaam de wit vind ik dan weer echt geen porem.
Wat is de eerste letter van elke naam? wel ff benieuwd naarquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Linda2205 het volgende:
De jongensnaam heeft een toevoeging gekregen, dus het arme ding krijgt nu 4 namen...maar och...maakt niks uit...![]()
En twijfelen over de meisjesnaam..ja, geen idee...hadden we ineens allebei
@ Innepin: mijne ook, dus pm eerst je bestelling en/of annulering van je bestelling maar door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Brighteyes het volgende:*zucht*
Vind ik toch ineens onze 2e naam niet meer zo heel erg leuk...
We zijn op zoek naar iets met minimaal 3 lettergrepen
Iemand suggesties?
das waar..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Christopher vind ik wel mooi, maar mijn schoonvader heet Chris en ik wil liever alle schijn van vernoemen vermijden.Niet omdat we hem niet aardig vinden ofzo hoor, maar tov de oma's en mijn vader vind ik het gewoon niet zo leuk.
Daar hebben ze dan ook PM voor uitgevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem hier nog niet neerzetten Innepin, voor het geval het hem alsnog wel wordt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, uitvinden wat je niet wil helpt ook.![]()
Als ik zo jouw rijtje lees is dat wat we hebben zo gek nog niet.
Klinkt onaardiger dan ik het bedoel hoor, ik ben een moeilijke zeurpiet.
Dank!!quote:
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van BE, zowel de eerste als de tweede
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.
Ahquote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachten
Het is gewoon heel fijn om haar al zo bij ons te betrekken. Bovendien voel ik echt steeds meer gedurende de zwangerschap dat de naam maar een heel klein deel is van dit persoontje. En wie ze is, hoe ze eruit ziet, wat voor persoonlijkheid, karakter ze heeft, dat wil ik heel graag ontdekken als ze dadelijk geboren is
Zat je in Duitsland op school, In?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef innepin het volgende:
Ik heb m'n klassenlijsten van vroeger erbijgezocht BEZit weinig 3-lettergrepig tussen eigenlijk, maar ehh:
Daniël
Salvador
Andreas
Zacharias
Julius
Julian
Jeremy
Benjamin
Olivier
En m'n andere lijsten kan ik even niet vindenTis niet veel, maar misschien helpt 't inderdaad in de categorie "dat in elk geval niet"
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en Californiëquote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zat je in Duitsland op school, In?
hehe ga je het hele alfabet af?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jah ik ben bij de M![]()
moet ie over de PM of hier strakjes?
Je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en CaliforniëHoezo? Zoveel echt Duits zit er toch niet bij?
Ikke welquote:
Dat ik daar niet opkwamquote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Morrison - prachtig, maar dat kan ik het arme schaap initiaal-technisch echt niet aan doen
Dat vind ik een heel lieve naam, maar kan nog niet bepalen wat ik er rationeel van vindquote:
Maar ik heb al een jongensnaamquote:
Wie zegt dat Elton John over een vrouw zong danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja Snoop ik moest dus aan jouw Morris denken maar toen kwam ik lettergrepen tekort
En Nikita wilde ik erbij zetten maar ik ben altijd zo bang dat mensen in West-Europa daar een beetje een meisjesnaam gevoel bij hebben. bedankt Elton John
ja tegenwoordig niemand meerquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Wie zegt dat Elton John over een vrouw zong dan
Weet ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja tegenwoordig niemand meerhahaha
hoewel die clip wel ernstig een hetero-suggestie wekte
Jaja, wrijf het er nog een keer inquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef innepin het volgende:
Ik vind Andrea altijd een beetje raar voor een meisje, want het betekent "mannelijk" in het Grieks
Wat dan, wat danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er nog een keer in...
Ja, dat vind ik ook wel. Ik noteer hem wel ergens, en dan wachten we maar eens de 20wekenecho afquote:
Oh zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
Zo heet het neefje van mn lief!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef samsuus het volgende:
Nicolaj of Nikolai is ook mooi. Als de eerste naam dan maar geen Ruben is
Jongensnamen zijn echt lastig! Ik kom niet veel verder dan:
Levin, Levent, Ferran, Guus, Danis, Cosmo, Cain, Ischa, Jamie, Dion
En dan heb ik ook nog een man met een mening :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh Guus geef es een richting voor het brusje van Stella? Kort, lang, stoer, hip, Scandinavisch, of uit een ander land of eeeeh?? Kan ik nog meer lijstjes maken![]()
Kijk, dat wist ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh zoNou dan scheelt het dat zowel Nikita (Russisch) als Andrea (Grieks) niet uit een Romaans land komt hè
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lennon Morrison is toch wel heel geweldig..
gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Ik vind het ook leuk, zowel de beide namen los, als de combi.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Nee, je hebt gelijk. het was ook meer een opwelling/ ingeving achtig leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Nikita eig. helemaal niet zo goed bij Stella passen.
Mss komt het door de Nikita die ik ken, maar voor mij heeft het een beetje en oridinair tinje.![]()
Ik spreek de naam wel uit als le-vin dus niet leeeeee-vin. Lijkt me niet dat mensen dan denken dat het Leven is. Ik vind het een leuke naam, kan afgekort worden tot Lev (lef) ook wel stoer! Maar misschien is het wat te apart naast de namen van mn zoon en dochter.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zo heet het neefje van mn lief!
Ik vind het een erg mooie naam maar ook een beetje apart. Als je het niet al te krampachtig uitspreekt klinkt het vooral als Leven eigenlijk. (op zn NL's dan he).
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik ga straks es even kijken!![]()
benieuwd naar mijn jongensnaam?ben je nie in de war met Guus?
![]()
mijne is niet bepaald kort ook haha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!
Haha, haal jou vaker door de war he? Niets persoonlijks hoor!
Sashaquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |