Oh zoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
Zo heet het neefje van mn lief!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef samsuus het volgende:
Nicolaj of Nikolai is ook mooi. Als de eerste naam dan maar geen Ruben is
Jongensnamen zijn echt lastig! Ik kom niet veel verder dan:
Levin, Levent, Ferran, Guus, Danis, Cosmo, Cain, Ischa, Jamie, Dion
En dan heb ik ook nog een man met een mening :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh Guus geef es een richting voor het brusje van Stella? Kort, lang, stoer, hip, Scandinavisch, of uit een ander land of eeeeh?? Kan ik nog meer lijstjes maken![]()
Kijk, dat wist ikquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh zoNou dan scheelt het dat zowel Nikita (Russisch) als Andrea (Grieks) niet uit een Romaans land komt hè
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lennon Morrison is toch wel heel geweldig..
gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Ik vind het ook leuk, zowel de beide namen los, als de combi.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet, ik vind het wel leuk.
Nee, je hebt gelijk. het was ook meer een opwelling/ ingeving achtig leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Nikita eig. helemaal niet zo goed bij Stella passen.
Mss komt het door de Nikita die ik ken, maar voor mij heeft het een beetje en oridinair tinje.![]()
Ik spreek de naam wel uit als le-vin dus niet leeeeee-vin. Lijkt me niet dat mensen dan denken dat het Leven is. Ik vind het een leuke naam, kan afgekort worden tot Lev (lef) ook wel stoer! Maar misschien is het wat te apart naast de namen van mn zoon en dochter.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zo heet het neefje van mn lief!
Ik vind het een erg mooie naam maar ook een beetje apart. Als je het niet al te krampachtig uitspreekt klinkt het vooral als Leven eigenlijk. (op zn NL's dan he).
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik ga straks es even kijken!![]()
benieuwd naar mijn jongensnaam?ben je nie in de war met Guus?
![]()
mijne is niet bepaald kort ook haha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sorry, bedoel Guus ja! Allebei iets met een u... Ben sowieso niet helemaal wakker vandaag..!
Haha, haal jou vaker door de war he? Niets persoonlijks hoor!
Sashaquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, ik dacht dat je nog eens wilde bevestigen dat mijn theorie voor geen meter deugde, over die -a in romaanse landen
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |