quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef samsuus het volgende:
Esmay vind ik een veel mooiere schrijfwijzer. Ook wat origneler naast Stella wat je eigelijk bijna nooit hoort.
Nog een week of 16-17 geduld.quote:Ook leuk:
Stella & Feline
Stella & Tatum
Stella & Jools
BE, ben heel benieuwd wat de 2de naam word!! (en de eerste of course)
Echt joh, was je op zoek naar een naam voor je tweede? Dat was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef ELISABETH25 het volgende:
Mijn zoontje heet Gabri. En dat was eigenlijk de enige naam waar mn man en ik t over eens konden worden.
Maar nu is de tweede op komst en ik zoek dus een leuke naam die bij Gabri past. (m/v)
Ik ken een Gabri met zus Noe en een Gabri met zus Sabina.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef ELISABETH25 het volgende:
Mijn zoontje heet Gabri. En dat was eigenlijk de enige naam waar mn man en ik t over eens konden worden.
Maar nu is de tweede op komst en ik zoek dus een leuke naam die bij Gabri past. (m/v)
Haha op t namenprikbord kreeg ik ook al een link naar de scene waarin ze achter de naam Cosmo kwamen.quote:
ah, OK. moest 't even zeker weten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een andere 2e naam voor dit kindje.
We hadden XXXX YYYYY en dat is nu XXXX ZZZZZ
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Echt joh, was je op zoek naar een naam voor je tweede? Dat was me nog helemaal niet opgevallen![]()
BE, apostrof?Esme'e? D'Esmay?
sorry, beetje flauw
![]()
Ik vind Esmee ook mooier dan Esmay, zie ook geen enkele reden om een rare spelling te kiezen terwijl de normale prima voldoet
Arsy Darcy!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef snoopy het volgende:
Zo stond er in de krant bij de geboorteaangiftes een D'arcy. Lastig lijkt me.
Ow ben benieuwd! Ik dacht ik bedenk wat leuks, wist niet dat je al een naam had, vanwege Nikitaquote:Op zondag 26 april 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Jullie zitten namen voor mij te bedenken.
Feline en Esmée vind ik helemaal niks.
Tatumen Jools (djoels
) vind ik wel echt leuk
.
Maar ik heb allang een naam hoor. En jullie moeten wel een hele goede treffer noemen, wil ik die nog vervangen.
Luka vind ik een meisjesnaam. Luca vind ik heel erg saai! Nikaquote:Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef snakelady het volgende:
Demi had Dion geheten als ze een jongetje was geweest.
Toen ik zwanger was van Nika wilde we Luka aangezien Demi en Dion zo Jip& Janneke effect heeft.
Marque D'arcy?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef snoopy het volgende:
Zo stond er in de krant bij de geboorteaangiftes een D'arcy. Lastig lijkt me.
Idem, Stella vind ik echt een prachtige naam.quote:Op zondag 26 april 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel benieuwd welke naam er bij Stella gaat komen, ik vind Stella zo een leuke naam![]()
Ik zou zelf gewoon voor Stella en Pip gaan, maar dat is wel heel erg Dickens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |