Van Demi heb ik niet echt spijt maar vind het wel jammer dat het een vrij populaire naam is geworden, die naam had ik al een aantal jaren in mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef samsuus het volgende:
[..]
Sja kan het wel ontkennen maar heb ik niks aan![]()
Sven is niet mijn ding. De rest van de standaard scandinavische namen (Kjeld Lars Finn) vind ik wel leuk. Maar lang niet leuk genoeg.
Ben ook heel bang dat ik weer een naam kies die ik 5 jaar later niet meer leuk vind. Maud wist ik al 4 jaar van te voren, was er 100% zeker van. En nu.... (past helemaal bij haar en vind t nog steeds een leuke naam) maar toch begrijp ik nu ineens wel dat mensen het "hard" vinden klinken.
Lastig hoor nu iets kiezen wat je zo lang leuk moet vinden!
Sverre is idd erg mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef cattie het volgende:
Degenen die van Scandinavische namen houden: Sverre. Zo heet het zoontje van vrienden van ons. was even wennen, maar ik vind het nu erg mooi.
Bij die naam moet ik gelijk denken aan een aso ventjequote:
Jens is mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef samsuus het volgende:
Lotte en Fedde erg leuk! Fleur en Jens juist absoluut niet.
Sverre is heel mooi, maar ik kan het niet zeggen zonder na te denken. die klank is toch wat lastig. Serre ook leuk, gewoon de v weglaten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jens is mooi
En Serre vind ik echt niets...dat is een glazen uitbouw aan je huis, geen naam voor een kind![]()
whaha dan heeft ie ruziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
Niet dat je na de aangifte bij de gemeente door je man ineens papieren thuis krijgt met twee namen erop ofzohihi
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
En dan in het bijbehorende verhaaltje heel trots: Zelf verzonnen!
Joh!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
En dan in het bijbehorende verhaaltje heel trots: Zelf verzonnen!
Joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |