Levi vind ik wel leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef Kersjes het volgende:
Isabella en Jimmy komt er bij ons uit gerold. Leuke namen wel![]()
Hebben jullie nog leuke suggesties voor een naam?
Tot nu toe heb ik slechts 1 naam op het lijstje staan voor Devin's toekomstige broertje. Ben momenteel zo inspiratieloos als de pest en hoor om me heen eigenlijk alleen maar namen die het (net) niet zijn.
Wensen: moet zowel in het Nederlands, Engels en Hebreeuws fatsoenlijk uit te spreken zijn, zonder rare bijbetekenissen in 1 van die 3 talen. En liever niet beginnen met een M, E of D.
Ben benieuwd waar jullie mee komen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Brent en Julius,
Brent en Fabian
Brent en Jelte
Brent en Johan
Brent en Jorrin
RamsesRamses Sjaffie
Jup!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je het schreefMaar je snapte me wel!
![]()
Mijn Israëlische collega heeft vorige maand een zoon Benjamin gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef Kersjes het volgende:
Faja, daar zitten wel een paar mooie namen tussen!
Het hoeven overigens geen bijbelse of typisch Hebreeuwse namen te zijn. Het is meer dat mijn Israelische familie de naam ook moet kunnen uitspreken. Hihi, de namen die oh-oh noemt zijn merendeels namen van overgrootopa's in het huidige Israel(of van vrome Joden)
Devin's 2e naam is trouwens Logan en voor de naam die op het huidige lijstje staat mag je me PM'en. En... ik heb zojuist een 2e naam toegevoegd aan het lijstje die ik wel wil delen: Ben(jamin). Is er vorige keer niet doorheen gekomen bij mij man maar ik blijf hem mooi vinden. Mijn moeder's vader heette zo (maar werd liefkozend altijd "Benzjo" genoemd) maar da's toeval want we zijn er niet bewust op uit om te vernoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |