Zag het ook staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
In de wij jonge ouders:
Janesley
En dan in het bijbehorende verhaaltje heel trots: Zelf verzonnen!
Joh!

Komt denk ik omdat ze eigenlijk Petra heet, maar dat vond ze te gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Sjeen het volgende:
Er staat ook een foto bij, ze lijkt op Laurentien... Da's ook al zo'n naam die ik een beetje vreemd vind, net alsof er iets aangeplakt is om het sjieker te maken.

Namen waar mensen een 'D' voor gooien vind ik per definitie stom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef innepin het volgende:
Ik vind Juno tofMaar best lastig om dan een keuze te maken tussen Djuno en juuno, vind het allebei wel wat hebben.

Ga es een lijstje maken danquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat nou zo irritant is... een aantal meiden hebben me dus wel verteld wat het gaat worden, maar met mijn demente hooft vergeet ik de helft ook echt meteen weer!![]()

Ik bedoel de uitspraak hè, niet de spellingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Namen waar mensen een 'D' voor gooien vind ik per definitie stom.
Dus ja, echt gewoon Júno dus

Een 'd' er voor uitspreken vind ik ook niet mooi, niet bij Juno iig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik bedoel de uitspraak hè, niet de spelling![]()

Zal ik onze meisjesnaam die we bij Simon hadden verklappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist gelezen in een zakelijk tijdschrift: Simonette

u zegt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat nou zo irritant is... een aantal meiden hebben me dus wel verteld wat het gaat worden, maar met mijn demente hooft vergeet ik de helft ook echt meteen weer!![]()

Ik ga voor D'shontayquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zal ik onze meisjesnaam die we bij Simon hadden verklappen

gaad dan toch wel he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:Argh! HoofT!
*heeeeeeeeeeeeele grote steen zoeken gaat...

Warmquote:

Ik heb vroeger op een Gaelle gepast. Mooie naam vond ik welquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Geboortekaartje op kantoor:
Yael (meisje)
Mooie naam vind ik maar persoonlijk had ik er dan ws Yaelle van gemaakt om het meisje-zijn meer te benadrukken.

Ik "ken" wel een Yaell, vind het eigenlijk een hele mooie naam, in het begin wat wennen maar vind de uitspraak heel leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Geboortekaartje op kantoor:
Yael (meisje)
Mooie naam vind ik maar persoonlijk had ik er dan ws Yaelle van gemaakt om het meisje-zijn meer te benadrukken.

Juf Vanity straks...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Haha BM![]()
het is ook nooit goed
Ik kwam langs deze advertentie op marktplaats![]()
ben ik heel erg als ik direct een beeld van een bepaald type heb als ik die naam zie?*moet vooroordelen maar es afleren...

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |